Mededeling

Collapse
No announcement yet.

powercars gezocht voor Built 2 Impress - zon 2 aug @ Oostkamp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof D Bekijk Berichten
    lol brico tuning hebben we wel veel gezien! maar er waren ook veel ferme auto's!
    bedank voor de ferme foto's Oli
    de dag is wel weeral in mineur geeindigd...
    olie lek en volgens werner zou er olie aan men koppeling komen hopelijk heeft hij gelijk en ist vlug opgelost en anders gaan we weeral ne tijd zonder de evo zitten voor de 3de keer na hem een maand te hebben
    das minder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
      thx voor de fotos oli twas plezant..snip,0li,davy en de american muscle car man..nice to meet you..

insgelijks tot op de ring dan

lol brico tuning hebben we wel veel gezien! maar er waren ook veel ferme auto's!

oei ik heb nie genoeg foto's van uw evo genomen was aan't babbelen en ben het vergeten daarna

ja uw GTI VI marchaart goed beter dan een Golf V om het zo even te hebben gezien op de snelweg
      Last edited by ; 02/08/2009, 21:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oli206rc Bekijk Berichten
        insgelijks tot op de ring dan

oei ik heb nie genoeg foto's van uw evo genomen was aan't babbelen en ben het vergeten daarna

ja uw GTI VI marchaart goed beter dan een Golf V om het zo even te hebben gezien op de snelweg
        daar hebbek nog nie volledig doorgetrokken zelf te druk ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
          bij u ist brico tuning
          jah, brico performance parts
          mss, moet ik binnekort ook eens van die stickers op de zijkant van mijn wagen hangen. me welke perfomance parts er allemaal inzitten.
          ( verkoopt brico zoon stickers ? )

Comment

de dag is wel weeral in mineur geeindigd...
            olie lek en volgens werner zou er olie aan men koppeling komen hopelijk heeft hij gelijk en ist vlug opgelost en anders gaan we weeral ne tijd zonder de evo zitten voor de 3de keer na hem een maand te hebben
            Als het de oliekeerring vd krukas is zoals ik denk dan zal uw versnellingsbak er terug af moeten hopelijk word alles snel opgelost..,,snip : ja ik heb hoeresjans gehad..amai..van waar kwam die ineens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
              thx voor de fotos oli twas plezant..snip,0li,davy en de american muscle car man..nice to meet you..
              Nice to meet you Werner! Wreed machien waar daje mee rijdt!!

Grtz

Comment

Niemand gezien...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Niemand gezien...
                  we liepen er nochtans mss waren we net gaan eten ofzo

@ werner: dacht het al :p hem mocht wa remme had hem ook laat gezien en denk dat hij aant laagvliegen was! tsss al die hardrijders! en wij maar braafjes rijden

Comment

tenzij die just om 4u is komen zien toen we allemaal just door waren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                      tenzij die just om 4u is komen zien toen we allemaal just door waren.
                      da zou erg zijn

Comment

Nog es bedankt allemaal voor de komst, de hot hatches hadden veel bekijks... Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft...

@ juurne: dat er veel tuningbakken stonden is ergens wel logisch aangezien het een tuningmeeting was he... De hot hatches waren als extra bezienswaardigheid uitgenodigd.
                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Leuke foto's! Leek me een gezellige bedoeling hehe

ps die www.hothatch.be stickers, zijn die ergens verkrijgbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                            Nog es bedankt allemaal voor de komst, de hot hatches hadden veel bekijks... Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft...

@ juurne: dat er veel tuningbakken stonden is ergens wel logisch aangezien het een tuningmeeting was he... De hot hatches waren als extra bezienswaardigheid uitgenodigd.
                            Idd, heb me er niet aan gestoord hoor, maar ik kwam enkel voor de Hot Hatches. Focus RS, 206 RC, en de dikke R5 Turbo van ne maat van mij waren de toppers. Had ik het vroeger geweten reed ik ook binnen met mijn golf 2 16v.

P.S. @ Hot Hatch: zijde gij de co-piloot van Pieter Cailliez?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door juurne Bekijk Berichten
                              P.S. @ Hot Hatch: zijde gij de co-piloot van Pieter Cailliez?
                              Af en toe ja, anders is het Nico Willems...
                              sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Niemand gezien...

ik u wel hebben zelf nog elkaar gesproken en id je kwam juist toe wanneer iedereen
                                wegging

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                  is graag gedaan!

btw, weet je soms waar alle foto's op komen? liepen veel mensen rond die ook foto's hebben gemaakt van ons standaard beestjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                    btw, weet je soms waar alle foto's op komen? liepen veel mensen rond die ook foto's hebben gemaakt van ons standaard beestjes
                                    In deze thread staan er pics of links ernaartoe:
                                    sigpic

Comment

heb er al een paar gevonden van onze wagens

Comment

• Beste foto's die ik op elke website kon vinden (zijn nog veel meer)

Comment

Working...
                                        X