Mededeling

Collapse
No announcement yet.

audi sportscar experience

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• audi sportscar experience

Voor de geinteresseerden.....

Rondrijden met Audi R8 V10 en audi S4 op spa-francorchamps
    Voor de R8 eigenaars exclusieve dag op de nurburgring 12 oktober

Nog veel plaatsen vrij ..... gisteren ben ik ingeschreven.... wel prijzig..... maar is het waard.... instructeur...wagens.... bandenslijtage.... benzine... racehelm mag je houden( waarde 200 euro)....eten etc....
    Last edited by ; 21/05/2009, 12:15.

Ik twijfel ook nog serieus om te gaan...
    Vorig jaar lang getwijfeld, maar niet geweest wegens 500€ is redelijk duur...
    Nog altijd spijt van maar dit jaar nog 250€ duurder...

De ervaring en de kans om met deze auto's te rijden is natuurlijk wel uniek en als je het uitrekent
    is het natuurlijk wel een redelijke prijs voor wat je in de plaats krijgt...

Weet je soms of er en minimum leeftijd staat op de inschrijving en of je met beide wagens mag rijden
    of enkele met de ene of de andere...

Comment

Minimumleeftijd 18 jaar denk ik en zeker in bezit van rijbewijs....
      vorig jaar was het enkel de R8 V8, nu R8 V10 en S4 dus ik denk dat je met allebei mag rijden.....Vooral met de V10 R8 wil ik rijden... als ik mag kiezen rij ik enkel ( en dus méér) met die....

Comment

Ik ben nog serieus aan het twijfelen om mij in te schrijven .
        Ik hoop dat je voor die €750 toch redelijk wat rondjes mag rijden .....

Comment

Spillies heeft een zeer mooie helm, hiervan!

Comment

Vorig jaar ingeschreven maar alles was al vol van zodra de dealers konden inschrijven. En nu nog duurder dus ik ga passen, wordt anders een dure dag en iets teveel onzekerheid over hoeveel rondjes je nu mag rijden

Comment

Damn, jammer van de prijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                Ik ben nog serieus aan het twijfelen om mij in te schrijven .
                Ik hoop dat je voor die €750 toch redelijk wat rondjes mag rijden .....

In de voormiddag was het zo :
                circuit was in 4 delen opgedeeld en dan werd telkens één vierde van het circuit geoefend......10 tal keer weg en weer ofzo... en dan doorschuiven naar het volgende deel...

In de namiddag werden dan volledige rondjes gemaakt : telkens vier rondjes... daarna even wisselen met andere rijder.... daarna terug aan u.... in totaal zo'n twintig tal volledige rondjes schat ik...... je kunt ook telkens het niet jou beurt is meerijden met iemand anders of ook met één van de instructeurs... ook de moeite....

Comment

€750 is wel heel veel geld voor studenten met ouders die totaal niks met auto's hebben .

Comment

ja..... dat zou ik als student ook niet betaald kunnen hebben.......
                    ze zijn wel 50% opgeslaan in prijs ivm vorig jaar..... toch veel.... zou dat zijn omdat het R8 V10 is ipv V8 .... beetje vreemd.....t'is overal crisis zeker.....

feit is : vorig jaar heb ik ook meegedaan in augustus....500 euro inschrijving , die moet je niet op voorhand betalen trouwens..... je krijgt achteraf de factuur thuisgestuurd zeiden ze me.... heb tot nog toe nog altijd niets ontvangen en dus ook niet betaald...
                    vorig jaar was ook een vriend mee als bijrijder, die betaalt dan zogezegd 100 euro.... enkel voor eten en aanwezigheid, mag zelf niet rijden..... er was toen toevallig nog plaats vrijgekomen en hij heeft ook ganse dag volledig meegemaakt en zelf gereden.....ook hij nog geen factuur ontvangen hiervoor....blijkbaar zijn ze bij audi wat laks op dat gebied....

Comment

Het afhuren van het circuit is duurder geworden en dat zal de oorzaak wel zijn .
                      Maja , nog even over nadenken ... voor €750 kan ik 3 trackdays en zoveel rijden als ik wil .

Maar toch zou ik graag eens met de R8 V10 over SPA scheuren .

Comment

Net telefoon gehad van Audi. Vermits ik op de wachtlijst stond in November contacteren ze die eerst (was haar uitleg), inschrijven moet nog altijd via de Audi Dealer.

Is voor 8-9-10juli of 11-12-13aug

Comment

Ben ook aan het overwegen om te gaan, vorig jaar niet gelukt. Maar 750€ is toch wel erg veel voor 1 dag, moet er nog is over nadenken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                            Spillies heeft een zeer mooie helm, hiervan!
                            Jep idd.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Ik was er dus vorig jaar (9 April).

Toen een verslag gemaakt die je HIER (KLIKKEN!!) kan vinden.

Toch een paar foto's hier plaatsen:

Audi Sportscar Experience - 09/04 Spa-Francorchamps

De wagen van dienst

Nu intussen al op 19" MTM bimoto en met zwarte nummerplaat vooraan (zie handtekening voor topic)

Last edited by Spillies; 02/06/2009, 22:33.

Comment

Last edited by Spillies; 02/06/2009, 22:57.

Comment

Ik zie daar veel geil materiaal

Comment

1 link was genoeg hoor Spillies

Comment

Working...
                                    X