Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Quarter Mile - 22 augustus 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kom maar op met meer foto's !!

Wat een dag... !!! supervermoeiend, superstress, superveel blije gezichten, superweer, superlocatie en superveel puntjes om volgend jaar te verbeteren

Comment

was wel een leuk event maar wel
      geen 15 euro en 5euro parking waard (om ma te zwijgen van de 2.50 voor een blikje cola)
      maar volgend jaar wil ik wel de bellofde auto zien dan op de site stonden en een beetje meer randanimatie en minder vip gedoe maar de mobiele testbank was wel leuk
      en als je commentaar geeft op te snel rijden moet je dat tegen iedreen doen en niet tegen de mensen die geen supercar hebben.
      laat import meedoen volgend jaar zal zo veel spanender zijn en meer volk
      maar da was er niet echt dit jaar
      maar goed iniatief kijk uit naar volgend jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inne Bekijk Berichten
        Kom maar op met meer foto's !!

Wat een dag... !!! supervermoeiend, superstress, superveel blije gezichten, superweer, superlocatie en superveel puntjes om volgend jaar te verbeteren
        Ik vond het zeer goed,1000 keer plezanter dan een gewoon bijeenkomstje auto's kijken.
        Ik hoop echt dat het volgend jaar weer doorgaat met nog een pak meer volk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
          geen 15 euro en 5euro parking waard (om ma te zwijgen van de 2.50 voor een blikje cola)
          maar volgend jaar wil ik wel de bellofde auto zien dan op de site stonden en een beetje meer randanimatie en minder vip gedoe maar de mobiele testbank was wel leuk
          en als je commentaar geeft op te snel rijden moet je dat tegen iedreen doen en niet tegen de mensen die geen supercar hebben.
          Daar ben je toch verkeerd hoor. Ik heb mensen van de organisatie bezig gezien tegen die gasten die daar wat amok aan het maken waren met die F430 (donuts). Het wou gewoon lukken dat ze net op dat moment geen personeel op die plek hadden staan.

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
          Ik vond het zeer goed,1000 keer plezanter dan een gewoon bijeenkomstje auto's kijken.
          Ik hoop echt dat het volgend jaar weer doorgaat met nog een pak meer volk.

Ik denk niet dat ik nog op veel statische meetings zal komen. Roadtrips, N'Ring-trips, DQM, ... daar ben ik voor te vinden. De rest wordt een beetje ééntonig.

Comment

daarom ook dat ik gisteren nog afgezakt ben naar de NS ben daar nog snel mijn schijven in frit gaan rijden

Comment

Wij hebben tot onze teleurstelling ook een Aston Martin en een Porsche de deur moeten wijzen. Ook zijn een aantal deelnemers aangesproken aan het begin van de dag op het draaien van donuts.

Tnx voor de overige tips

Comment

Het was in ieder geval duidelijk dat er een hoop mooie wagens waren.

komende dagen wat meer plaatjes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Daar ben je toch verkeerd hoor. Ik heb mensen van de organisatie bezig gezien tegen die gasten die daar wat amok aan het maken waren met die F430 (donuts). Het wou gewoon lukken dat ze net op dat moment geen personeel op die plek hadden staan.
                  Wij hebben geen donuts of wat dan ook gedaan met de F430? En we waren de enige met een F430 daar? Je bedoeld denk ik de zwarte 360 modena.. die was lekker bezig toen wij rond half 12 aan kwamen rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ender Bekijk Berichten
                    Wij hebben geen donuts of wat dan ook gedaan met de F430? En we waren de enige met een F430 daar? Je bedoeld denk ik de zwarte 360 modena.. die was lekker bezig toen wij rond half 12 aan kwamen rijden
                    Ah dat zou best kunnen ja. Ferrari modellen ken ik niet zo goed uit elkaar

Comment

Donuts??

Oorspronkelijk geplaatst door Kenneth_p Bekijk Berichten
                      Wij hebben tot onze teleurstelling ook een Aston Martin en een Porsche de deur moeten wijzen. Ook zijn een aantal deelnemers aangesproken aan het begin van de dag op het draaien van donuts.

Tnx voor de overige tips
                      Even overnieuw want vorige bericht ging geloof ik niet helemaal goed.

Kenneth,

Wij waren met de zwarte Aston Martin, en wij begrepen de commotie totaal niet.

Op weg naar huis draaiden wij nog een paar rondjes voor de hangaar, het terrein was afgezet en er was niemand in de buurt.

Wij hebben de (summiere) briefing gehad en over (een verbod op) driften is echt niets gezegd. Omdat het gedurende de dag op verschillende plaatsen gebeurde (zowel voor de hangaar als aan het einde van de baan) wisten wij niet beter dat het ook helemaal geen probleem was.

