Oorspronkelijk geplaatst door lender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
IAA Frankfurt 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBest nog leuke foto's enkel een klein foutje gevonden. Je sprak over de stand van Karma... Karma is een type wagen. Het merk is Fisker
Comment
-
Grappig, ik zag een tijdje terug wat links staan naar deze site vanwege m'n SEAT Exeo test, denk meteen maar even registreren
Ben dinsdag geweest naar de IAA, was een prima show. Van 12 tot een uur of 6 rondgelopen, niet alles gezien (oa Ford, Mazda, Volvo, Renault niet) maar heb me verder prima vermaakt. Niet te druk, mooie ruimtes, alleen klote licht as usual Hieronder wat fotos, de rest van de foto's staat op m'n SITE.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenDonderdag op IAA geweest : navigatie instellen op : URSINUSSTRASSE = parkeergarage : bus nemen en 500 meter verder ingang via hall 11 (= BMW hall !!!) SNELLER KAN NIET !!!
MODEL 1/43 VISION voorlopig niet meer beschikbaar op IAA ; zou pas vanaf woensdag terug beschikbaar zijn volgens BMW ; daarom BESTELNUMMER gekregen om te bestellen via BMW-garage via partsafdeling : best.nr. : 8042 2 159 227 prijs 59 euro.
Wat kost die parking?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenDonderdag op IAA geweest : navigatie instellen op : URSINUSSTRASSE = parkeergarage : bus nemen en 500 meter verder ingang via hall 11 (= BMW hall !!!) SNELLER KAN NIET !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joh@n Bekijk BerichtenBus? Ik stond op P13, dat is de straat oversteken en je staat voor hall 11. Dus dat is nog wel een tikje sneller Als je gewoon vanaf de A3 de borden volgt naar de Messe rij je vanzelf die parkeerplaats op. Geen file tot aan de parkeerplaats, véél ruimte, 8 euro en voor de deur.
Dus gewoon het adres van de Messe zelf ingeven in je GPS?
Comment
-
Mijn foto's van vorige week donderdag maar gebundeld in twee filmpjes...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
en
Comment
-
Ben net terug, geweest van 9 tot 19 uur. Wij (ik, Koentje, Alex Lotus Elise en Lady 911) zijn overal "binnengeraakt"
Vooral te danken aan de tickets die Koen gekregen had via Ferrari en via Lamborghini Brussels.
We zijn zelfs op de stand van Pagani geweest en hebben testritjes gedaan met de Tesla.
Het was zwaar de moeite en heb veel te weinig gezien, enkel de "dikke" merken, voor Audi hadden we zelfs geen tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenBen net terug, geweest van 9 tot 19 uur. Wij (ik, Koentjes, Alex Lotus Elise en Lady 911) zijn overal "binnengeraakt"
Vooral te danken aan de tickets die Koen gekregen had via Ferrari en via Lamborghini Brussels.
We zijn zelfs op de stand van Pagani geweest en hebben testritjes gedaan met de Tesla.
Het was zwaar de moeite en heb veel te weinig gezien, enkel de "dikke" merken, voor Audi hadden we zelfs geen tijd.
Overall volgens mij de beste autobeurs ooit imho...
Ik heb nog nooit zo weinig standen bezocht op een beurs, maar never had as much fun as today
Lunch in vip-gedeelte van Lamborghini waar een LP550-4 Valentino Balboni stond, overal binnen gaan zonder probleem.
Enkel 1 keer bij Maserati deden ze moeilijk, maar gingen we even naar de andere kant waar we eerder al binnengingen en het was geen probleem. Ik ben toch die kerel nog eens gaan bedanken... De L*L...
Van die Tesla ben ik ENORM verschoten, zo snel zonder enig probleem, ging zelfs sideways op aanvraag!
Pics kunnen worden geüpload on request, maar volgens mij zijn er genoeg bronnen
Met dank aan men medereizigers voor ieder een stukje te rijden, want alleen was het te vermoeiend geweest en natuurlijk voor het gezelschap!
en dank aan Franchorchamps motors voor ons kaartje, ookal betalen we er hen genoeg voor en aan Lamborghini Brussels voor de attentie
Comment
-
Het was inderdaad een zalige dagje
Ferrari California vond ik het echt toch pak beter te pruimen dan op foto's (wat ik helemaal niet verwacht had)
Daarnaast ben ik nog grotere fan geworden van de 911 Sport Classic, die achterlichten zijn in het echt toch minder *opzichtig* en passen gewoon in het plaatje
Panamera heeft mij nog meer bekoord (en ja dat kan!) vooral door de ruimte achterin die groter was dan bij bv. de QP of eender welke ferrari (als is dat geen grote verrassing). Geweldig interieur, ik ben er helemaal weg van, en echt een geweldige wagen. Er stond op de stand ééntje met 20 inch velgen en dat was eigenlijk prima!
Daarnaast de nieuwe GT3 RS - wat een monster en wat een korte, straffe versnellingsbak seg!
GranCabrio heeft mij ook kunnen bekoren en de Lamborghini LP560-4 Spyder stond daar in het zwart met wit interieur echt geweldig!
Nieuwe Porsche Turbo cabrio was ook weer fan-tas-tisch In één woord was de hele dag fenomenaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Het is tegen mijn principes ... maar da's een dijk van een foto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenHet is tegen mijn principes ... maar da's een dijk van een foto!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Zaterdag ook eindelijk bezocht, was echt machtig. Alleen veel te veel volk, wat natuurlijk te verwachten was. De stand van Ferrari en Lamborghini gewoon niet kunnen zien vanwege het vele volk...
Mijn foto's vind je hier: http://www.flickr.com/photos/philipv...7622465565460/
Comment
Comment