Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 2009
Collapse
X
-
Ik ga het hier niet vol spammen met foto's
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn:
http://www.flickr.com/photos/alexwillems/sets/ => IAA Frankfurt2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIN LOVE !
Ik wil dat, iemand een nier kopen?
Comment
-
Ik heb een foto verslagje gemaakt op een ander forum. Voorproefje:
We zijn gisteren geweest, en door de drukte was het echt ontzettend moeilijk om mooie foto's
te maken
Link deel 1
Link deel 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichtens het echt ontzettend moeilijk om mooie foto's
te maken2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenZo'n AMG-merc is écht niets speciaals op zo'n salon
Om nog maar te zwijgen van de SLS AMG!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Iemand enig idee of dat ooit nog op de markt gaat komen? De MiTo is er destijd in voorgesteld maar ik meen gehoord te hebben dat het 5000€/stuk zou kosten om een auto in die kleur te zetten?
Comment
-
Vet systeem voor de stoelen in de e klasse combi!
Als je ze uit de koffer naar voor laat klappen, schuiven de voorste stoelen automatisch wat naar voor. Voorste stoelen wat naar achter gezet, even later komen er mensen in zitten. Even het systeem testen, dan lachen met de verbaasde blikken van de onwetenden vooraan
Voor de rest heb ik me matuur gedragen! Binnen geraakt bij Bentley, Alpina, Brabus, ...
Blijkbaar zijn de nieuwe Alpina's met 4 uitlaten. Enorm spijtig vind ik, doet hun stijl geen eer aan, teveel show.
De x1 heeft precies al een designfout. Als je de koffermat oplicht schuift die naar voor tussen de zetels, beetje naar beneden. Als je ze dan terug wilt steken plooit ze zichzelf in die spleet..
Over 2 jaar ga ik toch tijdens de trade days peiskOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment