Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenEn dat zegt meteen ook veel over wat we kunnen verwachten qua prijs van de nieuwe X3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKijk naar de prijs van een Q5 en je weet genoeg. Een goed uitgeruste Q5 3.0 TDI kost makkelijk driekwart ton...
Nu ja ... waarschijnlijk lagen de blueprints voor de X1 al lang op tafel nog voor er sprake was van crisis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenWat vond je van de X1?
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten... en van het M-sportpakket voor de BMW 7?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenWij vertrekken ook morgen vroeg richting Frankfurt.
Iemand een idee welk adres juist in te voeren in de navigatie?
60327 Frankfurt am Main
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenLudwig-Erhard-Anlage 1
60327 Frankfurt am MainOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Donderdag op IAA geweest : navigatie instellen op : URSINUSSTRASSE = parkeergarage : bus nemen en 500 meter verder ingang via hall 11 (= BMW hall !!!) SNELLER KAN NIET !!!
MODEL 1/43 VISION voorlopig niet meer beschikbaar op IAA ; zou pas vanaf woensdag terug beschikbaar zijn volgens BMW ; daarom BESTELNUMMER gekregen om te bestellen via BMW-garage via partsafdeling : best.nr. : 8042 2 159 227 prijs 59 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenDonderdag op IAA geweest : navigatie instellen op : URSINUSSTRASSE = parkeergarage : bus nemen en 500 meter verder ingang via hall 11 (= BMW hall !!!) SNELLER KAN NIET !!!
is dat die parking waar je op kan parkeren indien je zo geen milieu vignet hebt?
ik ga volgende week zondag is een kijkje nemen.
Comment
-
-
Het verdere verslag:
- Bij de Aston Martin Rapide uitgebreid het interieur getest. Na luidop commentaar op het krappe interieur te geven uitgenodigd geweest door een wat oudere Aston-medewerker om in het interieur de beenruimte te testen. Ze zien de Rapide echt niet als een concurrent van de Panamera en Quattroporte, eerder als een vierzits-sportwagen. De achterste passagiers hebben enkel comfort als de voorste hun beenruimte wat intomen. En echt ruim is het er dus niet binnenin. Geef mij toch maar de DB9.
Verder hadden die mannen een opvallend kleine stand, met enkel nog een V12 Vantage in een hoekje, dus géén DBS, DBS Volante, DB9, V8, ...
- Die concept car van de volgende Volvo S60 is echt zo mooi als hij er op foto uitziet. Daar kan je blijven naar staan kijken. Ik zie uit naar de productieversie.
- De Jaguar XJ ziet er langer uit dan een gemiddelde vrachtwagen! De stijl langs de achterkant valt te bediscussiëren, maar het interieur is subliem. Ietwat veel blingbling chroom, maar als je daar vrede mee hebt genomen krijg je een prachtige dashomlijsting, leuke ventilatieroosters, perfect comfort en goeie zetels voorgeschoteld.
- Die Skoda Superb Combi zal nog potten breken, mark my words.
- De Ferrari 458 Italia is alles wat je van een opvolger van de 430 kan verwachten, plus MOOI! Dat kon ik over zijn 2 jongste voorgangers niet zeggen. Jammer wel dat deze stand (en die van Rolls-Royce en Maserati) zelfs op de persdagen afgesloten was voor het grote publiek. Met een vriendelijk woordje geraak je meestal gelukkig wel binnen.
- Mercedes: leuk om de allereerste proto van de Smart te zien, verder stonden er nog wat recente concept cars, de ideale E-break, de verrassende SLS (publiekslieveling), twee verstopte Guard-limo's, veel AMG's en zelfs nog twee SLR's (de dakloze 722 en de Stirling Moss-versie).
- De cijfers van die BMW Efficient Dynamics Concept zijn al indrukwekkend, de stand was dat ook. Een tribune met touch screens voor het publiek, een circuitje binnen de zaal, het hele gamma in twee rijen opgesteld, en enkele tweewielers zelfs. De X1 is verrassend ruim, al verkies ik toch een 330 xD. Die nieuwe 5 GT heeft langs buiten nogal vreemde proporties, maar had een erg compleet en luchtig interieur. De M's vielen nog het minst op.
- Audi had twee leuke R8's: een elektrische versie en een dakloze. Beide stalen de show op de voor de rest waarschijnlijk drukste stand van het salon. Die mogen er ook eens aan denken om een ganse zaal in te nemen.
- Renault had extreem veel concept cars, allemaal rond hun elektrische ZE-serie gebouwd. Verder nog enkele leuke RS-modellen en de nieuwe Fluence-vierdeurs Megane.Last edited by wotr; 21/09/2009, 00:51.
Comment
Comment