Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meeting te Antwerpen => C&C

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meeting te Antwerpen => C&C

Ik wou op 't cars and coffee forum men account verwijderen, toen ik deze mail las:

Geachte,
    Wij van www.dream-car.tv willen dit jaar nog een super evenement organiseren met niets anders dan luxe- en sportwagens en tal van randanimatie. Interesse in deze meeting? laat dan uw e-mail achter op dirk@dream-car.tv met vermelding meeting in antwerpen en wij houden u op de hoogte. mvg

Iemand die dit ook heeft gekregen, of hier meer van weet?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

iedereen heeft die pm gehad...kerel is daarna ook geband geworden
    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
    Honda Del Sol - 120pk

Comment

wanneer is het c&c brussel??
      porsche 4ever
      '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

Lol, dus die gast mag geen reclame maken voor een evenement? ah nee.. Cars and Coffee only

Weet niemand hier meer over?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
          Eerst C&C Knokke
          ah nee...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
            Welkom terug op planeet aarde, we zijn nu in het jaar 2009, in welk jaar ben je onder die steen gekropen?

Comment

dat was humor Daan, humor.

Comment

ik heb de pm gehad, daarbij ook vriendelijk een mailtje gestuurd dat ik graag meer informatie wilde. In dit mailtje zeiden ze dat ze het allemaal beter willen doen dan C&C. Niet zo prestigieus maar wel dikke fun en lekkere bakken.
                misschien als je zelf even een mailtje stuurt dat je alle info krijgt.

als je wilt plak ik die mail hier?
                hoewel ik denk dat dat niet fair is, aangezien ze niets willen beloven voor alles geregeld is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                  hoewel ik denk dat dat niet fair is, aangezien ze niets willen beloven voor alles geregeld is.
                  Zet het hier maar, en we zullen 't laatste zinnetje in ons achterhoofd houden

Comment

svp
                    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                    geachte,

Doordat ik sommige mensen via pm op carsandcoffee heb aangesproken met betrekking tot onze eigen meeting te antwerpen die we willen organiseren, hebben ze mij van het forum gegooid en kan ik er echter niet meer op. Als dit nog niet laag genoeg is zullen ze mij een factuur presenteren van de geleden schade. Ze hebben heel carsandcoffee zelf kapot gedaan door een superslecht beleid te voeren waarin er 4 mensen van de organisatie mekaar steeds tegenpraten en zelf niet meer weten wie welke beslissing mag nemen.Ze hebben ondertussen honderden members zwaar op de tenen getrapt door tegenstrijdige berichten en leugens te verspreiden. Dit alles geeft mij dan ook de extra kracht om van onze meeting een succes te willen maken en ze een poepje te willen laten ruiken. geen 5* bbq en vip members die worden uitgemolken om geld in het laatje te krijgen om de put te dichten die ze via hun wanbeleid hebben gemaakt, maar een toffe meeting met een toffe sfeer met randanimatie en drinks, frieten en goei vettige hamburgers.
                    we zijn vollop bezig voor een locatie en zullen pas alles bekendmaken wnn alles rond is, wij willen echter niet dezelfde fout maken als c&c.
                    ik heb meerdere malen mijn hand uitgestoken om samen iets te organiseren of mijn hulp en connecties ter beschikking gesteld, maar nooit geen reactie? dan is het normaal dat je zelf initiatief gaat nemen. bij automotive news hebben verschillende sites zoals autoblog, edmunds, car and driver ... elke dag posts van hun website met links en toebehoren erin om mensen naar hun website te lokken waar niets van gezegd word, maar als iemand netjes via pm wat contacten zoekt word hij gebanned. als ze bang hebben van concurrentie dan hadden ze maar moeten samenwerken.
                    ps klaag deze praktijken een beetje aan op het forum.
                    wij houden u op de hoogte!

mvg
                    willems dirk
                    dirk@dream-car.tv
                    www.dream-car.tv

Comment

Merci Neel
                      De mail belooft veel goeds + de juiste ingesteldheid
                      Ben benieuwd!

Comment

meeting antwerpen

beste dream-car fans,
                        Op dit moment zijn wij de laatste offertes aan het bekijken van de locaties die wij hebben aangevraagd, zodat wij spoedig een datum en locatie kunnen vrijgeven en dag na dag kunnen aftellen naar dit superevent. Het doet deugt om vele symphatieke steun te krijgen van de vele autofans die dit kleine landje telt. Ook al enkele sponsers zijn reeds van de partij zodat wanneer de weergoden ons die dag wat goedgezind zijn we er een lap op kunnen geven.

Bedankt voor al de toffe reacties tot hiertoe en verklap het verder!

grtz

Willems Dirk
                        dirk@dream-car.tv
                        www.dream-car.tv

Comment

Ik ben benieuwd
                          Hopelijk wordt dit beter dan Cars and Coffee..
                          succes!

Comment

meeting Antwerpen

Dit hangt natuurlijk ook een deel van jullie af he, met hoe meer auto's en mensen jullie zijn hoe mooier en plezanter het voor iedereen word. jullie maken deel uit van het concept, geen volk=geen goede meeting.

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMGke Bekijk Berichten
                              beste dream-car fans,
                              Op dit moment zijn wij de laatste offertes aan het bekijken van de locaties die wij hebben aangevraagd, zodat wij spoedig een datum en locatie kunnen vrijgeven en dag na dag kunnen aftellen naar dit superevent. Het doet deugt om vele symphatieke steun te krijgen van de vele autofans die dit kleine landje telt. Ook al enkele sponsers zijn reeds van de partij zodat wanneer de weergoden ons die dag wat goedgezind zijn we er een lap op kunnen geven.

Bedankt voor al de toffe reacties tot hiertoe en verklap het verder!

grtz

Willems Dirk
                              dirk@dream-car.tv
                              www.dream-car.tv
                              Ne Willems, dat kan niet mislopen
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

meeting Antwerpen

Je weet het dan toch!

Comment

3 Willems in 1 topic.. ai
                                  Ik denk dat je vanuit dit forum veel volk kan verwachten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    3 Willems in 1 topic.. ai
                                    Ik denk dat je vanuit dit forum veel volk kan verwachten
                                    3.5

Wij komen al zeker...

Comment

meeting Antwerpen

@ Alexx
                                      Laat ons hopen!
                                      Onder het moto dream-car.tv kleurt je zondag

Comment

Vorige keer waren er hier toch veel aanwezig in Antwerpen
                                        Men pa en ikzelf = porsche carrera
                                        Speedman en de bende= 2x Aston AMV8, porsche 996 4, Maserati quattroporte, jaguar XKR
                                        Wannes= Corvette Z06
                                        Rami= Lamborghini LP640
                                        Scoobysimon= Lamborghini diablo
                                        StevenVDW= BMW M3 csl, en ik vergeet er wss nog..
                                        komt wel in orde

Comment

Working...
                                        X