Mededeling

Collapse
No announcement yet.

World Series by Renault @ Spa-Francorchamps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Twas goed (weer)! Morgen wat minder blijkbaar.

Comment

Ik vond het zeer geslaagd.
      Het weer was ideaal, prachtig circuit en evenement, de F1 vond ik toch het hoogtepunt v/d dag.( Reed wel niet lang genoeg maar ja)
      Hoop dat er wat foto's volgen hier..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fox Bekijk Berichten
        Ik vond het zeer geslaagd.
        Het weer was ideaal, prachtig circuit en evenement, de F1 vond ik toch het hoogtepunt v/d dag.( Reed wel niet lang genoeg maar ja)
        Hoop dat er wat foto's volgen hier..
        Die H&C 110 ans de Renault waren telkens een lachertje, net zoals die Renault Sport Show.

1 Alpine heb'k zien rijden.

Comment

Ben net terug

En dit heb ik gezien op de autostrade

Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Ben vandaag ook geweest, en ik vond het eigenlijk belange niet zo indrukwekkend als in Zolder een paar jaar terug. Spa-Francorchamps vind ik een stuk minder aantrekkelijk als circuit voor de toeschouwer :s
            Slechte en vuile(!) tribunes, immense afstanden en hoogteverschillen te overbruggen.
            Daarbij vond ik het geluid van de F1 met V8 motor toch wat minder dan de V10 van vroeger... Veel show verkocht em ook niet echt vond ik..
            De Mégane Trophy vond ik qua geluid ook een stuk minder, vroeger zat daar precies veel meer "patat" in.
            De Classics cars, 2.0 en de 3.5 waren dan wel weer een meevaller.
            Nja, al bij al had ik in Zolder véél meer beleving.. Jammer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
              Spa-Francorchamps vind ik een stuk minder aantrekkelijk als circuit voor de toeschouwer :s
              Slechte en vuile(!) tribunes, immense afstanden en hoogteverschillen te overbruggen.
              Dit is effectief zo, als (freelance) pers heb ik dit jaar van een persbusje kunnen genieten om de grootste verplaatsingen te doen, dat scheelt hem een heel pak. Overigens niets dan lof over de afhandelingen in het accreditatie en media centre, professionalisme ten top (Dankzij Blanca en haar team).

Volgend jaar ben ik in ieder geval weer van de partij!

Comment

Ik vond het de moeite en ga volgend jaar zeker terug. Heb paar foto's in mijn topic gezet.

Comment

Hierbij mijn fotos...

http://www.oldtimerweb.be/fotos-oldt...017.aspx?ppage=

Last edited by ; 04/05/2009, 02:07.

Comment

Schoon mokskes daar in die oldtimers.
                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                      Ik vond het de moeite en ga volgend jaar zeker terug. Heb paar foto's in mijn topic gezet.
                      damn, ik had 3 uitnodigingen met full access en ben niet gegaan omdat ik geen tijd had
                      precies toch beter tijd gemaakt.

Comment

Ik zal mijn foto's zo snel mogelijk online zetten. Er is een probleem met de bereikbaarheid van mijn site.

Comment

Ik vond het meer dan de moeite : prachtig weer, veel aktie gezien bij de Mégane Trophy en de Clio Cup en een hoop nieuwe vrienden gemaakt bij de Mégane RS Club (we zaten in hetzelfde hotel!). Wel wat weinig oldtimers, maar dat komt waarschijnlijk omdat we dit jaar niet op het circuit mochten rijden. Nu, als alles goed gaat ben ik er volgend jaar zeker terug bij met de Delorean!

@Scaglietti : die hoogteverschillen vind ik juist het beste aan het circuit van Francorchamps. Die paar minuten langere wandeling neem ik er dan met plezier bij ...

DeLorean
                          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Mooie auto heb je DeLorean, one of a kind. Ik was er ook met een speciale auto, ik heb er nl maar 1 gezien, een clio 16v.

Comment

De site is weer bereikbaar, hierbij de foto's.
                              De auto's:

De overige foto's vind je hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk Berichten
                                Mooie auto heb je DeLorean, one of a kind. Ik was er ook met een speciale auto, ik heb er nl maar 1 gezien, een clio 16v.
                                Bedankt voor het compliment! En ja, ik denk dat ik je wagen heb zien staan (ik herinner mij de witte velgen) ...
                                The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Ik ga volgend jaar zeker ook terug!
                                  Benzine

Diesel

Comment

zal straks of morge nog wat foto'kes er op zette
                                    Benzine

Diesel

Comment

Antoine,thx voor de mooie fotos.....

Comment

Het was zeker en vast de moeite. Niet zo'n mooi weer als vorig jaar, maar kom.
                                        Wel spijtig dat er dit jaar geen parade was op het circuit. Daarvoor had ik mij speciaal ingeschreven. Nu kon je enkel op de parking van H&C gaan staan en dat was het...
                                        Die 4 auto's van Histoire & Collection die dan de parade deden was ook maar triestig... Vorige keer was dit toch beter georganiseerd.

Wel een rallyplaat, t-shirt en enkele posters gekregen voor de deelname.

Ook veel volk deze keer in de Renault Club. Normaal kan je daar rustig op het balkon kijken, nu was het wringen voor een plaatsje.
                                        Al bij al toch een leuke Renault dag gehad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
                                          Het was zeker en vast de moeite. Niet zo'n mooi weer als vorig jaar, maar kom.
                                          Wel spijtig dat er dit jaar geen parade was op het circuit. Daarvoor had ik mij speciaal ingeschreven. Nu kon je enkel op de parking van H&C gaan staan en dat was het...
                                          Zaterdag was nochthans een topdag!

Dat niet doorgaan van de parade komt vermoedelijk door strakke tijdschema's.

Comment

Working...
                                          X