Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
a winning combination al waren ze maar met 9 van de Group C tijdens de qualif. en de Silk Cut jag was daar helaas niet bij en bij de F1 heeft de 312T het ook maar 1 toerke uitgezongen maar anders dikke fun met een extra Ferrari trackday tijdens de middag
a winning combination al waren ze maar met 9 van de Group C tijdens de qualif. en de Silk Cut jag was daar helaas niet bij en bij de F1 heeft de 312T het ook maar 1 toerke uitgezongen maar anders dikke fun met een extra Ferrari trackday tijdens de middag
spijtig dat het zo'n klein veldje was, maar ze blijven altijd geweldig om te zien & horen
& tja ik hoorde van Kevin dat je bij brussel in de file had gestaan & de meeste Ferrari's van de Tour had gemist
da's echt zonde
spijtig dat het zo'n klein veldje was, maar ze blijven altijd geweldig om te zien & horen
& tja ik hoorde van Kevin dat je bij brussel in de file had gestaan & de meeste Ferrari's van de Tour had gemist
da's echt zonde
Ja file had ik wel verwacht maar niet zo erg Maar eigenlijk heb ik er niet zoveel gemist gezien ik die Lusso met Nr 4 nog gezien heb en zowat al de rest ook. Wel jammer dat ik ze niet op circuit gezien heb . Maar om zeker te zijn ben ik de zaterdagochtend gaan kijken in Rijsel Ja het is toch iets om een 250GTO te zien rijden in het gewone verkeer
Comment