Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nabespreking Cars and Coffee Roadtrip - 15 maart 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
    haha dat zegt een echte playboy altijd !

Lexus for new Heffner !
    Haha
    Nee maar serieus,filmpje is toch niet overdreven ofzo?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Bas stuur uw filmpje ook eens naar mij aub

Comment

• Voor mij mag dat ook bas
        Thx al op voorrand...!

Comment

• Hierbij mijn reactie op de roadtrip. Het was een superdag! Natasha en de overige medewerkers van de organisatie, bedankt voor deze geweldige dag. Klasse! Voor herhaling vatbaar.Het weekend was reuze gezellig.
          Op zaterdagavond kwamen onze Belgische vrienden al naar ons toe zodat we al een goed begin hadden. De roadtrip was was ontzettend mooi.Eten was voortreffelijk!
          De BMW die me achtervolgde, wat op het filmpje van Bas te zien is, was reuze snel.Ik kon hem dan ook niet kwijtrijden zoals ze wel eens zeggen.Mooi filmpje Bas! Kan ik het geluid van de Ferrari mooi op horen.
          De Belgische opkomst was indrukwekkend. Wat een auto's hadden jullie meegenomen.Schitterend!
          Marcel, mijn oudste zoon van 19 jaar, is goed te zien als bijrijder in de gele Porsche Cayman naast Thibault, die ik hiermee nog bedank voor het verjaardagskado dat hij voor mijn zoon in petto had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arie Timmermans Bekijk Berichten
            Hierbij mijn reactie op de roadtrip. Het was een superdag! Natasha en de overige medewerkers van de organisatie, bedankt voor deze geweldige dag. Klasse! Voor herhaling vatbaar.Het weekend was reuze gezellig.
            Op zaterdagavond kwamen onze Belgische vrienden al naar ons toe zodat we al een goed begin hadden. De roadtrip was was ontzettend mooi.Eten was voortreffelijk!
            De BMW die me achtervolgde, wat op het filmpje van Bas te zien is, was reuze snel.Ik kon hem dan ook niet kwijtrijden zoals ze wel eens zeggen.Mooi filmpje Bas! Kan ik het geluid van de Ferrari mooi op horen.
            De Belgische opkomst was indrukwekkend. Wat een auto's hadden jullie meegenomen.Schitterend!
            Marcel, mijn oudste zoon van 19 jaar, is goed te zien als bijrijder in de gele Porsche Cayman naast Thibault, die ik hiermee nog bedank voor het verjaardagskado dat hij voor mijn zoon in petto had.
            haha, en het was geslaagd want hij genoot er met volle teugen van, zoveel was duidelijk !

jij ook bedankt Arie en op nr de volgende meeting !

Comment

Working...
            X