Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 15/09 & 16/09 (Persdagen)
    • Rabbit
    • GregV
    17/09 of 18/09 (VIP-dagen)
    • gTa (waarschijnlijk 2 dagen met overnachting van do op vrij)
    • Roughneck + vriendin (inclusief overnachting) --> eigen vervoer, dag is nog onbekend.
    • J3nkins -> rijdt mee met gTa
    • Steven (maat gTa) -> rijdt mee met gTa
    • Ax_Dude (17/09)
    • Roox --> 17/09
    • Hans (Neef Roox) --> 17/09
    • bmw525 --> 17/09
    • ...
    weekend 19/09 tot 20/09
    • Phil
    • Scaglietti
    • ICEFARMER (inclusief overnachting)(persaccreditatie is ook toegekomen,maar nog niet 100% zeker dat ik er geraak,en de week erop zit ik in Reims,weekdagen zijn helaas geen optie)
    • Alexx: inclusief overnachting
    week 21/09 tot 25/09
    • Asserti
    • Soundstorm
    • ...
    weekend 26/09 tot 27/09
    • ...

bmw525, Hans en ik gaan samen naar het salon...
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Afhankelijk van je tijdstip van vertrek en de files in Brussel en/of Antwerpen, kan je nog kiezen of je over Antwerpen/Heerlen rijdt of over Brussel/Luik. Dat scheelt niet zo veel (geen 5 minuten, denk ik), maar kan je wel winst opleveren als je in één van die twee steden dan niét een uur in de file staat. Voor de rest moet je over Köln, helaas, NRW zit potdicht tijdens de spitsuren.
      Ik vertrek rond 06.30u in Gent ... ik gok dat de E40 naar Bxl en de ring best te vermijden zijn dan.

Ik ga opteren om via A'pen te rijden. Waarschijnlijk minder files dan Bxl en qua traject slechts een vijftal km verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
        Ik vertrek rond 06.30u in Gent ... ik gok dat de E40 naar Bxl en de ring best te vermijden zijn dan.

Ik ga opteren om via A'pen te rijden. Waarschijnlijk minder files dan Bxl en qua traject slechts een vijftal km verschil.
        Ik probeer het toch via Brussel. Vertrek in Gent om 7.00u. Volgens mij zal er evenveel file zijn in Antwerpen als Brussel, moeilijk te voorspellen...

Comment

• Neem dan maar 100% zeker Antwerpen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Neem dan maar 100% zeker Antwerpen!
            Geef jij dan garantie voor geen miserie rond Antwerpen dan? Ervaringsdeskundige ivm Brussel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
              Geef jij dan garantie voor geen miserie rond Antwerpen dan? Ervaringsdeskundige ivm Brussel?
              Iedere dag ga ik naar Antwerpen vanuit Aalter: +/-30min vertraging.
              Vorig jaar enkele dagen naar Brussel gemoeten, om 6u30 vertrokken uit Aalter: +/- 60min vertraging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                Ik probeer het toch via Brussel. Vertrek in Gent om 7.00u. Volgens mij zal er evenveel file zijn in Antwerpen als Brussel, moeilijk te voorspellen...
                Vanuit Gent naar Brussel om 7u ... dan mag je zeker een uur à anderhalf uur rekenen tegen dat je voorbij zaventem geraakt.
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hup, antwerpen it is, hopelijk komt niet iedereen op hetzelfde idee. AW file ter hoogte van Antwerpen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
                    Dinsdag 15 september staat de wekker voor vier van onze redactieleden geprogrammeerd op 03.00u. Alex, Wim, Sven en Joeri trekken er dan samen op uit in een nieuwe (test)wagen richting de IAA te Frankfurt. De wagen(s) in kwestie houden we nog even geheim. Alle vier met een laptop in aanslag en alle vier hun eigen functie. Foto's maken, foto's bewerken, artikels schrijven, persconferenties bijwonen... op 15 september houden we u als eerste van het hele gebeuren op de hoogte. De hele dag zullen tal van artikels online verschijnen met alle nodige nieuwe informatie en eigen foto's. Dé reden dus om op tijd uit je bed te kruipen en een dagje autofans.be te f5'n. De planning van premières kan u hier lezen.

