Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dream-car.tv meeting waagnatie antwerpen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
    Jawel hoor.
    Tbo zijn wagen zit vol, en die van Wannes ook denk ik
    Dag Neel
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Hey Alex!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        't zou leuk zijn moesten we met een groepje naar daar kunnen rijden
        Gaat uwe pa op de Nordschleife gaan knallen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Gaat uwe pa op de Nordschleife gaan knallen?
          Mijn ouders zitte die periode in Frankrijk En kga probere thuis te blijven.. en als Tbo optijd terug is vanuit reis, mag ik met hem meerijden

Comment

Mijn ouders zitte die periode in Frankrijk En kga probere thuis te blijven..
            Organiseert ge geen tuinfeestje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Organiseert ge geen tuinfeestje?
              Offtopic

Comment

Offtopic
                't is toch ook een meeting

Comment

Hey Alex!
                  Misschien, ik zeg misschien is er nog plaatske vrij bij ons...
                  Maja, naar de ring gaan we zowieso niet denk ik

Comment

let op als het gezellig is in a'pen dan blijf ik ook daar ....dus zorg al maar voor lekkere zuip en deftige food ..en een bus schaars gekleed vrouwvolk ...en ik gooi mijn sleutels in de schelde

Comment

Er wordt ook een rondrit georganiseerd dacht ik!

opnieuw stel ik mij kandidaat om bijrijder te zijn

Comment

Vrije toegang voor bezoekers ?

M'n C30 hoort daar namelijk niet echt tussen

Comment

gratis voor alleman

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                            let op als het gezellig is in a'pen dan blijf ik ook daar ....dus zorg al maar voor lekkere zuip en deftige food ..en een bus schaars gekleed vrouwvolk ...en ik gooi mijn sleutels in de schelde
                            Deze keer zou het veel minder "shik" zijn, wat imo beter is

Gewoon een simpele pint en nen hamburger, en maar genieten van die auto's!

(ps: ipv de schelde, gooi dan maar richting mij )
                            Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                            Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                            Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                            Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                              Deze keer zou het veel minder "shik" zijn, wat imo beter is

Gewoon een simpele pint en nen hamburger, en maar genieten van die auto's!

(ps: ipv de schelde, gooi dan maar richting mij )
                              Idd veeeeeel beter!
                              En btw: wat was er chique aan de vorige keer?? geen eten, en champagne (lees: cava) in een plastiek glaasje dat nog niet even groot was als mijn grote teen

Comment

en de frisdrank en het goeie bier da op was tegen 4 uur

kheb water moete kopen voor 3 euro per fleske...

Comment

en de frisdrank en het goeie bier da op was tegen 4 uur

kheb water moete kopen voor 3 euro per fleske...
                                  Kwas daar me 3 mate en men vader, men pa doet de koffer open: nen hele koelzak me cola

Comment

Idd veeeeeel beter!
                                    En btw: wat was er chique aan de vorige keer?? geen eten, en champagne (lees: cava) in een plastiek glaasje dat nog niet even groot was als mijn grote teen
                                    Da was net het grootste probleem:

ze probeerden om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel shik te zijn (oester"bar", cava, de gepoogde inkleding van de hal enzovoort), als da lukt en het echt deftig is dan is da wel ok voor mij...

Ze zijn daar echter zwaar in gefaald toen.

Daarom, het gewoon simpel houden maar het wel heel goed uitwerken = win win situatie imo.
                                    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                    Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                      Da was net het grootste probleem:

ze probeerden om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel shik te zijn (oester"bar", cava, de gepoogde inkleding van de hal enzovoort), als da lukt en het echt deftig is dan is da wel ok voor mij...

Ze zijn daar echter zwaar in gefaald toen.

Daarom, het gewoon simpel houden maar het wel heel goed uitwerken = win win situatie imo.
                                      idd.. en ja inkleding van de hal.. da wit gordijn op de vloer man man zo grappig!
                                      Het gaat tenslotte om manne onder mekaar , wa prate over auto's, wa showe met uwen auto en that's it. Een simpel fritkraam of hamburgertent , iets deftig te drinken, meer moet zo'n evenement ni hebbe Op zo'n evenement "chique" eten, een hamburger of frietje smaakt veel beter op zo'n moment.

Comment

Ik kan er niet bijzijn, net 'n weekje zuid-frankrijk gepland
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Spijtig Simon, ik had de Diablo graag nog eens geroken als hij start

Comment

Working...
                                          X