Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
17de Cabriotreffen - Zondag 19 juli 2009 te Waanrode
De nieuwe eigenaars van taverne Wanroy zouden het dan toch niet zien zitten om dit treffen nog te laten doorgaan.
Meer weet ik ook niet en hoef ik niet te weten.
Dit hoofdstuk is voor mij afgesloten.
Spijtig dat dit treffen niet meer doorgaat. Stond altijd garant voor een prachtige rit .... maar wij zijn overgeschakeld naar Bocholt on Wheels ... een prachig autotreffen, moet je eigenlijk gezien hebben. Dit jaar zou een kopie worden van 2 jaren geleden, en dat was echt de moeite. Dus voor degene die nog geen alternatief hebben ... kom eens richting Bocholt uit
Spijtig dat dit treffen niet meer doorgaat. Stond altijd garant voor een prachtige rit .... maar wij zijn overgeschakeld naar Bocholt on Wheels ... een prachig autotreffen, moet je eigenlijk gezien hebben. Dit jaar zou een kopie worden van 2 jaren geleden, en dat was echt de moeite. Dus voor degene die nog geen alternatief hebben ... kom eens richting Bocholt uit
'Niet meer', is hopelijk te veel gezegd want de organisator van alle vorige editie vindt het ook jammer en hoopt dat de draad volgend jaar weer kan opgepakt worden.
'Niet meer', is hopelijk te veel gezegd want de organisator van alle vorige editie vindt het ook jammer en hoopt dat de draad volgend jaar weer kan opgepakt worden.
Het wil maar niet lukken.
Allez, W3N, organiseert gij is een Cabrio-treffen, want XoXo heeft zijn cabrio in de soep gedraaid.
Last edited by ; 18/07/2009, 19:03.
Reden: Aanpassing nick ;-)
Yep. Kijk maar in zijn topic.
Nieuws heet van de naald!
Het eeuwige probleem is het weer hier in België hé.
Ge kunt toch geen cabrio meeting in de regen houden.
Idd maar het slechte weer moet je er nu éénmaal bij nemen.
Vorig jaar is deze editie ook letterlijk in het water gevallen; ttz in de gietende regen vertrokken en later klaarde het op zodat er hier en daar toch de kappen opengingen.
2 Jaar geleden vertrokken ze allen met de kap open en tijdens de rit mochten ze weer dicht.
Het jammere gaat zijn dat er altijd zullen zijn die zich als deelnemer opgeven maar wanneer het dag zelf zou regenen toch niet omzien.
Idd maar het slechte weer moet je er nu éénmaal bij nemen.
Vorig jaar is deze editie ook letterlijk in het water gevallen; ttz in de gietende regen vertrokken en later klaarde het op zodat er hier en daar toch de kappen opengingen.
2 Jaar geleden vertrokken ze allen met de kap open en tijdens de rit mochten ze weer dicht.
Het jammere gaat zijn dat er altijd zullen zijn die zich als deelnemer opgeven maar wanneer het dag zelf zou regenen toch niet omzien.
Ja, ik ben zelf ook zo.
Ik zou wel willen meedoen, maar niet al het regent.
Als er de komende dagen geen schot in de zaak komt zal ik wel even kijken om een rondrit van een 75km te organiseren in de buurt van Gent.
Dan kiezen we pakweg 3 data uit. Als het dan op de eerste regent verzetten we het naar de tweede dag, en als het moet zelfs naar de derde. 't Zou al enorm moeten lukken dat het geen een van de 3 dagen zon zal zijn in het midden van de zomer denk ik.
Als er de komende dagen geen schot in de zaak komt zal ik wel even kijken om een rondrit van een 75km te organiseren in de buurt van Gent.
Dan kiezen we pakweg 3 data uit. Als het dan op de eerste regent verzetten we het naar de tweede dag, en als het moet zelfs naar de derde. 't Zou al enorm moeten lukken dat het geen een van de 3 dagen zon zal zijn in het midden van de zomer denk ik.
Dat is een goede oplossing voor het weer sé.
In drie keer zal het wel lukken.
Ik stel voor dat de plannen verder in het Cabriomeeting-topic zullen gezet worden. Kwestie van het nog beter te laten opvallen.
Comment