Zeer verbaasd waren wij (en anderen) dan ook over de heftige en eigenlijk nogal onbeschofte reactie van je collega in de Chayenne. Vanuit een auto boos gaan schreeuwen tegen je gasten dat ze op moeten rotten is een organisatie van een evenement als dit toch eigenlijk onwaardig. Gewoon rustig zeggen dat men dat niet wil hebben was ook prima geweest hoor. En wat was nou eigenlijk het probleem!? Eerlijk gezegd hebben we nog steeds geen flauw idee. Vanwaar zo een overtrokken reactie?

Maar we hebben een leuke dag gehad, dus bedankt. Wellicht wil je volgende keer toch weer een uitnodiging sturen (als je collega niet meer zo boos is tenminste). Zoniet, ook goed dan toch bedankt voor de leuke dag.

Gr,

Mark

Comment

hoe heeft die Ford GT het gedaan?

Comment

Beste Mark,

Ik snap het probleem volkomen.

Ik kwam zelfs snel naar je toe rennen voordat dit zou gebeuren.
                          Ik heb de kans gehad een zin te zeggen en toen kwam inderdaad iemand zeer onbeschoft zijn punt duidelijk maken.
                          Ik kwam dus aanlopen om het rustig te zeggen en het terrein verlaten had voor mij niet gehoeven.

Het probleem is dat dit geen collega was, maar de eigenaar van het terrein. Ik kwam dus jou kant op rennen, om dit te voorkomen. Waarschijnlijk had ik harder moeten rennen!
                          Ik vond het behoorlijk beschamend hoe deze persoon deed, ook nog eens in de auto die hij van mij geleend had.

Toen hij met de cayenne weg ging, probeerde ik nog tegen je te praten echter reed je weg midden in mijn zin. Ik wilde even uitleggen wie de persoon was die overdreven tegen je zat te schreeuwen. Wellicht had je dit niet door

Het driften en donuts draaien gebeurde gedurende de dag inderdaad constant, wat absoluut niet de bedoeling was. Ik snap wel waarom mensen het doen. Het wegdek stond immers al helemaal vol met rubber.

Er mogen op het vliegveld geen automotive evenementen meer gehouden worden, omdat dit verpest is door een drift wedstrijd die recent was. (vandaar alle rubber sporen)
                          Wij hebben als enige organisatie 1 malig de kans gehad alsnog een automotive evenement te organiseren.
                          Er waren wel een aantal voorwaarden. Er mocht NIET gedrift worden en wij moesten om 13:00 uur een stoet vrachtwagens door laten.

Met heel veel moeite hebben wij onze drift show wel er door heen gekregen aan het einde van de dag. Mits het wegdek tijdens de show nat gemaakt zou worden.

Dit evenement was voor de gemeente een "testcase". Ondanks de vele foutjes, hebben wij toestemming gekregen het te mogen blijven organiseren. Hier hebben we dan ook op geproost.

Uiteraard ben je volgende keer meer dan welkom!
                          Wij zullen de communicatie flink verbeteren zodat dit soort misverstanden niet meer ontstaan.
                          Dan maken we er gewoon weer een super dag van.

Het afgelopen evenement is in ongeveer 2 maanden opgezet. Nu hebben we 12 maanden, dus het moet helemaal goed komen.
                          Last edited by ; 25/08/2009, 21:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            hoe heeft die Ford GT het gedaan?
                            Door probleempjes op de heenweg, heeft de Ford GT helaas geen sprint kunnen trekken.
                            Volgend jaar uiteraard weer wel.

Comment

Voor de gene die niet tot 5 uur gebleven zijn;

Helaas was het vroeger op de dag alleen een testvlucht van de Jet Pack.
                              Volgende keer duidelijk een omroeper en betere communicatie!
                              Helaas was dit door omstandigheden op het laatste moment niet door gegaan.

Comment

Tnx voor de overige tips

nee was gewoon bij binnenrijden ik kom binnen en krijg onder mij voeten juist 2 min later kwam er een db9 nog rapper af en hij niet maar dat van die porsche heb ik gezien
                                de baas met zijn cayenne bijna in die porsche gereden omdat die niet stopte

Comment

nee was gewoon bij binnenrijden ik kom binnen en krijg onder mij voeten juist 2 min later kwam er een db9 nog rapper af en hij niet maar dat van die porsche heb ik gezien
                                  Nu in't Nederlands?

Comment

Huh?

Comment

Comment

Beste Mark,

Ik snap het probleem volkomen.

Ik kwam zelfs snel naar je toe rennen voordat dit zou gebeuren.
                                        Ik heb de kans gehad een zin te zeggen en toen kwam inderdaad iemand zeer onbeschoft zijn punt duidelijk maken.
                                        Ik kwam dus aanlopen om het rustig te zeggen en het terrein verlaten had voor mij niet gehoeven.

Het probleem is dat dit geen collega was, maar de eigenaar van het terrein. Ik kwam dus jou kant op rennen, om dit te voorkomen. Waarschijnlijk had ik harder moeten rennen!
                                        Ik vond het behoorlijk beschamend hoe deze persoon deed, ook nog eens in de auto die hij van mij geleend had.

