Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dream-car.tv meeting waagnatie antwerpen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
    Staan er hier ergens foto's van je wagen?
    Ik heb er nog 1

Edit: 2 zelfs!

Last edited by ; 22/08/2009, 17:24.

Comment

• VET

Comment

• heb na die klapband ook ineens van wielen gewisseld, dus hoe hij er nu uitziet blijft een geheim tot morgen tzal morgen allemaal goe bakken worden dus pakt allemaal uw zonnecrémeke mar mee of ge verbrand !!

Comment

• @ smoke, we hebben nu de 2 hallen en heel het buitenterrein. Met dit weer gaan we zoveel mogelijk buiten opstellen om van het zonnetje te kunnen genieten.

Comment

• Voila, de kar staat relatief proper.
            Hopelijk geraak ik er morgen op tijd uit, anders ist rechtstreeks

Comment

• Rechtstreeks of met het treintje, als je maar komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMGke Bekijk Berichten
                Rechtstreeks of met het treintje, als je maar komt
                Lopen de sporen tot daar?
                Afgesproken met de Scooby bende op de Decathlon parking. Jammer genoeg alleen rijden vanuit het Gentse.

Comment

• om hoelaat aan de Decathlon ?
                  kan zijn dat ik ook kom...

Comment

• Gaat iedereen eigenlijk tegen 10u naar daar? of later

Comment

• Nog 12u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Nog 12u
                        Hiep-Hoi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Zalig, hamburgers!
                          Dan moeten we al niet zoals bij C&C een half uur rondrijden om een broodje te gaan halen, omdat het BBQ-vlees overpriced was!

Ziet er goed uit!
                          als je de buurt kent heb je binnen de 5 min een broodje

Comment

• Mijne passagier heeft gecancelled. Zitje vrij...

Comment

• Wanneer en waar vertrekt dat treintje uit Brussel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk Berichten
                                Mijne passagier heeft gecancelled. Zitje vrij...
                                ik denk dat ik wel iemand weet die graag met je mee wil
                                Ik zie je straks in St Stevens Woluwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                  Wanneer en waar vertrekt dat treintje uit Brussel?
                                  na bezoek aan lamborghinigarage om 9u30 te sint stevens woluwe vertrekken we om 10u30 richting antwerpen iiiiiiii == leuvense steenweg 373 sint stevens woluwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                                    na bezoek aan lamborghinigarage om 9u30 te sint stevens woluwe vertrekken we om 10u30 richting antwerpen iiiiiiii == leuvense steenweg 373 sint stevens woluwe
                                    Verzameling Lambo Brussels is enkel op persoonlijke uitnodiging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Staat den Atlas klaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Wat een geluk dat ik me heb overslapen dan
                                        Efkes douchen, wat ontbijten en veel drinken... tzal na de middag worden bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                          Wat een geluk dat ik me heb overslapen dan
                                          Efkes douchen, wat ontbijten en veel drinken... tzal na de middag worden bij mij.

hier ook en vrij vroeg alweer vertrekken want om 18u ist club-kortijk
                                          - Opel Speedster Driver -
                                          http://speedster1282.webs.com/

Comment

Working...
                                          X