Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Knokke

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
    mening geven mag. In de vuurlinie gaan staan en zelf dergelijk 'evenement' op poten zetten behoort ook tot de mogelijkheden. Er zullen vele anders piepen denk ik. (da's mijn mening)
    Een goede plaats vinden met voldoende parking.
    Goede DJ
    drank.. that's it.
    Maar niet de grote jan uithangen en zeggen: het gaat door in KNOKKE en BRUSSEL, be there! en dan paar maanden erna gaat het niet door
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• yeah right...
      Parkings zijn meestal privé, daar moet je toelating voor vragen. Wie gaat de opkuis doen? Wat als er schade aan een auto/terrein is ? Gaat de familial van je papa dat dekken?
      Drank, daar is een tap vergunning voor nodig (en volk om te tappen)
      Met een DJ dient je sabam te betalen en doet dit ook niet gratis.
      Op een openbaar terrein dient de gemeente toelating te geven, dat kan weken aanslepen met al de regeltjes van vandaag. De flikken zullen wel een oogje in't zeil houden.

Be my guest en hang zelf de grote Jan uit door er eentje te organiseren.

Via een forum ergens (in weze illegaal) afspreken is idd niet zo moeilijk als iedereen z'n breezerke meebrengt maar dat extraatje meer, daar komt verdorie wat bij kijken naast geld.

Comment

• wat is er nu zo speciaal om door knokke te rijden??

Comment

yeah right...
          Parkings zijn meestal privé, daar moet je toelating voor vragen. Wie gaat de opkuis doen? Wat als er schade aan een auto/terrein is ? Gaat de familial van je papa dat dekken?
          Op een openbaar terrein dient de gemeente toelating te geven, dat kan weken aanslepen met al de regeltjes van vandaag. De flikken zullen wel een oogje in't zeil houden.

Via een forum ergens (in weze illegaal) afspreken is idd niet zo moeilijk als iedereen z'n breezerke meebrengt maar dat extraatje meer, daar komt verdorie wat bij kijken naast geld.
          en waarom hebben wij op onze meetings dan nooit prul met parkings te vinden?
          enkel de flikken die langs komen voor wat overlast maar die kunnen toch niets doen want we staan allemaal stil op de parking

Comment

• niets in feite behalve dat de ego's nog eens gestreeld worden

Comment

yeah right...
              het gaat er toch ook niet om dat 'wij' het beter kunnen...
              De organisatie wil veel doen, maar kan het gewoon niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                en waarom hebben wij op onze meetings dan nooit prul met parkings te vinden?
                Heb ik toch niet beweerd he ?

Citaat:
                Oorspronkelijk geplaatst door Floor

Comment

• ja keep it underground he

Comment

yeah right...
                    Drank, daar is een tap vergunning voor nodig (en volk om te tappen)
                    Met een DJ dient je sabam te betalen en doet dit ook niet gratis.

Man wa zit jij nu te wenen?
                    Ik zeg niet dat ik het BETER kan he? als je mijn post eens deftig leest, zeg ik ppl dat ik me in Antwerpen heel goed heb geamusseerd.. Het gaat er ook niet om of ik het beter kan of niet.. Lees men post nog eens , daar zeg ik niets verkeerd in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                      het gaat er toch ook niet om dat 'wij' het beter kunnen...
                      De organisatie wil veel doen, maar kan het gewoon niet.
                      In veel gevallen hang je af van de bereidwilligheid van anderen en ligt het al dan niet slagen/op poten zetten van zulks niet (compleet) in je eigen handen.
                      Ik weet natuurlijk de details niet wat er hier concreet is fout gelopen maar het is gemakkelijk om ze dan maar over 1 kam te scheren en als prutsers te bestempelen. Dan denk ik: probeer het zelf te doen.

De reakties komen zo snel, den blok is gedaan zeker mannen

Comment

In veel gevallen hang je af van de bereidwilligheid van anderen en ligt het al dan niet slagen/op poten zetten van zulks niet (compleet) in je eigen handen.
                        Ik weet natuurlijk de details niet wat er hier concreet is fout gelopen maar het is gemakkelijk om ze dan maar over 1 kam te scheren en als prutsers te bestempelen. Dan denk ik: probeer het zelf te doen.

De reakties komen zo snel, den blok is gedaan zeker mannen
                        Wij weten toevallig wel wat er aan de hand is.. dus hou je commentaren van ' doe het dan zelf' maar voor jezelf
                        Mening geven mag natuurlijk altijd..

Comment

• Op dit soort momenten mis ik Frankie's wat een gezeik.

Comment

• correct

je hebt zeker gelijk dat het allemaal niet zo makkelijk is als het lijkt. Maar je moet eerst leren stappen alvorens te willen lopen.

Comment

• wat is het verschil tussen commentaar geven en mening geven
                              coit, ben blij voor jou dat je inside info hebt. Doe gerust verder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                correct

je hebt zeker gelijk dat het allemaal niet zo makkelijk is als het lijkt. Maar je moet eerst leren stappen alvorens te willen lopen.
                                na deze wijze woorden ga ik nog een beetje werken voor de kost zodat ik later ook een "porsche carrera 2" onderschrift kan plaatsen

Comment

na deze wijze woorden ga ik nog een beetje werken voor de kost zodat ik later ook een "porsche carrera 2" onderschrift kan plaatsen
                                  Man, jij zit hier te zeveren dat wij commentaar hebben.
                                  Jij komt hier zeggen dat WIJ het dan zelf maar moeten organiseren, terwijl jij van NIETS afweet. Kerel, grow up he.
                                  En daar heeft ne carrera 2 niets mee te maken, nogmaals grow up.

Comment

• 1982 BMW E28 528i
                                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Man, jij zit hier te zeveren dat wij commentaar hebben.
                                      Jij komt hier zeggen dat WIJ het dan zelf maar moeten organiseren, terwijl jij van NIETS afweet. Kerel, grow up he.
                                      En daar heeft ne carrera 2 niets mee te maken, nogmaals grow up.
                                      whatever dude.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                        te laat cedrick

Comment

• weet je , ik zal hier ook eens iets zeggen si.... het is een feit dat er vraag is naar zulke evenementen.. de opkomst bewijst dat , maar dan moet je wel zorgen dat het in orde is...
                                          ik kan wel enkel in mijn naam spreken , maar ik vind bv dat als ik een zondag opoffer om met mijn kar te komen showen , ik toch wel mag aannemen dat het een beetje deftig geregeld is... ik heb via deze meetings al een paar toffe mensen ontmoet, en er was altijd wel en goede sfeer... maar als je de mensen een rad voor de ogen gaat draaien en uw afspraken niet nakomt..dan kan het snel gedaan zijn ...
                                          ik denk dat het misschien ook wel wat het slachtoffer geworden is van zijn eigen suc6... te veel volk...de pedalen kwijt...ongenoegen, .... en de bal is aan het rollen ;..knokke zou een geweldige lokatie worden , omdat het de natuurlijke abitat is van exclusieve wagens... waarom kan een porsche club wel een meet regelen in knokke en C&C niet? dat weel ik ook niet....misschien moeten er steekpenningen worden uitgedeeld?....
                                          ik weet één ding , ik heb c&c niet nodig om met mijn kar te rijden , ik deed het maar alleen om gelijkgestemden te ontmoeten ....ik ga het dan ook een beetje vanop afstand in het oog houden en we zien wel.... ik vind het enkel spijtig van de gemiste kans... het had kans op slagen ...

Comment

Working...
                                          X