Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Race Wars Zolder : 19 April

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Race Wars Zolder : 19 April

Voor de tjoeners () onder jullie, komende zondag is het "Race Wars" op het circuit van Zolder.

Er is (heel) veel fout volk, nog meer foute wagens, maar elk jaar zijn er toch ook enkele toffe dingen te zien: paar exotics zijn altijd wel aanwezig, en de zeldzame leuk getunede auto, bij goed weer ook wat toffe moto's en quads. Verder zijn er wat stuntshows, drift demo's en er is de mogelijkheid om je in te schrijven voor drag races.

Maw, bij leuk weer een goede manier om je zondagnamiddag te vullen.

Honda Civic Type R EP3 - 200pk
    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
    Honda Del Sol - 120pk

Ik ga vooral voor die zeldzame zaken die in de circle of gold aka de paddock zullen staan. Tis elk jaar wel de moeite. Alleen jammer dat er zovelen zijn die het goede uit tunen verbrodden met massas ongespoten plamuur, boenken gelijk zot, de zot uit te hangen.

Als je gaat zeker de tijd eens nemen om eens naar de sprints te gaan kijken. Zitten waarlijk elk jaar zeldzame en exotische exemplaren tussen. Of de driftshow als je van de sport houd.

Comment

Dit is de 3de keer dat ik ga gaan

Alleen jammer dat er zovelen zijn die het goede uit tunen verbrodden met massas ongespoten plamuur, boenken gelijk zot, de zot uit te hangen.
      I couldn't agree more!

Als je gaat zeker de tijd eens nemen om eens naar de sprints te gaan kijken. Zitten waarlijk elk jaar zeldzame en exotische exemplaren tussen. Of de driftshow als je van de sport houd.
      Ook altijd tof om te zien ja. Zeker als zo'n underdog als zot opgedreven is en er als een speer vandoor gaat . Stunt en driftshow zijn ook altijd wel leuk om te zien maar gaan snel vervelen.
      Honda Del Sol - 120pk

Comment

tzou dit jaar de 4de keer zijn dat ik dan ga.

eerste jaar was fun, goed geamuseerd ( bikinicarwash/sprinten/ fun beleven )
        alhoewel, komt daar 2 man af met lamborgini gallardo. rijden met veel show voorbij. staat op de zijkant van de ruit geschreven www.lamborent.be

2de jaar was al wat minder.

3de jaar heb ik me in de sprint ingeschreven omdat ik mij verveelde. (tis trouwens nutteloos om met een ami deel te nemen aan de sprints, ik strijd met mijn 3L smogblokje tegen nissan skylines enz . en als je met een iets of wat opgefokte ami afkomt wordt je ge diskwalificeerd wegeens teveel DB's tijdens het sprinten.
        langs de andere kant staat er op dat sprintpapier wel een aparte lasse voor drag en jet racers.
        ook staat er op u blad da ge ene passagier moogt meenemen. ma vanaf ge klaar staat voor de sprint komt moet uwe passagier ineens uitstappen. MAW de regels zijn niet echt duidelijk.

het is 1 en al hype. de echte racers komen er niet eens naartoe.
        alle wannabe's zitten ook te zeggen dat ze 9secs rijden op de 400m op zolder. terwijl het amper 200m sprint is. tuurlijk dat je dan geweldige tijden neer zet.

4de jaar, geen idee of ik volgende week ga gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          tzou dit jaar de 4de keer zijn dat ik dan ga.

eerste jaar was fun, goed geamuseerd ( bikinicarwash/sprinten/ fun beleven )
          alhoewel, komt daar 2 man af met lamborgini gallardo. rijden met veel show voorbij. staat op de zijkant van de ruit geschreven www.lamborent.be

2de jaar was al wat minder.

3de jaar heb ik me in de sprint ingeschreven omdat ik mij verveelde. (tis trouwens nutteloos om met een ami deel te nemen aan de sprints, ik strijd met mijn 3L smogblokje tegen nissan skylines enz . en als je met een iets of wat opgefokte ami afkomt wordt je ge diskwalificeerd wegeens teveel DB's tijdens het sprinten.
          langs de andere kant staat er op dat sprintpapier wel een aparte lasse voor drag en jet racers.
          ook staat er op u blad da ge ene passagier moogt meenemen. ma vanaf ge klaar staat voor de sprint komt moet uwe passagier ineens uitstappen. MAW de regels zijn niet echt duidelijk.

het is 1 en al hype. de echte racers komen er niet eens naartoe.
          alle wannabe's zitten ook te zeggen dat ze 9secs rijden op de 400m op zolder. terwijl het amper 200m sprint is. tuurlijk dat je dan geweldige tijden neer zet.

