info: http://www.ludovdc.be/
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1ste Old Timer Salon Limburghal Genk 11&12 april 2009
Collapse
X
-
Eindelijk (en hopelijk ook het begin van) een fatsoenlijke oldtimerbeurs (-traditie) in de Limburg. Kan een beetje aanzien worden als de opvolger van Tongeren, dat ook altijd plaatsvond in het paasweekend, maar waar de laatste jaren het vet duidelijk van de soep was.
Zijn er forummers die een kijkje gaan nemen? Vul dan onderstaand lijstje maar verder aan
Komen zeker:
- Tigra (met de 126) op zaterdag.
- Opelfreak (met de Kadett) op zaterdag.
Komen misschien:
-
-
11 & 12 april 09 Is er Mustang Fever in Heusden-Zolder ( Schaapsweg )
En niet te vergeten in Mechelen een heel grote buiten-meeting en binnen-show van 30 jaar BSCA van old-timers op dezelfde datum.
See you
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenWe'll be there tomorrow
Flink ritje voor Dett en Spook
Niet vergeten foto's te maken hé mannen
Comment
-
Ik vond ze vrij goed!
Hangt er natuurlijk van af wat je wil zien
Enkel klote van het weer niet met de oldtimers kunnen gaan, het regende rond de middag
Comment
-
Ik kan begrijpen dat het voor vele een zwakke bedoening was.
Voor ons persoonlijk (Opelfreak, General Lee en ik ) was de start al slecht begonnen met enorme regenbui, zodat we met modern spul moesten naar daar rijden. Eenmaal in Genk aangekomen hebben we alleen nog maar de zon gezien (typisch) wat het nog pijnlijker maakte. De liefhebber rijdt nu eenmaal graag met z'n classic naar een evenement. Maar wat ons ook opviel was dat de parking zo goed als leeg bleef met her en der maar een handjevol oude wagens. Pover!
Ik had nu wel niet echt grote verwachtingen, dus konden ze ook niet ingelost worden. Het was een matige beurs, maar als liefhebber was ik toch blij dat ik er geweest was. Binnen was ook niet superveel te zien: de Wartburg-Trabant stand was wel mooi (toffe mensen ook) en hier en daar stond er wel een leuke auto: mooie Ascona A/B, Audi 80 (zes jaar geleden in Borgloon al eens tegen gekomen), ...
Ik zal straks of morgen wel een paar beeldjes posten. Nu is het uitkijken naar Mechelen binnen viertien dagen. Waar de verwachtingen wel hoog gespannen zijn, en waar er ook wel meer te beleven zal zijn. Na het opwarmertje van dit weekend betekent dat toch de échte start van het seizoen.
Ik geef al met al een 5,5/10Last edited by Tigra; 13/04/2009, 20:11.
Comment
-
Een paar fotokes en filmpjes door mij van in Mechelen te vinden op :
http://s146.photobucket.com/albums/r...009/?start=all
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk kan begrijpen dat het voor vele een zwakke bedoening was.
Voor ons persoonlijk (Opelfreak, General Lee en ik ) was de start al slecht begonnen met enorme regenbui, zodat we met modern spul moesten naar daar rijden. Eenmaal in Genk aangekomen hebben we alleen nog maar de zon gezien (typisch) wat het nog pijnlijker maakte. De liefhebber rijdt nu eenmaal graag met z'n classic naar een evenement. Maar wat ons ook opviel was dat de parking zo goed als leeg bleef met her en der maar een handjevol oude wagens. Pover!
Ik had nu wel niet echt grote verwachtingen, dus konden ze ook niet ingelost worden. Het was een matige beurs, maar als liefhebber was ik toch blij dat ik er geweest was. Binnen was ook niet superveel te zien: de Wartburg-Trabant stand was wel mooi (toffe mensen ook) en hier en daar stond er wel een leuke auto: mooie Ascona A/B, Audi 80 (zes jaar geleden in Borgloon al eens tegen gekomen), ...
Ik zal straks of morgen wel een paar beeldjes posten. Nu is het uitkijken naar Mechelen binnen viertien dagen. Waar de verwachtingen wel hoog gespannen zijn, en waar er ook wel meer te beleven zal zijn. Na het opwarmertje van dit weekend betekent dat toch de échte start van het seizoen.
Ik geef al met al een 5,5/10
Ik sta je volledig bij.
Comment
Comment