Oorspronkelijk geplaatst door Kristof D
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
powercars gezocht voor Built 2 Impress - zon 2 aug @ Oostkamp
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenthx voor de fotos oli twas plezant..snip,0li,davy en de american muscle car man..nice to meet you..
insgelijks tot op de ring dan
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof D Bekijk Berichtenlol brico tuning hebben we wel veel gezien! maar er waren ook veel ferme auto's!
bedank voor de ferme foto's Oli
oei ik heb nie genoeg foto's van uw evo genomen was aan't babbelen en ben het vergeten daarna
ja uw GTI VI marchaart goed beter dan een Golf V om het zo even te hebben gezien op de snelweg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oli206rc Bekijk Berichteninsgelijks tot op de ring dan
oei ik heb nie genoeg foto's van uw evo genomen was aan't babbelen en ben het vergeten daarna
ja uw GTI VI marchaart goed beter dan een Golf V om het zo even te hebben gezien op de snelweg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenbij u ist brico tuning
mss, moet ik binnekort ook eens van die stickers op de zijkant van mijn wagen hangen. me welke perfomance parts er allemaal inzitten.
( verkoopt brico zoon stickers ? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof D Bekijk Berichtenlol brico tuning hebben we wel veel gezien! maar er waren ook veel ferme auto's!
bedank voor de ferme foto's Oli
de dag is wel weeral in mineur geeindigd...
olie lek en volgens werner zou er olie aan men koppeling komen hopelijk heeft hij gelijk en ist vlug opgelost en anders gaan we weeral ne tijd zonder de evo zitten voor de 3de keer na hem een maand te hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenthx voor de fotos oli twas plezant..snip,0li,davy en de american muscle car man..nice to meet you..
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenNiemand gezien...
@ werner: dacht het al :p hem mocht wa remme had hem ook laat gezien en denk dat hij aant laagvliegen was! tsss al die hardrijders! en wij maar braafjes rijden
Comment
-
tenzij die just om 4u is komen zien toen we allemaal just door waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtentenzij die just om 4u is komen zien toen we allemaal just door waren.
Comment
-
Nog es bedankt allemaal voor de komst, de hot hatches hadden veel bekijks... Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft...
@ juurne: dat er veel tuningbakken stonden is ergens wel logisch aangezien het een tuningmeeting was he... De hot hatches waren als extra bezienswaardigheid uitgenodigd.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Leuke foto's! Leek me een gezellige bedoeling hehe
ps die www.hothatch.be stickers, zijn die ergens verkrijgbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenNog es bedankt allemaal voor de komst, de hot hatches hadden veel bekijks... Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft...
@ juurne: dat er veel tuningbakken stonden is ergens wel logisch aangezien het een tuningmeeting was he... De hot hatches waren als extra bezienswaardigheid uitgenodigd.
P.S. @ Hot Hatch: zijde gij de co-piloot van Pieter Cailliez?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door juurne Bekijk BerichtenP.S. @ Hot Hatch: zijde gij de co-piloot van Pieter Cailliez?sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenNiemand gezien...
ik u wel hebben zelf nog elkaar gesproken en id je kwam juist toe wanneer iedereen
wegging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenNog es bedankt allemaal voor de komst, de hot hatches hadden veel bekijks... Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft...
btw, weet je soms waar alle foto's op komen? liepen veel mensen rond die ook foto's hebben gemaakt van ons standaard beestjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenbtw, weet je soms waar alle foto's op komen? liepen veel mensen rond die ook foto's hebben gemaakt van ons standaard beestjes
sigpic
Comment
Comment