Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
HD Filmpjes van mijn gestuntel volgen morgen normaalgezien
Ah , ik twijfelde gisteren even of die 130 nu wax-it was of niet ...
Nu weet ik het , ik zal mij de volgende keer eens voorstellen
Het was echt super gisteren .
Ah , ik twijfelde gisteren even of die 130 nu wax-it was of niet ...
Nu weet ik het , ik zal mij de volgende keer eens voorstellen
Het was echt super gisteren .
Heb ik mij dan niet aan u voorgesteld ?
Zoniet mijn excuses ... we maken dat de volgende keer wel goed hé
toevallig niem geen fotos vd witte focus rs met plaat aqp***.? twas leuk maar ben gestopt wegens pblemen met auto en paar keer bijna vd weg gereden door een paar boerkes met nen seat tdi ...mijn goesting was over
toevallig niem geen fotos vd witte focus rs met plaat aqp***.? twas leuk maar ben gestopt wegens pblemen met auto en paar keer bijna vd weg gereden door een paar boerkes met nen seat tdi ...mijn goesting was over
Ik ben ook even meegereden als passagier met de gele Luxemburgse GT3 RS 997 (die immens pissed was dat Daggie kon volgen ) en met de Franse M3 CSL met zwarte BBS'en. Die laatste ging echt oerend hard, had een laptimer en sensoren voor bandentemperatuur in zijn wagen laten steken, constant tijden rond 2"50-2"55...
Ik ben ook even meegereden als passagier met de gele Luxemburgse GT3 RS 997 (die immens pissed was dat Daggie kon volgen )
Dat hij leert rijden dan ...
70 pk meer als mij en als ik risico nam, zou ik hem in elke bocht uitgeremd hebben. Het zou maar even geduurd hebben natuurlijk omdat hij op de rechte lijn weg rijdt van mij ...
Of het moet zijn dat het zijn eerste keer op Spa was, dan heb ik niks gezegd .. (en dan nog)
Wel een leuke stint dat!
edit: misschien een beetje overdreven, maar een 997GT3 moet mij normaal, zonder moeite achter laten.
Dat hij leert rijden dan ...
70 pk meer als mij en als ik risico nam, zou ik hem in elke bocht uitgeremd hebben. Het zou maar even geduurd hebben natuurlijk omdat hij op de rechte lijn weg rijdt van mij ...
Of het moet zijn dat het zijn eerste keer op Spa was, dan heb ik niks gezegd ..
Nee hij zei dat hij veel ging naar Spa. Tis natuurlijk gemakkelijk gezegd vanuit de passagierszetel maar hij kon veel later remmen (had de keramische remmen en remde aan 150 meter voor de chicane na Blanchimont terwijl die M3 CSL net voorbij het 100 meter bord remde met AP's) en hij heeft toch wel een keer of 10 misschakeld ook...
Piloot vroeg aan me tijdens die testrit: "je kent dit circuit al een beetje?" Waarop ik zei, "ja van GTR, een spelleke op de pc"
Kerel zag raar lol (niet dat ik goed reed hoor maar wist wat er ging komen qua bochten)
Comment