same here
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cars and Coffee Knokke
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenMisschien dat ik smorgens langs kom en dan in de namiddag de ardennenrit. Zal van het weer afhangen .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenik kijk er echt naar uit! ook naar de rondrit (als het goed weer is)
Moet zalig zijn ,daar op die lange baan allemaal voluit gaan! mmmm
Heb jij al een passagier Tbo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenik kijk er echt naar uit! ook naar de rondrit (als het goed weer is)
Moet zalig zijn ,daar op die lange baan allemaal voluit gaan! mmmm
Heb jij al een passagier Tbo?
Comment
-
Beste topicreaders ..
Helaas schijnt Knokke bijzondere wagens niet echt meer voorop te stellen. Na het al niet doorgaan van de recordpoging ‘Porsche op een rij’, heeft ook C&C jammer genoeg slecht nieuws gekregen. De gemeente heeft besloten om, ondanks toezegging van een passende locatie, nu alleen nog enkele parkeervakken aan de Bronlaan te voorzien. Aangezien C&C hier echter de veiligheid van de deelnemers (rijders en spotters) niet kan garanderen en er geen andere zaken meer bespreekbaar zijn, moet men helaas afzien van Cars and Coffee Knokke.
ECHTER!! …
aangezien jullie de datum al in je agenda hebben geblokkeerd .. de plannen voor het weekend
aan zee zijn gemaakt .. de navigatie al op de kust staat ingesteld .. is er een alternatief!
HOT CARS @ COLD SNOW!Cars and coffee 'Snowbase'
'Snowbase' Terneuzen stelt haar deuren graag open om Cars and Coffee toch een passende plek te bieden.
28 juni – 'Snowbase' Terneuzen
10.00 – 14.00 u .. meet & greetC&C parking voorzien / bar – terras 'Snowbase' open(.. en voor als je het echt niet laten kunt, kun je zelfs de latten onderbinden )
14.00 u short roadtripZeeland – Belgisch Vlaanderen(met als eindpunt voor de liefhebber 'direction Knokke')Klik hier voor routebeschrijving naar 'Snowbase'
.. let op! Aangezien dit een korte toerrit is, verstrekt C&C geen ‘Rallye bordjes’ etc. en ontvangen de deelnemers uitsluitend een GRATIS ‘C&C roadbook’ met de route erin. Deze ‘roadbooks’ zijn gelimiteerd op 50 stuks, dus wees er op tijd bij!
Meld je even vrijblijvend aan via PM ..
Comment
-
.. waarom spookt dat nederlandse spreekwoord nu toch steeds door mijn hoofd ?!
"de beste stuurlui staan aan wal"
@wannes .. jammer. Graag zie ik de Corvette mogelijk op de Runway verschijnen ? Safe&fun trip in elk geval op de andere rit.
@Alexx .. Thx's. De Porsche staat toch weer op aanwezig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenWaarom vind ik C&C veel blabla en weinig boemboem?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten.. waarom spookt dat nederlandse spreekwoord nu toch steeds door mijn hoofd ?!
"de beste stuurlui staan aan wal"
@wannes .. jammer. Graag zie ik de Corvette mogelijk op de Runway verschijnen ? Safe&fun trip in elk geval op de andere rit.
@Alexx .. Thx's. De Porsche staat och weer op aanwezig!
Andere plannen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment