Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Inderdaad, lokt alleen maar verkeerde reacties uit bij de mensen en de politie over dergelijke events.
    Idd, en volgende keer dat zoiets wordt georganiseerd gaan ze "mensen pesten". Gewoon iedereen aan de kant om wat random papieren te controleren enzo.

Comment

• Garantie. Best om die stuff niet online te zetten.

Comment

Inderdaad, lokt alleen maar verkeerde reacties uit bij de mensen en de politie over dergelijke events.
        Idd, is ook gewoon dom. Wat voor een troep ligt daar niet, rij maar eens met een murcie over een kapotte band....fun !

Comment

• Ai Ai.....weet nu gelijk waarom de zwarte Murci een lekke band had.

Volgende keer het Road Book op de ochtend zelf dan maar. Need to know basis only.

Comment

Second that. Ik zie het filmpje al op vtm / RTL met het nodige commentaar. Niet echt slim om dit te posten noch online te zetten.

Comment

• Mijn filmpje is bijna af.

Staan een paar bekenden op en nrplaten hier en daar.

Als het mij lukt zet ik het op rapidshare met een paswoordje en dan moet dat maar door ge-pm't worden ofzo. Kwestie niet al teveel on the net in public te zwieren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                Mijn filmpje is bijna af.

Staan een paar bekenden op en nrplaten hier en daar.

Als het mij lukt zet ik het op rapidshare met een paswoordje en dan moet dat maar door ge-pm't worden ofzo. Kwestie niet al teveel on the net in public te zwieren...
                best

heb t ook gezegd tegen iem die gefilmd had: bepaalde stukken knippen ofwel prive doorgeven.

Comment

Zozie, mijn filmpje staat ook online. Alle beeld materiaal heb ik gewoon in één filmpje gemonteerd. Waar er geen audio is, was er teveel wind geruis. Sorry
                  Enjoy

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  chill deuntje, leuke herinneringen

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  edit: information overload
                  shit 'k heb iets gemist!
                  Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Die M3 touring doet een WB'ske.
                  kerel

@wsam: ik krijg da filmke ook ni meer goe, 'k denk dat het corrupted is ofzo.. als iemand weet hoe je een corrupted (ofzo?) .MOV bestand kan fixen laat het me dan weten via pm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Second that. Ik zie het filmpje al op vtm / RTL met het nodige commentaar. Niet echt slim om dit te posten noch online te zetten.
                    Hoe waar staat dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                      Hoe waar staat dat?
                      denk dat hij eerder bedoelt"ik zie het zo al voor mij dat filmpje op vtm etc.."

Comment

• Alpina roadster S achtervolgt F355

Hier gebeurt niets onregelmatig in,(behalve de snelheid dan) dus dit mag hier wel staa
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video

Burnout

Comment

• i wanna see the deleted movie
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                              + YouTube Video

Burnout
                              Den Herman was er ook precies ...

Comment

• Wie zou dat nu geweest zijn....

Comment

• Net eindelijk mijn eigen filmpje op rapidshare gegooid.

Bij gebrek aan degelijke soundfiles vanwege windgeruis ed zit er voornamelijk muziek in de plaats.

Vanwege de privacy van sommigen te respecteren en aangezien niet iedereen staat te trappelen om zijn kar en rijgedrag op het www te publiceren ga ik trachten de link onder de forumleden te houden.

Wie interesse heeft, PM mij

Comment

• pas op voor infiltranten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                                      Net eindelijk mijn eigen filmpje op rapidshare gegooid.

Bij gebrek aan degelijke soundfiles vanwege windgeruis ed zit er voornamelijk muziek in de plaats.

Vanwege de privacy van sommigen te respecteren en aangezien niet iedereen staat te trappelen om zijn kar en rijgedrag op het www te publiceren ga ik trachten de link onder de forumleden te houden.

Wie interesse heeft, PM mij

oe oe oe :o
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                                        Wie zou dat nu geweest zijn....
                                        Ik stond net op de goede plaats toen met de camera

Comment

• Nog wat foto's van mijn kant van de forummers:

Comment

Working...
                                          X