Mededeling

Collapse
No announcement yet.

powercars gezocht voor Built 2 Impress - zon 2 aug @ Oostkamp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• powercars gezocht voor Built 2 Impress - zon 2 aug @ Oostkamp

Beste

Ik organiseer op zondag 2 augustus aanstaande een meeting van opgezette wagens in Oostkamp tijdens de jaarlijkse Braderie.

Voor dit project hadden we vorig jaar enkele sportieve wagens uitgenodigd (eigendom van vrienden) en kregen we hier heel leuke reacties op van het publiek. Dit jaar zou ik nog een stapje verder willen gaan en een volledige HotHatch.be stand zetten. Daarvoor wil ik nog wat meer en diverse wagens uitnodigen voor dit evenement, ook eigenaars van de allereerste hot hatches mogen zich gerust aanmelden (205, VW Golf 1 GTI, R5 Turbo...)

Bij deze mogen geïnteresseerden zich hier inschrijven (in de thread of via pm), met vermelding van een emailadres. Ik mail jullie dan een toegangsbadge door die je moet tonen aan de ingang.

Volgende wagens zullen er al zijn:
    - Focus RS MY 2009
    - Impreza STI's 2004
    - Opel Kadett GTE
    - Leon FR
    - Lancer EVO 10
    - R5 GT Turbo 2 (idd de brede versie)
    Last edited by Streamline; 08/07/2009, 11:20.
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
    Beste

Ik organiseer op zondag 2 augustus aanstaande een meeting van opgezette wagens in Oostkamp tijdens de jaarlijkse Braderie.

Voor dit project hadden we vorig jaar enkele sportieve wagens uitgenodigd (eigendom van vrienden) en kregen we hier heel leuke reacties op van het publiek. Dit jaar zou ik nog een stapje verder willen gaan en nog wat meer en diverse wagens uitnodigen voor dit evenement, ook potente oldtimers mogen zich registreren...

Bij deze mogen geïnteresseerden zich hier inschrijven (in de thread of via pm), met vermelding van een emailadres. Ik mail jullie dan een toegangsbadge door die je moet tonen aan de ingang.

Volgende wagens zullen er al zijn:
    - Focus RS MY 2009
    - Impreza STI's 2004
    - Opel Kadett GTE
    - Leon FR
    Lijkt me een leuk initiatief. Als je flyers hebt, kan je die misschien uitdelen morgen op 'Dream on wheels II' in Oostrozebeke. Daar zullen heel wat wagens zijn die in jouw concept passen, behalve dan tuningwagens want die zijn niet toegelaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
      Lijkt me een leuk initiatief. Als je flyers hebt, kan je die misschien uitdelen morgen op 'Dream on wheels II' in Oostrozebeke. .

Flyers zijn maar eind volgende week klaar helaas. Ik zal wel aanwezig zijn daar om mensen aan te spreken...
      sigpic

Comment

Ik zoek nog volgende wagens voor de meeting:
        - Clio RS laatste generatie
        - Megane RS
        - Opel OPC's
        - Audi S3
        - Seat Cupra's
        - VW GTI's
        - Peugeot RC's
        - Mazda 3 MPS
        - Honda Civic Type R
        - Abarth GP of 500

Graag antwoord indien geïnteresseerd...
        sigpic

Comment

hallo , ik ben in zuid frankrijk eind juli , maar weet nog niet wanneer ik terug aankom , dus laat ik het jullie wel weten als ik het weet ...

Comment

- Seat Cupra's

Graag antwoord indien geïnteresseerd...

Mogen dat ook Cupra diesels zijn?

Comment

ik heb nog iets,...
              maar het staat wel niet op u lijst

Comment

Ik wil wel komen met de GTI en kan ook voor een STI 08 zorgen desnoods.

Comment

Lijkt me wel interessant, ik kan misschien zelf komen met mijn Abarth 500 en heb een vriend die een Honda Type R heeft. Ik laat je nog wel iets weten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                    ik heb nog iets,...
                    maar het staat wel niet op u lijst
                    Try me... (desnoods via pm als je een verrassing wil houden)
                    sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten
                      Lijkt me wel interessant, ik kan misschien zelf komen met mijn Abarth 500 en heb een vriend die een Honda Type R heeft. Ik laat je nog wel iets weten
                      Zou super zijn, laat zeker nog iets weten, want ik moet je toegangsbadges doormailen...
                      sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                        Ik wil wel komen met de GTI en kan ook voor een STI 08 zorgen desnoods.
                        Dik in orde! Als je dit wilt vastleggen, mag je me de beide namen via pm doorsturen samen met een email adres zodat ik toegangsbadges kan mailen...
                        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door One Bekijk Berichten

ik ben dus die met zijn type-r en ik wil wel meekomen

is het de bedoeling dat er van elke wagen slechts 1 staat of mogen er meerdere komen ?

indien je graag hebt dat er nog andere type honda's komen dan kan ik daar wel eens achter luisteren ? ik bedoel dan integra type-r , civic vti , crx vtec , s2000?

welk model civic type-r wil je graag hebben ? ikzelf heb het model 2007 maar ik ken ook iemand met het nieuwste model
                          Last edited by ; 18/06/2009, 22:01.

Comment

Goede middag frederik type R heeft u een echte type R want er rijden nl. veel nep rond
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

focus 09 rs int wit,leon cupra of evo9 je mag nog kiezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Goede middag frederik type R heeft u een echte type R want er rijden nl. veel nep rond
                                ik heb een echte type-r

check anders mijn topic eens, daar kan u de wagen zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                  focus 09 rs int wit,leon cupra of evo9 je mag nog kiezen
                                  Aangezien ik dan de Focus RS heb van Ford Belgie en die daar zal staan, zou ik zeggen Leon Cupra of EVO 9. Dan mag jij zelf kiezen.
                                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frederik type-r Bekijk Berichten
                                    ik ben dus die met zijn type-r en ik wil wel meekomen
                                    is het de bedoeling dat er van elke wagen slechts 1 staat of mogen er meerdere komen ?
                                    Het is idd de bedoeling om het exclusief te houden en dus 1 model per soort, aangezien het in de eerste plaats een tuningmeeting is.
                                    Nu, aangezien er toch redelijk wat verschil zat tussen 07 model en 09 model Type R qua uiterlijk, kan ik die beide nog wel toestaan.
                                    sigpic

Comment

Ik zal zeker binnen 1 a 2 jaar van wagen veranderen , en de auto die momenteel het meest mijn aandacht aantrekt is zeker en vast de focus RS ( in wit ) , ik weet niet als het mogelijk is een test rit te maken ter plaatse , als ik aanwezig ben naturlijk , hangt ervan af wanneer ik van het zuiden terug af kom .

Comment

Het is idd de bedoeling om het exclusief te houden en dus 1 model per soort, aangezien het in de eerste plaats een tuningmeeting is.
                                        Nu, aangezien er toch redelijk wat verschil zat tussen 07 model en 09 model Type R qua uiterlijk, kan ik die beide nog wel toestaan.
                                        ik zal proberen aanwezig te zijn met mijn 2004 civic type-r als one met zijn abarth ook komt. en ik zal proberen een nieuwe civic type-r ook ginderte krijgen

Comment

Working...
                                        X