Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Gaat de 911 Sport Classic er staan ?
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die daar debuteerde ja ...

Edit - Persbericht van Porsche

Für eine eng begrenzte Zahl besonderer 911-Enthusiasten hat die Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, die Gene des Elfers auf den Punkt gebracht und im 911 Sport Classic verewigt. Damit belebt Porsche die Tradition exklusiver Kleinserien in limitierter Stückzahl neu. Der 911 Sport Classic wird auf der Internationalen Automobil-Ausstellung 2009 in Frankfurt präsentiert. Die Stückzahl ist auf 250 Fahrzeuge begrenzt.
    Last edited by ; 12/09/2009, 20:06.

Comment

Dan word ik toch wel eventjes zot!!
      In dat geval pak ik men fototoestel wel mee
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ivm dat vignet.

Ik heb er nog geen en vertrek dinsdag? Kan ik deze ook gewoon kopen in een pompstation? En wat moet ik dan voorleggen.

Krijg ik er uberhaupt wel één met een peugeot 307 sw hdi ( uitstoot: 120 gr/km )

Wat als we aan geen meer geraken?

Comment

Euhm, wat is dat met dat vignet??
          Geraak je anders de stad niet in ?

Comment

Euhm, wat is dat met dat vignet??
            Geraak je anders de stad niet in ?
            Zo lijkt me ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              Zo lijkt me ...
              Damn, dan hebben we een dik probleem! aangezien ons hotel 2min. van het autosalon is verwijdert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                Zo lijkt me ...
                In het verleden toch al een paar keer Duitse steden ingereden zonder vignet.

Het is niet dat je ze aan de stadsrand of zo gaan tegenhouden hoor. Het is maar als je gesnapt wordt dat er een prijskaartje aan vasthangt.

Comment

Damn, dan hebben we een dik probleem! aangezien ons hotel 2min. van het autosalon is verwijdert.
                  Wij hebben in de vakantie daar dagen zonder vignet gereden en hebben geen probleem ondervonden
                  Mr Drift

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                    In het verleden toch al een paar keer Duitse steden ingereden zonder vignet.

Het is niet dat je ze aan de stadsrand of zo gaan tegenhouden hoor. Het is maar als je gesnapt wordt dat er een prijskaartje aan vasthangt.
                    Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
                    Wij hebben in de vakantie daar dagen zonder vignet gereden en hebben geen probleem ondervonden
                    Wij hadden vorige keer in frankfurt ook geen probleem.
                    Nja, hopen dat ze ons niet pakken natuurlijk

Ging jij ook GinoV ?

Comment

Ging jij ook GinoV ?
                      Normaal wel
                      Mr Drift

Comment

Is er ergens een lijstje met de aanwezige nieuwigheden ?

Comment

Is er ergens een lijstje met de aanwezige nieuwigheden ?
                          frisco: pagina 1 van dit tread

Comment

oeps merci .

Comment

oeps merci .
                              wel jaloez da'k niet kan gaan
                              trekt maar genoeg detailfoto's van dien ducktail,
                              kwestie van die na te laten maken voor ons vaders 911'kes hé
                              (onze pa begint steeds meer overtuigd te geraken dat'm toch niet te oud is...)

Comment

ik zal idd men fototoestel meenemen

Comment

Dinsdag 15 september staat de wekker voor vier van onze redactieleden geprogrammeerd op 03.00u. Alex, Wim, Sven en Joeri trekken er dan samen op uit in een nieuwe (test)wagen richting de IAA te Frankfurt. De wagen(s) in kwestie houden we nog even geheim. Alle vier met een laptop in aanslag en alle vier hun eigen functie. Foto's maken, foto's bewerken, artikels schrijven, persconferenties bijwonen... op 15 september houden we u als eerste van het hele gebeuren op de hoogte. De hele dag zullen tal van artikels online verschijnen met alle nodige nieuwe informatie en eigen foto's. Dé reden dus om op tijd uit je bed te kruipen en een dagje autofans.be te f5'n. De planning van premières kan u hier lezen.

Ik zal hier doorheen de dag foto's posten!
                                  Last edited by ; 13/09/2009, 18:35.

Comment

Mannen, ik ga met nog 2 personen naar IAA op donderdag, de 17e.
                                    Maar 1 van de 2 is niet zeker dat je zomaar binnenkan als normale bezoeker op de VIP-dagen.

Want bij de uitleg van de VIP- of trade-dagen, staat iets bij van "vak"-personen. Ik snap de bedoeling niet in die context.
                                    Dus kan je als normale bezoeker binnen met de VIP-dagen, of moet je iets met auto's te maken hebben of zo. Ik veronderstel van niet, want ik weet dat gTa en Ax_Dude geen job gerelateerd met auto's hebben.
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                      Ik ben van plan om de 19de te gaan, is het daar een overrompeling van het volk of is het redelijk verspreidt? De trade days zouden ideaal zijn maar jammer genoeg geen verlof...
                                      Iemand?

Comment

In 't weekend is het daar voor over de koppen te lopen. Ik weet dat ik ooit een uur aangeschoven heb om bij BMW binnen te geraken.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Op dagen voor de professionelen (trade days), soms ook in één adem "VIP-dagen" genoemd, kan het gewone publiek wel binnen, maar tegen een fel verhoogde entreeprijs. Het is een gewone salondag, maar dan met beduidend minder volk, een veel aangenamere attitude van de standhouders, alle wagens geopend en zo goed als geen moeite te hoeven doen om 'es op een stand binnen te geraken als je dat graag wil. Ook op die dagen wordt er behoorlijk hard gewreten en gezopen op bepaalde stands en door bepaalde lui, maar i.t.t. de persdagen heb je op die dagen wél het volledige pakket info ter beschikking als klant. De sfeer is ook gewoon anders, m.i. gezelliger, een beetje drukker ook en meer volk, en eerder "kopersvolk" dan dat het allemaal perslui zijn. Kwestie van smaak, vermoed ik.
                                          Nog eens de uitleg van gTa bekeken. De professionelen geraken er dus binnen op uitnodiging of zo, en gewoon publiek moet daarom dus de hoge prijs betalen van het ticket, maar dus duidelijk makkelijk toegankelijk voor gewoon publiek.
                                          Problem solved...
                                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X