Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Quarter Mile - 22 augustus 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dutch Quarter Mile - 22 augustus 2009

Op 22 augustus 2009 zal er op vliegveld Valkenburg te Katwijk (nederland) een nieuw en uniek type evenement georganiseerd worden. Op deze dag zal de kick-off zijn van Dutch Quarter Mile 2009.

Dutch Quarter Mile wordt een jaarlijks terugkerend evenement, georganiseerd voor eigenaren en liefhebbers van exclusieve automobielen.

Voor meer informatie nodig ik jullie uit op http://www.dutchquartermile.nl

Alle vragen betreft dit evenement, kan ik in dit topic beantwoorden.

Wie van jullie is van plan te komen?

ik heb het even op het forum usatrucks.nl gepost
    ik zou wel eens willen weten of mijn beestje ver achterblijft tegen die bolides...

Comment

dutch 1/4 mile..

kdacht dat dat drachten was. je weet wel die dragracebaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        dutch 1/4 mile..

kdacht dat dat drachten was. je weet wel die dragracebaan
        ik denk dat dit iets nieuw is...

Comment

lijkt me leuk om hierbij aanwezig te zijn, ik ben echter ook al uitgenodigd voor het classic wings & wheels gala op dezelfde dag...
          ik twijfel nog.
          Porsche 911 Turbo S (1987):

Mazda Miata MX5 (1991) DAILY:

BMW E30 325i ///M (circuit/ring-auto):

Comment

Comment

Is niet hetzelfde denk ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                Is niet hetzelfde denk ik...
                Inderdaad.
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

http://www.dutchquartermile.nl/index.html

je hebt nu dit
                  is voor niets voor mensen met super cars
                  wordt nu wel al geboycot door meeste auto forums op internet
                  wegens organisatie met ne dikke nek

da vind ik nog het ergst:

Entree € 15,-
                  Vip 1 persoon € 55,-
                  Vip 2 personen € 75,-
                  Parkeerkosten € 5,-
                  Er zijn verschillende mogelijkheden tijdens Dutch Quarter Mile.
                  Voor € 15,- kunt u genieten van alle actie op de drag strip. Op onze moderne tribune zit u midden in de actie. Op het terrein zullen verschillende bezienswaardigheden zijn. U heeft als toeschouwer voldoende mogelijkheden tot het nuttigen van consumpties. Bovendien zal staat Dutch Quarter Mile garant voor een spectaculair dagvullend programma.

Als VIP geniet u net van het beetje meer. Uiteraard heeft u gewoon toegang tot onze standaard voorzieningen voor bezoekers. Buiten dit, heeft u de mogelijkheid de deelnemende voertuigen van dicht bij te zien. U heeft toegang tot een afgesloten VIP box met luxe voorzieningen. Ook zal er een groot terras langs de dragstrip staan. Een VIP kaart kost € 55,-. Indien u met een partner, familielid, vriend of vriendin een VIP kaart wilt aanschaffen, krijgt u 35 euro korting. U betaald dan slechts € 75,-

die 15 euro sava ma die vip ticketten wa ne rip off
                  Nou nou. Dat is wel erg snel je conclusie klaar hebben hoor! Het word een schitterend evenement, met eindelijk een organisatie die wél te vertrouwen is. Het heeft dan ook niets met de organisatie te maken die gefaald is op dit punt (zonder namen te noemen weet iedereen waar ik het over heb). Kijk alleen maar al naar de sponsors en de personen die er aan mee werken. Autogespot verloot al kaarten, ik zal de fotografie verzorgen en ook geen loze beloftes als het om auto's gaat. De organisators zijn professionals die hier zeker ervaring mee hebben, en het zou dan niet echt netjes zijn om direct een verband te leggen met het "gefaalde project".

Ik heb er in ieder geval zin in! dit gaat een spectaculaire dag worden!

Comment

mijn enige opmerking ter informatie .. vanuit mijn korte (zwarte) periode bij de andere org., kan ik bevestigen dat dit niks met de runway day te maken heeft (tenzij ik helemaal blind ben geweest).

Ik hoop (daarom ventileer ik mijn eigen gedachten er verder niet bij) dat dit een mooie .. en vooral snelle dag wordt!

Comment

Dankje abtler voor de bevestiging Laten we hopen op een spectaculaire dag

Comment

Nog mensen die komende zaterdag in de agenda hebben staan @ Valkenburg?

Comment

Ik zal er bij zijn met LAM-666, den Dixie met zijn Turbo masjien en de schilder met zijn zeven literke. Misschien komen er nog 2 platgedeven GT3RS-kevers mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                            Ik zal er bij zijn met LAM-666, den Dixie met zijn Turbo masjien en de schilder met zijn zeven literke. Misschien komen er nog 2 platgedeven GT3RS-kevers mee.
                            ... houd de bende dan tot zondagmiddag bij U in de buurt.

Als ik tijd vind, rijd ik ook misschien op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                              ... houd de bende dan tot zondagmiddag bij U in de buurt.

Als ik tijd vind, rijd ik ook misschien op.
                              Ja, kan zijn dat de schilder en den Dixie er ook zullen bijzijn op zondag.

Comment

Ja, kan zijn dat de schilder en den Dixie er ook zullen bijzijn op zondag.
                                kan zijn kan zijn! FIX IT!

Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                Honda Del Sol - 120pk

Comment

Iedereen komt voor deze

Comment

Zeer goed georganiseerd evenement! Volgende keer ben ik er zeker weer bij!

Comment

Zeer goed georganiseerd evenement! Volgende keer ben ik er zeker weer bij!
                                      +1!!

Hier staan alvast wat foto's.
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                      X