Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
let op als het gezellig is in a'pen dan blijf ik ook daar ....dus zorg al maar voor lekkere zuip en deftige food ..en een bus schaars gekleed vrouwvolk ...en ik gooi mijn sleutels in de schelde
let op als het gezellig is in a'pen dan blijf ik ook daar ....dus zorg al maar voor lekkere zuip en deftige food ..en een bus schaars gekleed vrouwvolk ...en ik gooi mijn sleutels in de schelde
Deze keer zou het veel minder "shik" zijn, wat imo beter is
Gewoon een simpele pint en nen hamburger, en maar genieten van die auto's!
(ps: ipv de schelde, gooi dan maar richting mij )
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Deze keer zou het veel minder "shik" zijn, wat imo beter is
Gewoon een simpele pint en nen hamburger, en maar genieten van die auto's!
(ps: ipv de schelde, gooi dan maar richting mij )
Idd veeeeeel beter!
En btw: wat was er chique aan de vorige keer?? geen eten, en champagne (lees: cava) in een plastiek glaasje dat nog niet even groot was als mijn grote teen
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Idd veeeeeel beter!
En btw: wat was er chique aan de vorige keer?? geen eten, en champagne (lees: cava) in een plastiek glaasje dat nog niet even groot was als mijn grote teen
Da was net het grootste probleem:
ze probeerden om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel shik te zijn (oester"bar", cava, de gepoogde inkleding van de hal enzovoort), als da lukt en het echt deftig is dan is da wel ok voor mij...
Ze zijn daar echter zwaar in gefaald toen.
Daarom, het gewoon simpel houden maar het wel heel goed uitwerken = win win situatie imo.
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
ze probeerden om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel shik te zijn (oester"bar", cava, de gepoogde inkleding van de hal enzovoort), als da lukt en het echt deftig is dan is da wel ok voor mij...
Ze zijn daar echter zwaar in gefaald toen.
Daarom, het gewoon simpel houden maar het wel heel goed uitwerken = win win situatie imo.
idd.. en ja inkleding van de hal.. da wit gordijn op de vloer man man zo grappig!
Het gaat tenslotte om manne onder mekaar , wa prate over auto's, wa showe met uwen auto en that's it. Een simpel fritkraam of hamburgertent , iets deftig te drinken, meer moet zo'n evenement ni hebbe Op zo'n evenement "chique" eten, een hamburger of frietje smaakt veel beter op zo'n moment.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ik kan er niet bijzijn, net 'n weekje zuid-frankrijk gepland
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment