Oorspronkelijk geplaatst door AMGke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
dream-car.tv meeting waagnatie antwerpen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@ koentjes 007 : idd had klapband gekregen op weg naar de bandencentrale. kan je nog meer pech hebben? 10 minuten voor je ze vervangt springt em in stukken vanéén?
@ al de ongeduldigen ik wil geen teleurstellingen kweken door te zeggen die en die komen want als er 1 of 2 toppers om welke reden dan ook er niet doorkomen heeft iedereen het gevoel dat mislukt is. Had dit bij c&c ook als ik de dag ervoor de lijst had bekeken en de dag zelf moest vaststellen dat amper een kwart er is doorgekomen. Die fout wil ik zeker niet maken. Het zal de moeite zijn geloof me.
Voor de rondrit zullen we ergens rond drie uur ten laatste half vier vertrekken voor een toffe rit door de haven die een goed half uur driekwartier duurt tegen cruise snelheid.
tbegint te spannen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMGke Bekijk Berichten@ koentjes 007 : idd had klapband gekregen op weg naar de bandencentrale. kan je nog meer pech hebben? 10 minuten voor je ze vervangt springt em in stukken vanéén?
Tot zondag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenAls ik nie te gaar ben van een feestje zaterdag zal ik ook wel eens ne keer afkomen.Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMGke Bekijk BerichtenGaar of niet gaar, kom maar gewoon af. Ze hebben mij altijd gezegd dat je de volgende dag moet beginnen met wat je s'nachts het laatst hebt gedronken! Er is een volledig cocktail en sterke dranken afdeling in bar-solar dus da komt wel goed!
Allez vooruit, ik kom af ... ik kom alleen waarschijnlijk (of iemand had nog graag meegereden?).
Alhoewel kans is groot da'k blijf maffen in Tervuren.
Bespaart me gelijk weer een mailtje
Begint het op een bepaald uur of maakt da nie uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenDe max
Allez vooruit, ik kom af ... ik kom alleen waarschijnlijk (of iemand had nog graag meegereden?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenDe max
ik woon in Brasschaat...
je passeert langs mij (als dat mogelijk zou zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenVan 10u -18u
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenJij woont in Wuustwezel!
ik woon in Brasschaat...
je passeert langs mij (als dat mogelijk zou zijn)
Comment
-
Wat ik nu tegenkwam op Porscheforum.nl is echt te gek voor woorden? Normaal schrijf ik nooit slecht over andere mensen of organisaties maar dit vind ik echt wel het toppunt van kortzichtigheid. Had het event een dikke week geleden denk ik op het forum geplaats zoals op meerdere forums want hoe kan je anders veel mensen benaderen of bereiken en er was al wat positieve reactie opgekomen maar het forum zelf heeft die dag ook een jubirit. Dus had gezegd wie niet met de jubirit meedoet welkom was op het dream-car.tv event om zo geen stokken in andermans wielen te steken. Weet je wat ik daarstraks nu via PM van de Moderator en jubirit organisator kreeg?
Hoi Dirk,
Het is niet omdat ik de rit organiseer dat ik je dit bericht stuur, laat dat even duidelijk zijn.
Voor het geval je je niet ingelezen hebt op dit forum (en eerlijk gezegd twijfel ik daar wel een beetje aan), was het je wellicht nog niet duidelijk, dat dit een forum is voor Porsche liefhebbers. En de evenementen die we hier aankondigen/organiseren zijn dus Porsche-Only, of in elk geval zal Porsche heel erg centraal staan.
Dus geen "exclusieve auto showcases" zoals jullie evenement. Begrijp me niet verkeerd, tuurlijk is het hartstikke leuk om met een aantal auto liefhebbers allerlei mooie auto's te bekijken, maar dit forum is daar niet voor.
Jullie hebben (zover ik kan zien) een leuke en mooie website, en je organiseert een evenement. Top, maar ik zou het op prijs stellen als je dit soort dingen in het vervolg niet nogmaals hier aankondigd. Zoals ik al zei, dit forum is voor "Porsche-Only" evenementen (met een kleine nuance hoor), maar niet voor generieke auto meetings.
Succes met het evenement, ik hoop dat er voor niet-Porsche's komen
Groeten!
Hun forum staat vol met kermiskoersen en oldtimertreffens van alle merken, zou hij dan naar iedereen zo een zielig bericht sturen of heeft hij iets tegen andere organisaties die hun best doen? Ksnap het niet dat je zo van die oogkleppen kan hebben, een samenwerking is toch voor iedereen plezanter dan dit?
Comment
-
-
- Daann - 996Turbo
- Erik - Ferrari 355 Spider (Niet-forummer)
- Dragon
- Subaru555 - Subaru Impreza GTT (ovb van job op F1)
- .. - Lamborghini LP560-4 spyder
- .. - Aston Martin V8 Vantage (nog maar eentje)
- .. - Corvette Z06
- .. - Honda S2000
- .. - BMW Z3 coupe
- .. - Porsche 997 4S
- .. - Porsche 997 4S
- .. - Porsche Cayman fl.
- .. - Audi RS6 (nieuw model)
- .. - Jaguar S-type
- .. - Lotus Exige (+ evt. Elise SC)
- .. - BMW Z4 S3.0i
- .. - Porsche 996 4S
- .. - Maserati Granturismo S
- .. - Aston Martin DBS
Als er nog mensen met passende wagens in het treintje willen aansluiten, stuur even een PM
-Wie zal aanwezig zijn als bezoeker- ///hazen
- VRX (zitje in de Jag )
- Tomson (of toch proberen te zijn. Volvo op parking )
- ...
Comment
Comment