Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Win 2 toegangskaarten voor AutoRai Amsterdam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Win 2 toegangskaarten voor AutoRai Amsterdam

Autofans.be, Dé Belgische Autoblog, geeft 2 toegangs kaarten weg voor het AutoRai in Amsterdam.

Als je kans wil maken op de kaarten: Mail dan de redactie (redactie@autofans.be) op Zaterdag 28 Maart vanaf 4u in de ochtend met als tekst "Ik wil naar AutoRai, maar wil niet betalen". De eerste die mailt vanaf 4u in de ochtend wint de twee toegangskaarten en kan ze in zijn/haar postbus verwachten. Let er ook op dat de tekst die je verwacht wordt te schrijven correct is!

Meer info op: http://www.autofans.be/content/win-2...n-voor-autorai
    Last edited by ; 24/03/2009, 16:39.

Spelende met 't feit dat het uur dan veranderd?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

zondagochtend gaat t zomeruur in :p
      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Niet bij nagedacht zelfs. Maar een geluk dus die uurwisseling pas op zondag wordt doorgevoerd

Ik hoop op enkele geduchte kandidaten

Comment

Vandaag naar de AutoRAI geweest. Was me dat een tegenvaller, zeg. Ze probeerden een nieuw indelingsconcept uit: ipv auto's per merk samen te zetten, onderverdeling in verschillende soorten wagens (family, adventure, cabrio, luxury, ...).

Op zich is dit geen slecht idee en ook best handig als je van plan bent een auto te kopen op het salon, maar voor een autofanaat was het nogal vage boel. De merkenwerelden zoals we ze kennen waren er niet meer, alle merken stonden door elkaar. Gevolg: geen extreem vette standen waar je volledig wordt ondergedompeld in de sfeer van een merk. Het deed me meer denken aan één of andere droge vakantiebeurs ofzo.

Geen wonder dat o.a. Peugeot, Citroën, Renault en FIAT geen interesse hadden om deel te nemen. Het idee was er wel, maar de uitvoering viel zwaar tegen.

Comment

Working...
          X