Ik zal hier doorheen de dag foto's posten!
                    Jammer van de matige foto's op de site...

Comment

• argh, irriterende limiet van 195kb
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Jammer van de matige foto's op de site...
                        brechtje, brechtje
                        geef hem nog een beetje respijt éh

vertel hem eerst dat ie dan eens een echte camera dient te gaan halen & dat ding dan van automatic mode moet halen

Comment

• Shit zeg!

BMW verkoopt een schaalmodel op 1:43 van zijn conceptcar Vision op de IAA! Hoeveel zou die kosten? Op Ebay gaat hij 100+ euro, op modelissimo 200+euro. Maar 750 stuks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                            brechtje, brechtje
                            geef hem nog een beetje respijt éh

vertel hem eerst dat ie dan eens een echte camera dient te gaan halen & dat ding dan van automatic mode moet halen
                            Het is niet één van onze fotografen die is meegegaan, maar een redactielid met een de basis nikon. Het was daar ook wel gigantisch druk en groot.

Het verslag is in 8 delen, per hal:
                            Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 190d Bekijk Berichten
                              Het is niet één van onze fotografen die is meegegaan, maar een redactielid met een de basis nikon. Het was daar ook wel gigantisch druk en groot.

Het verslag is in 8 delen, per hal:

http://www.autofans.be/content/live-...-chrysler-jeep
                              je merkt wel aan de shots dat ie een kitlens gebruikt ja

Comment

• Bon, morgenvroeg om 6h op naar Frankfurt
                                Niet met de Focus maar met een 535D
                                Zal wel maken dat we op tijd zijn hehe...

Comment

• Ik ga zaterdag de 19de, vrijdagavond vertrekken om redelijk vroeg binnen te geraken! Hopelijk valt de drukte nog mee dan...

Comment

• Iemand een idee of je met een invalidenkaart dichterbij kan parkeren? Zou handig zijn als ik dat weet...

Comment

• Ik ben terug, ben gisteren geweest het was toch wel de moeite maar redelijk druk op de presentaties bij ieder merk in het algemeen was er toch al wel veel volk die daar rondliep. De BMW stand was imo de "zotste" stand met de rondrijdende minis. De nieuwe SLS amg is mij het meest bijgebleven, niet gedacht dat hij in real life zo mooi/indrukwekkend zou zijn, ook die nieuwe Rolls is geslaagd. Verder waren de mooiste vrouwen toch wel weer te vinden bij Alfa en Fiat in feite alle Italiaanse merken. Heb ook een toffe babbel gehad met Hendrik Fisker over zijn modellen en visie over de toekomst. Verder was de catering het best bij Maserati en Jaguar, lekker gegeten (en gedronken )
                                      Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                      Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                      BMW 320d
                                      Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        Shit zeg!

BMW verkoopt een schaalmodel op 1:43 van zijn conceptcar Vision op de IAA! Hoeveel zou die kosten? Op Ebay gaat hij 100+ euro, op modelissimo 200+euro. Maar 750 stuks!
                                        Staat inderdaad in een van de vele vitrinekasten (onderaan de trap en naast de Lifestyle fietsen).

Ik ben het nu niet 100% zeker meer maar ik dacht dat die rond de 60 EUR ging.

De hal van BMW is serieus impressionant. Nog nooit gezien zoiets.

Comment

• voila , hotel is geboekt , is de astoria geworden op 400 m van de messe . Deze avond om 6 uur gaan we aanzetten ..en zal wel vooruit gaan denk ik ons vervoer is een volbloed italiaans paardje dat staat te trappelen om eens uit zijn stal te mogen

Comment

Working...
                                          X