Ok, dan doe ik maar BBQ rit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Knokke
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk moet u helaas teleurstellen abtler, je mag ons schrappen.
Andere plannen
@speedman .. gewoon afkomen op nen koffie met de bende! ... 'Bermuda triangle' - Gent | Terneuzen | Knokke Have fun!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenwij zullen ook NIET aanwezig zijn op de gewijzigde locatie en stellen ons vragen bij het huidige leiderschap van C&C.
Comment
-
Volgende keer Runaway day?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
vindet een beetje onozel om hier c&c te liggen bashen terwijl ze er zelf zo goed als nix aan kunnen doen durf gerust toegeven dat het allemaal een beetje professioneler kan maar het "project" staat nog in zijn kinderschoenen dusja...
Zoals hazen zegt, kheb een tof dagje gehad in a'pen...nu doet knokke opeens moeilijk en moet c&c eraan geloven?Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk BerichtenYou've got PM. Meer duidelijkheid naar de buitenwereld, zal er de komende weken komen. Meer heb ik er hier niet over te zeggen en ik hoop dat er dan ook geen onnodige posts komen.
Er wordt nu hard gewerkt aan het voortbestaan van C&C, de invulling / herstructurering van de organisatie en het op poten zetten van evenementen 'back to basics' .. dus bolides, spotters en koffie.
Ik ga hier op het forum niet verder uitweiden, maar zal een aantal mensen op de hoogte houden van het verdere verloop. Als er forum nieuws te melden is, lezen jullie het als een van de eerste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHoe oud ben jij eigenlijk abtler?
Hoezo wil je het weten ?
Comment
-
Grappig hoe alle C&C freaks nu zitten te kappen op C&C omwille van een zaak waar zij niets kunnen aan doen.
Velen zullen hier wel een ander alternatief verwacht hebben, maar probeer dat maar eens een goeie week voor het evenement...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk BerichtenWaarschijnlijk pakken ouder dan je denkt. Maar ach .. ergens zit er nog een kind in me, anders hield ik me niet met allemaal die onzin bezig.
Hoezo wil je het weten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenOmdat ik me af vroeg hoe oud de organisatie is, ik dacht eerst dat dit door 18 jarigen werd georganiseerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenGrappig hoe alle C&C freaks nu zitten te kappen op C&C omwille van een zaak waar zij niets kunnen aan doen.
Velen zullen hier wel een ander alternatief verwacht hebben, maar probeer dat maar eens een goeie week voor het evenement...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenTja, er zijn al langer dingen niet pluis binnen de organisatie. (En dan heb ik het niet over abtler )
Ik vind het ook zeer jammer dat het niet doorgaat..
Het staat al MAANDEN op jullie website, dan wordt er ook van verwacht dat dit doorgaat.. ik kan best geloven dat vele hun vertrouwen kwijt zijn in C&C, n/o aan Abtler en de rest, maar ons moet je ook begrijpen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment