mooie panningshots, welk materiaal gebruik je?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenmooie panningshots, welk materiaal gebruik je?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenNet eindelijk mijn eigen filmpje op rapidshare gegooid.
Bij gebrek aan degelijke soundfiles vanwege windgeruis ed zit er voornamelijk muziek in de plaats.
Vanwege de privacy van sommigen te respecteren en aangezien niet iedereen staat te trappelen om zijn kar en rijgedrag op het www te publiceren ga ik trachten de link onder de forumleden te houden.
Wie interesse heeft, PM mij
Comment
-
Comment
-
william PM eens door naar mij :pCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Comment
-
niemand pics trouwens van de rode bora :p
TEQ-018Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door T3000 Bekijk BerichtenBas ,
Je limiet van berichten is overgeschreden kan je me in PM de link sturen naar het filmpje , benieuwd of we der in komen => GT3rs
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door T3000 Bekijk BerichtenJep , ML ook , wij waren ff gestopt langs de kant om een sanitaire stop en gij kwaamt langs en gaf is gas man da buldert toch ook schoon zenne zone ML AMG amai men sjokkedeizen
GT3 RS ook hoor
Droomwagen! Als je met je kar van 2de naar 3de schakelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenMatthi of iemand anders , wil je het filmpje via pm sturen ? Alvast bedankt
Zend maar lieve vriendjes!
Comment
Comment