Mededeling
Collapse
No announcement yet.
dream-car.tv meeting waagnatie antwerpen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMGke Bekijk BerichtenRechtstreeks of met het treintje, als je maar komt
Afgesproken met de Scooby bende op de Decathlon parking. Jammer genoeg alleen rijden vanuit het Gentse.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZalig, hamburgers!
Dan moeten we al niet zoals bij C&C een half uur rondrijden om een broodje te gaan halen, omdat het BBQ-vlees overpriced was!
Ziet er goed uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenMijne passagier heeft gecancelled. Zitje vrij...
Ik zie je straks in St Stevens Woluwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenWanneer en waar vertrekt dat treintje uit Brussel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenna bezoek aan lamborghinigarage om 9u30 te sint stevens woluwe vertrekken we om 10u30 richting antwerpen iiiiiiii == leuvense steenweg 373 sint stevens woluwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVerzameling Lambo Brussels is enkel op persoonlijke uitnodiging
Staat den Atlas klaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenVerzameling Lambo Brussels is enkel op persoonlijke uitnodiging
Efkes douchen, wat ontbijten en veel drinken... tzal na de middag worden bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenWat een geluk dat ik me heb overslapen dan
Efkes douchen, wat ontbijten en veel drinken... tzal na de middag worden bij mij.
hier ook en vrij vroeg alweer vertrekken want om 18u ist club-kortijk
Comment
Comment