Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Alex heb je foto's van de nieuwe Gt3RS??
      Mr Drift

Comment

• Ja, maar ze zijn origineel niet goed, aangezien de wagen in 't donker stond (lichteffecten op de stand van Porsche) , maar ik probeer er 't beste van te maken, give me 10 min
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• crappy pics:

Comment

Comment

• IN LOVE !

Comment

Comment

• Ik ga het hier niet vol spammen met foto's
                  Voor de mensen die geïnteresseerd zijn:

http://www.flickr.com/photos/alexwillems/sets/ => IAA Frankfurt

Comment

• Ook een kleine IAA gallery online hier.

Comment

• Hoe beviel de Peugeot RCZ in riel laajf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        IN LOVE !

Faaaaaaaaaaak

Ik wil dat, iemand een nier kopen?

Comment

• Ik wil nu zaterdag naar het salon van Frankfurt gaan met de wagen. Heb ik een milieuvignet (Umweltplakette) nodig om tot op de parking te geraken?

Comment

• Bon, ik ga toch dit weekend, vrijdag vertrekken we.

't Zal wel druk zijn, maar de weg ernaartoe alleen is al leuk en misschien kunnen we nog een Oktoberfestje meepikken.

Comment

• Ik heb een foto verslagje gemaakt op een ander forum. Voorproefje:

We zijn gisteren geweest, en door de drukte was het echt ontzettend moeilijk om mooie foto's

te maken

Link deel 1
                              Link deel 2
                              www.flickr.com/photos/bramvds
                              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                s het echt ontzettend moeilijk om mooie foto's

te maken
                                Ik ken 't

Comment

• Heeft iemand foto's van (de achterkant) van de GOLF GTI en/of GTD die op IAA Frankfurt staan? Die zouden nl. reeds zijn uitgerust met de nieuwe LED-achterlichten.

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                    'k Ga niet veel foto's maken deze keer denk ik, als ik het zo hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                      Zo'n AMG-merc is écht niets speciaals op zo'n salon
                                      Ik vond die matte E63 en S65 anders wel zwaar de moeite.

Om nog maar te zwijgen van de SLS AMG!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                      2012-...
                                      '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        Al die alfa's (op de MiTo Q na) stonden daar in dat competizione red maar de prijs was "nog niet gekend". Ik vind het een machtig mooi kleur, zeker op die 159 Ti die er stond!
                                        Iemand enig idee of dat ooit nog op de markt gaat komen? De MiTo is er destijd in voorgesteld maar ik meen gehoord te hebben dat het 5000€/stuk zou kosten om een auto in die kleur te zetten?

Comment

• Vet systeem voor de stoelen in de e klasse combi!

Als je ze uit de koffer naar voor laat klappen, schuiven de voorste stoelen automatisch wat naar voor. Voorste stoelen wat naar achter gezet, even later komen er mensen in zitten. Even het systeem testen, dan lachen met de verbaasde blikken van de onwetenden vooraan

Voor de rest heb ik me matuur gedragen! Binnen geraakt bij Bentley, Alpina, Brabus, ...

Blijkbaar zijn de nieuwe Alpina's met 4 uitlaten. Enorm spijtig vind ik, doet hun stijl geen eer aan, teveel show.

De x1 heeft precies al een designfout. Als je de koffermat oplicht schuift die naar voor tussen de zetels, beetje naar beneden. Als je ze dan terug wilt steken plooit ze zichzelf in die spleet..

Over 2 jaar ga ik toch tijdens de trade days peisk
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X