Mededeling

Collapse
No announcement yet.

World Series by Renault @ Spa-Francorchamps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ben meegeweest met Wouter en vond het echt enorm zalig! Als geen super auto liefhebber is er toch een zekere interesse opgewekt die er voor niet was!
    Verslagske met wat foto's en filmpje (dat nog komt) op mijn blog:

http://www.blogmi.be/?p=2473

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
      Zaterdag was nochthans een topdag!

Dat niet doorgaan van de parade komt vermoedelijk door strakke tijdschema's.
      Ja, ik heb ook gehoord dat er zaterdag meer volk was op de H&C parking. Maar ik kon enkel zondag komen.
      Het ontbreken van de parade kwam idd door de korte tijdsschema's vertelde iemand van de organisatie mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
        Ja, ik heb ook gehoord dat er zaterdag meer volk was op de H&C parking. Maar ik kon enkel zondag komen.
        Het ontbreken van de parade kwam idd door de korte tijdsschema's vertelde iemand van de organisatie mij.
        Jij bent toch de broer van Kevin? Was Kevin er gisteren ook?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk Berichten
          Jij bent toch de broer van Kevin? Was Kevin er gisteren ook?
          Klopt. Ja hij was er ook hoor, met vrouw en kinderen

Comment

Damm, gemist. Doe ze maar de groeten van me aub.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
              Door zware regenval en hagel is de qualificatie van de Formule 2.0's niet kunnen doorgaan, hiermee zal dat wel iets te maken hebben.

Comment

Ohja, mijn foto's volgen morgen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                  Door zware regenval en hagel is de qualificatie van de Formule 2.0's niet kunnen doorgaan, hiermee zal dat wel iets te maken hebben.
                  Het was al meer dan 1 maand bekend dat er geen 'tijd' was voor een rit. Waarom H&C geen rondje circuit deden lijkt me niet moelijk, zeker wanneer je zag hoeveel moeite de oude auto's hadden richting de raidillion.

Comment

ik ben in de namiddag op zondag geweest, we stonden net aan de eau rouge toen daar een megane trophy besloot een rondje te spinnen
                    de race met de clio's vond ik ook wel tof, de 3,5 gaat zodanig snel, vond ik persoonlijk niet zo leuk als de clio's, die echt als een sliert achter elkaar door de bocht knalden

heb naar de delorean staan kijken ook
                    Giulietta

Comment

Ik ben zaterdag geweest. Mooi weer gehad en veel prachtige auto's gezien!
                      Altijd leuk om eens te doen

Comment

Zo, de foto's zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/3500244...7617646410821/

Kleine selectie:

Comment

Comment

Mooie foto's TDJ Bedankt!

Comment

Mooie foto's TD!! Met welke camera is dat getrokken?

Ik heb inmiddels ook een filmpje online geworpen, bekijk het hier:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RubenV Bekijk Berichten
                                Mooie foto's TD!! Met welke camera is dat getrokken?

Ik heb inmiddels ook een filmpje online geworpen, bekijk het hier:
                                http://www.blogmi.be/?p=2567
                                Canon EOS 40D met 'n 70-200 F2.8 L IS.

Comment

Heb je een perskaart omdat je de foto's van zo dichtbij hebt genomen, of zijn deze foto's bewerkt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine Bekijk Berichten
                                    Heb je een perskaart omdat je de foto's van zo dichtbij hebt genomen, of zijn deze foto's bewerkt?
                                    Ik was zaterdag inderdaad aanwezig als geaccrediteerd fotograaf.

Comment

Me jaloers.

Comment

dubbele post.
                                        Last edited by ; 06/05/2009, 23:12.

Comment

Working...
                                        X