Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Knokke

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tijd voor een plaatje!

*FAIL*

Comment

• Nou snap ik nog steeds niet wat er exact gebeurd is?

Comment

• Schulden/dingen beloven / Toezeggingen niet nakomen.

Als je het vertrouwen wilt winnen is dat niet de beste manier, en zo gaat je evenement er aan. Zonde, want het is een mooi concept, alleen jammer dat er de verkeerde mensen achter zitten naar mijn mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Nou snap ik nog steeds niet wat er exact gebeurd is?
          Ik ook niet

Comment

• Vraag het aan mark Nauta, vraag het aan Denniske, Vraag het aan Brecht, Vraag het aan mij. Zoveel mensen kunnen het je vertellen. Stel de vraag anders op Autogespot.

Comment

• ...of post hier het verhaal? Desnoods copy/paste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                ...of post hier het verhaal? Desnoods copy/paste.

O dat wil ik best doen hoor, maar dan heb ik weer zo'n heigende Natasha aan de lijn die woedend is dat er wéér iemand uit de school klapt, dat heeft ze liever niet uiteraard. Ik hebi geen trek in nog meer dreig telefoontjes. Ik weet wat ik aan die mensen heb, en ga me er niet meer mee bemoeien.

Stank voor dank, samen gevat in 3 woorden.
                Dit in mijn geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thijs van Wijk Bekijk Berichten
                  O dat wil ik best doen hoor, maar dan heb ik weer zo'n heigende Natasha aan de lijn die woedend is dat er wéér iemand uit de school klapt, dat heeft ze liever niet uiteraard. Ik hebi geen trek in nog meer dreig telefoontjes. Ik weet wat ik aan die mensen heb, en ga me er niet meer mee bemoeien.

Stank voor dank, samen gevat in 3 woorden.
                  Dit in mijn geval.
                  Een niet nader te noemen autospotter mag mij gerust PM'en en dan zet ik het hier wel neer. Ik ben niet zo bang voor Natasja geloof ik.

Comment

• Trouwens... Hoe is het met Camilla ?

Comment

Trouwens... Hoe is het met Camilla ?
                      Verdronken in de Schelde naar 't schijnt.
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Verdronken in de Schelde naar 't schijnt.

Samen met met de Lotus, de speedster, de 500 Abarth, de M5, de R32, de Opel GT, de Opel GTC OPC NR....

Vergeet ik er nog één ?

Comment

Samen met met de Lotus, de speedster, de 500 Abarth, de M5, de R32, de Opel GT, de Opel GTC OPC NR....

Vergeet ik er nog één ?
                          DBS? M5? RS6? Opel Corsa?
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• stuur het anders door naar mij..... en geef dat mens ineens mijn telefoonnummer...ik heb graag dat ze hijgen aan mijn telefoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                              stuur het anders door naar mij..... en geef dat mens ineens mijn telefoonnummer...ik heb graag dat ze hijgen aan mijn telefoon
                              Zeker als ze Natasha heten

Comment

• Ik heb me erg geamuseerd in Antwerpen, en vele van ons.. het was echt schitterend. Hier en daar was er plaats voor verbetering , maar niemand vond dat erg.. omdat het tenslotte om de wagens draait!
                                Ik vind het dan ook erg jammer dat ze zo mysterieus doen over heel de organisatie.. FAIL voor hun, want er zijn vele hun vertrouwen kwijt in Cars and Coffee.. en terecht, en dat hebben ze enkel aan zichzelf te danken.
                                En dan zitten zeggen van: we kunnen er niets aandoen, 't ligt aan de badplaats Knokke.. het staat al MAANDEN op hun website, alsook BRUSSEL , da zal er ook ni van komen zeker?
                                Zoals hier al reeds gezegd is: goed evenement, foute mensen achter het evenement
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Volledig eens met Alex...

vele mensen hebben hun weekend vrijgehouden om dan naar de C&C Knokke te gaan. Nu wordt het op een paar dagen ervoor gewoon compleet afgelast...

not my cup of tea.

Comment

• beste stuurlui staan aan wal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                                      beste stuurlui staan aan wal...
                                      Dus terechte kritiek uiten mag niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Dus terechte kritiek uiten mag niet?
                                        Idd.. het is toch logisch dat mensen kritiek geven
                                        Ik zeg gewoon mijn mening, en ik denk dat mijn mening hetzelfde is als vele hier
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• mening geven mag. In de vuurlinie gaan staan en zelf dergelijk 'evenement' op poten zetten behoort ook tot de mogelijkheden. Er zullen vele anders piepen denk ik. (da's mijn mening)

Comment

Working...
                                          X