Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
powercars gezocht voor Built 2 Impress - zon 2 aug @ Oostkamp
lol brico tuning hebben we wel veel gezien! maar er waren ook veel ferme auto's!
bedank voor de ferme foto's Oli
de dag is wel weeral in mineur geeindigd...
olie lek en volgens werner zou er olie aan men koppeling komen hopelijk heeft hij gelijk en ist vlug opgelost en anders gaan we weeral ne tijd zonder de evo zitten voor de 3de keer na hem een maand te hebben
jah, brico performance parts
mss, moet ik binnekort ook eens van die stickers op de zijkant van mijn wagen hangen. me welke perfomance parts er allemaal inzitten.
( verkoopt brico zoon stickers ? )
lol brico tuning hebben we wel veel gezien! maar er waren ook veel ferme auto's!
bedank voor de ferme foto's Oli
de dag is wel weeral in mineur geeindigd...
olie lek en volgens werner zou er olie aan men koppeling komen hopelijk heeft hij gelijk en ist vlug opgelost en anders gaan we weeral ne tijd zonder de evo zitten voor de 3de keer na hem een maand te hebben
Als het de oliekeerring vd krukas is zoals ik denk dan zal uw versnellingsbak er terug af moeten hopelijk word alles snel opgelost..,,snip : ja ik heb hoeresjans gehad..amai..van waar kwam die ineens
we liepen er nochtans mss waren we net gaan eten ofzo
@ werner: dacht het al :p hem mocht wa remme had hem ook laat gezien en denk dat hij aant laagvliegen was! tsss al die hardrijders! en wij maar braafjes rijden
Nog es bedankt allemaal voor de komst, de hot hatches hadden veel bekijks... Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft...
@ juurne: dat er veel tuningbakken stonden is ergens wel logisch aangezien het een tuningmeeting was he... De hot hatches waren als extra bezienswaardigheid uitgenodigd.
Nog es bedankt allemaal voor de komst, de hot hatches hadden veel bekijks... Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft...
@ juurne: dat er veel tuningbakken stonden is ergens wel logisch aangezien het een tuningmeeting was he... De hot hatches waren als extra bezienswaardigheid uitgenodigd.
Idd, heb me er niet aan gestoord hoor, maar ik kwam enkel voor de Hot Hatches. Focus RS, 206 RC, en de dikke R5 Turbo van ne maat van mij waren de toppers. Had ik het vroeger geweten reed ik ook binnen met mijn golf 2 16v.
P.S. @ Hot Hatch: zijde gij de co-piloot van Pieter Cailliez?
Comment