Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, maar ze zijn origineel niet goed, aangezien de wagen in 't donker stond (lichteffecten op de stand van Porsche) , maar ik probeer er 't beste van te maken, give me 10 min
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Heeft iemand foto's van (de achterkant) van de GOLF GTI en/of GTD die op IAA Frankfurt staan? Die zouden nl. reeds zijn uitgerust met de nieuwe LED-achterlichten.
Al die alfa's (op de MiTo Q na) stonden daar in dat competizione red maar de prijs was "nog niet gekend". Ik vind het een machtig mooi kleur, zeker op die 159 Ti die er stond!
Iemand enig idee of dat ooit nog op de markt gaat komen? De MiTo is er destijd in voorgesteld maar ik meen gehoord te hebben dat het 5000€/stuk zou kosten om een auto in die kleur te zetten?
Als je ze uit de koffer naar voor laat klappen, schuiven de voorste stoelen automatisch wat naar voor. Voorste stoelen wat naar achter gezet, even later komen er mensen in zitten. Even het systeem testen, dan lachen met de verbaasde blikken van de onwetenden vooraan
Voor de rest heb ik me matuur gedragen! Binnen geraakt bij Bentley, Alpina, Brabus, ...
Blijkbaar zijn de nieuwe Alpina's met 4 uitlaten. Enorm spijtig vind ik, doet hun stijl geen eer aan, teveel show.
De x1 heeft precies al een designfout. Als je de koffermat oplicht schuift die naar voor tussen de zetels, beetje naar beneden. Als je ze dan terug wilt steken plooit ze zichzelf in die spleet..
Over 2 jaar ga ik toch tijdens de trade days peisk
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment