Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cars and Coffee Knokke

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    weet je , ik zal hier ook eens iets zeggen si.... het is een feit dat er vraag is naar zulke evenementen.. de opkomst bewijst dat , maar dan moet je wel zorgen dat het in orde is...
    ik kan wel enkel in mijn naam spreken , maar ik vind bv dat als ik een zondag opoffer om met mijn kar te komen showen , ik toch wel mag aannemen dat het een beetje deftig geregeld is... ik heb via deze meetings al een paar toffe mensen ontmoet, en er was altijd wel en goede sfeer... maar als je de mensen een rad voor de ogen gaat draaien en uw afspraken niet nakomt..dan kan het snel gedaan zijn ...
    ik denk dat het misschien ook wel wat het slachtoffer geworden is van zijn eigen suc6... te veel volk...de pedalen kwijt...ongenoegen, .... en de bal is aan het rollen ;..knokke zou een geweldige lokatie worden , omdat het de natuurlijke abitat is van exclusieve wagens... waarom kan een porsche club wel een meet regelen in knokke en C&C niet? dat weel ik ook niet....misschien moeten er steekpenningen worden uitgedeeld?....
    ik weet één ding , ik heb c&c niet nodig om met mijn kar te rijden , ik deed het maar alleen om gelijkgestemden te ontmoeten ....ik ga het dan ook een beetje vanop afstand in het oog houden en we zien wel.... ik vind het enkel spijtig van de gemiste kans... het had kans op slagen ...
    ²²² !!

Comment

• Dit topic wordt gesloten omdat dit evenement niet doorgaat.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
      X