Mededeling

Collapse
No announcement yet.

World Series by Renault @ Spa-Francorchamps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• World Series by Renault @ Spa-Francorchamps

In het weekend van 2 en 3 mei komen de World Series by Renault naar het circuit van Spa-Francorchamps.

Een gevarieerd programma zowel op zaterdag en zondag, voor iedereen wat wils.

Inkom is zoals elk jaar gratis.

Worl Series by Renault Spa-Francorchamps

Wie gaat er?

Zaterdag 2 mei

Zondag 3 mei
    • TDJ - fotograaf (onder voorbehoud)
    Last edited by ; 22/04/2009, 19:48.

Voor mij niet meer dit jaar.
    Vorig jaar was het 1 grote chaos in het naar huis rijden. Alles rond Francorchamps zat vast.
    Als ik het mij nog goed herinner, rond 17u30 vertrokken en om ongeveer 22u30 thuis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
      In het weekend van 22 en 23 mei komen de World Series by Renault naar het circuit van Spa-Francorchamps.
      Euhm, het is wel op 2 en 3 mei te doen hoor.

Ik zal er ook zijn op zondag 3 mei. Ik sta met de RS op de parking van Renault Histoire & Collection.

Vorig jaar was het idd een hel om naar huis te rijden. Er waren werken bezig, de vakantie was gedaan, enz... Wij hebben er ook heel lang over gedaan.
      Hopelijk is het dit jaar wat beter. Ik ga alvast vroeg vertrekken, want ik moet er voor 9u30 zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
        Euhm, het is wel op 2 en 3 mei te doen hoor.

Ik zal er ook zijn op zondag 3 mei. Ik sta met de RS op de parking van Renault Histoire & Collection.

Vorig jaar was het idd een hel om naar huis te rijden. Er waren werken bezig, de vakantie was gedaan, enz... Wij hebben er ook heel lang over gedaan.
        Hopelijk is het dit jaar wat beter. Ik ga alvast vroeg vertrekken, want ik moet er voor 9u30 zijn.
        Oeps, inderdaad, mijn excuses voor de typo.

Comment

Misschien komen wij ook af met de RS
          Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

Ik kom de zondag mss ook, ik laat je nog iets weten Sam

Comment

Kheb daar 2 tickets voor gekregen. Daar staat op waarde 15€. Is die inkom nu gratis of nie? Da snap ik nie zene

Comment

Ik zal er op zaterdag en zondagmorgen zijn met de DeLorean. Ik en mijn vriendin overnachten juist bij Francorchamps, zouden de zondagmorgen nog eens tot daar rijden en dan via de binnenbaantjes terugrijden naar West-Vlaanderen. Zo vermijden we ook de files waar ik vorig jaar ook ingestaan heb ...
                Last edited by Delorean; 23/04/2009, 08:04.
                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                  Kheb daar 2 tickets voor gekregen. Daar staat op waarde 15€. Is die inkom nu gratis of nie? Da snap ik nie zene
                  Inkom is volgens de site voor niks. Het ziet er alleszins leuk uit, maar het begint echt wel vroeg (9.00 am) om vanuit het verre West-Vlaanderen te komen...

Ik zal waarschijnlijk alleen maar komen als ik met deze wedstrijd heb gewonnen.

Comment

Wie gaat er?

Zaterdag 2 mei
                    • Kartfreak
                    Zondag 3 mei
                    • TDJ - fotograaf (onder voorbehoud)
                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                      Inkom is volgens de site voor niks. Het ziet er alleszins leuk uit, maar het begint echt wel vroeg (9.00 am) om vanuit het verre West-Vlaanderen te komen...

Ik zal waarschijnlijk alleen maar komen als ik met deze wedstrijd heb gewonnen.
                      Is toch maar 250km? Op een kleine 2.5u sta je ginder ...
                      The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Alle tickets voor dit evenement zijn gratis. Ge kunt ze overal krijgen.

Comment

Was vorig jaar niet zo speciaal, en er was in het heen en terug rijden veel te veel fille

Ik ga niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                            Is toch maar 250km? Op een kleine 2.5u sta je ginder ...
                            Tuurlijk, maar als het om 9u begint moet ik al aan vertrekken denken rond 7uur 's ochtends en da's ECHT vroeg!

Trouwens, ik heb geen zo'n leuke ride als een DeLorean om naar daar te rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                              Tuurlijk, maar als het om 9u begint moet ik al aan vertrekken denken rond 7uur 's ochtends en da's ECHT vroeg!

Trouwens, ik heb geen zo'n leuke ride als een DeLorean om naar daar te rijden
                              Tjsa, wat is vroeg? Tijdens de week sta ik soms vroeger op dan dat ... Anyway, doe zoals ons en maak er een weekendje van.

... en bedankt!

Comment

Mijn 'pass' sticker voor op de RS & Classic parking is aangekomen. Net als VIP polsbandjes voor de renault club.
                                Merci Renault !

Comment

Mijn 'pass' sticker voor op de RS & Classic parking is aangekomen. Net als VIP polsbandjes voor de renault club.
                                  Merci Renault !
                                  Hoop je RS morgen 'n keertje te spotten!

Mijn foto-accreditatie ligt ook klaar in Hostellerie Le Roannay.

Rond half 6 opstaan morgen.

Comment

Wie gaat er?

Zaterdag 2 mei
                                    • Kartfreak
                                    • TDJ - fotograaf
                                    • Skillz
                                    Zondag 3 mei

Comment

Wie gaat er?

Zaterdag 2 mei
                                      • Kartfreak
                                      • TDJ - fotograaf
                                      Zondag 3 mei
                                      • Skillz
                                      • \/\/outer

Comment

Merci Renault !

Idem dito

Comment

Working...
                                        X