Toen hij met de cayenne weg ging, probeerde ik nog tegen je te praten echter reed je weg midden in mijn zin. Ik wilde even uitleggen wie de persoon was die overdreven tegen je zat te schreeuwen. Wellicht had je dit niet door

Het driften en donuts draaien gebeurde gedurende de dag inderdaad constant, wat absoluut niet de bedoeling was. Ik snap wel waarom mensen het doen. Het wegdek stond immers al helemaal vol met rubber.

Er mogen op het vliegveld geen automotive evenementen meer gehouden worden, omdat dit verpest is door een drift wedstrijd die recent was. (vandaar alle rubber sporen)
                                        Wij hebben als enige organisatie 1 malig de kans gehad alsnog een automotive evenement te organiseren.
                                        Er waren wel een aantal voorwaarden. Er mocht NIET gedrift worden en wij moesten om 13:00 uur een stoet vrachtwagens door laten.

Met heel veel moeite hebben wij onze drift show wel er door heen gekregen aan het einde van de dag. Mits het wegdek tijdens de show nat gemaakt zou worden.

Dit evenement was voor de gemeente een "testcase". Ondanks de vele foutjes, hebben wij toestemming gekregen het te mogen blijven organiseren. Hier hebben we dan ook op geproost.

Uiteraard ben je volgende keer meer dan welkom!
                                        Wij zullen de communicatie flink verbeteren zodat dit soort misverstanden niet meer ontstaan.
                                        Dan maken we er gewoon weer een super dag van.

Het afgelopen evenement is in ongeveer 2 maanden opgezet. Nu hebben we 12 maanden, dus het moet helemaal goed komen.

Dag Kenneth,

Verhaal is duidelijk, wellicht tot volgend jaar....en dan zullen Arthur en ik ons wat beter gedragen

Gr,

Mark

Comment

UPDATE, 15 BEST PRESTERENDE AUTO'S MET TIJDEN:

1. Lamborghini LP560-4 Zwart (startnummer 11)
                                          Reaction: 0.630 sec
                                          Time: 11.706 sec
                                          Speed: 206.90 km/u

2. Lamborghini LP560-4 Spider Oranje (startnummer 13)
                                          Reaction: 0.088 sec
                                          Time: 11.730 sec
                                          Speed: 205.71 km/u

3. Porsche 997 Turbo Grijs (startnummer 9)
                                          Reaction: 0.295 sec
                                          Time: 11.901 sec
                                          Speed: 202.25 km/u

4. Porsche Carrera GT Grijs (startnummer 4)
                                          Reaction: 0.443 sec
                                          Time: 11.944 sec
                                          Speed: 216.22 km/u

5. Porsche 996 Turbo (startnummer 3
                                          Reaction: 0.345 sec
                                          Time: 12.008 sec
                                          Speed: 207.49 km/u

6. Bugatti EB110 SuperSport Grijs (startnummer 1)
                                          Reaction: 0.440 sec
                                          Time: 12.148 sec
                                          Speed: 202.25 km/u

7. Porsche 996 Turbo Blauw (startnummer 26)
                                          Reaction: 0.608 sec
                                          Time: 12.150 sec
                                          Speed: 205.71 km/u

8. Ferrari F430 F1 Zwart (startnummer 10)
                                          Reaction: 0.693 sec
                                          Time: 12.179 sec
                                          Speed: 206.30

9. N.B.

10. Jaguar XJ220 Grijs (startnummer 5)
                                          Reaction: 0.034 sec
                                          Time: 12.457 sec
                                          Speed: 196.19 km/u

11. Ferrari F40 Rood (startnummer 6)
                                          Reaction: 0.524 sec
                                          Time: 12.476 sec
                                          Speed: 213.02 km/u

12. BMW M5 Blauw (startnummer 31)
                                          Reaction: 0.572 sec
                                          Time: 12.477 sec
                                          Speed: 189.47 km/u

13. KTM X-Bow Oranje/Zwart (startnummer
                                          Reaction: 0.421 sec
                                          Time: 12.486 sec
                                          Speed: 182.28

14. Saker Sportscar Oranje/Blauw (startnummer 41)
                                          Reaction: 0.238 sec
                                          Time: 12.519 sec
                                          Speed: 186.05 km/u

15. Donkervoort Zwart (startnummer 2
                                          Reaction: 0.821 sec
                                          Time: 12.571 sec
                                          Speed: 179.55 km/u

Hieruit concludeer ik dat Lamborghini goed bezig is met de LP560-4!
                                          Wie komt er volgend jaar Lamborghini van de troon af stoten?

Mochten jullie nog vragen hebben over deze of meer tijden. stel ze gerust.
                                          Last edited by ; 27/08/2009, 12:48.

Comment

Working...
                                          X