4de jaar, geen idee of ik volgende week ga gaan.
          Idd, is een opgeklopte hype, 1 jaar gegaan, maar zie me niet meer direct terug gaan..

Btw, ,is morgen hé, niet volgende week.

Comment

12 euro is mij wel wat te veel van het goede om wat autokes te gaan zien
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Much show, no go

Comment

ben er ooit eens geweest, viel toen wel mee, mag je daar met de moto ook sprintjes doen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                  Much show, no go
                  mja da is het net, je moet langs al die show / overdreven stuff / ... heen kijken, je komt er echt wel pareltjes tegen ^^

spijtig genoeg hoort 95% daar gewoon onder de noemer "fout" thuis :p maar dat neem ik er gewoon bij!
                  Honda Del Sol - 120pk

Comment

Ben er geweest vandaag en heb er toch wel wat spijt van. "Much show, no go" past goed.
                    2012 Renault Megane RS

Comment

Spijt hebk niet (Zonnige namiddag, toch een paar toffe dingen gezien, ... )

Het was echter wel een stuk minder goed dan vorige keren. Heb een heel deel foto's, ma momenteel teveel koppijn om ze wat te bewerken, ga ze later posten.
                      Honda Del Sol - 120pk

Comment

net terug, sjans dat het weer echt meezat, anders was het een tegenvaller!
                        al die jonnykes me hunne tupperware aan hun auto geplakt die daar gelijk ne zot tussen de mensen zitten te racen , ze maken hun eigen er alleen maar belachelijk mee.
                        just gelijk die wannabee Audi's (dan bedoel ik VW's en weet ik veel welke merken nog met hun Audi grill) echt afschuwelijk lelijk!!!
                        voor de rest nie echt veel spectaculairs (op een paar uitzonderingen na) gezien.
                        Kheb wel een paar jonny's hard zitten uitlachen omdat ze dachten dat ze door de grindbakken konden rijden . Niet dus HAHA!!!
                        Last edited by ; 19/04/2009, 21:31.

Comment

Heeft iemand die blauw-bruine audi tt gezien (oud model), met ook zijn velgen in die kleur?

In mijn ogen één van de meest verkrachte auto's diek ooit gezien heb...snap nie hoe sommige mensen daar DURVEN komen met hunne auto lol ^^
                          Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                            Heeft iemand die blauw-bruine audi tt gezien (oud model), met ook zijn velgen in die kleur?

In mijn ogen één van de meest verkrachte auto's diek ooit gezien heb...snap nie hoe sommige mensen daar DURVEN komen met hunne auto lol ^^
                            er stonde wel meer wagens die daar nie thuis hoorde omdat ze compleet verneukt waren
                            maar soit, ieder zijn smaak en ding hè

Comment

exactly

ik trek voor 95% van wa daar staat ook mijne neus op (helaas mijne maat waar ik bij was niet lol), maarja, zoals je zegt, ieder zijn ding, zolang ze maar gelukkig zijn...! (en ondertusse kunne wij nogges goe lache!)
                              Honda Del Sol - 120pk

Comment

Daar krijg je mij niet heen, ook al is het in mijn achtertuin.
                                Was er daarstraks toevallig wel langs gereden omdat het op weg is naar mijn vriendin.
                                Veel lawaai, gevaarlijk inhalen, zotte toeren.
                                Marginaal volkje
                                Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                                  Daar krijg je mij niet heen, ook al is het in mijn achtertuin.
                                  Was er daarstraks toevallig wel langs gereden omdat het op weg is naar mijn vriendin.
                                  Veel lawaai, gevaarlijk inhalen, zotte toeren.
                                  Marginaal volkje
                                  Ik had hetzelfde voor, moest er ook langst. Rond kwart na 5, lekker druk toen. Op de terugweg naar huis wel goed gelachen. Een ford mondeo tegen gekomen die voor de lol een kartonnen spoiler en sideskirts er had opgeplakt. Keihard gewoon

Comment

Dank je wel om iedereen direct over 1 kam te scheren...
                                    Ik was er vandaag en ik vond het plezant. Het was een beetje saai door alle Civics enz die de revue passeerden, soms verschoot ik echt hoe snel die dingen kunnen zijn. Maar ik zag een Fiat Multipla tussen de deelnemers staan en daarom dacht ik van waarom niet? Dus schreef ik me in met men Opel Zafira (!) voor de sprints. Dat heeft men namiddag gered :p
                                    Veel nieuwe mensen leren kennen die ietwat inhoud hadden en voor mij voor herhaling vatbaar.

grtz

Comment

Working...
                                    X