Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Runway Day = Run-A-Way Day

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Runway Day = Run-A-Way Day

Het is blijkbaar officieel.

Ik ken een aantal mensen die hier reeds voor betaald hadden en die blijken nu hun centen kwijt te zijn.

Kleine quote:
    Cars and Coffee Benelux heeft zich per 24-6-2009 uitgeschreven uit de kamer van koophandel.
    Ook het email adres is niet meer in gebruik.
    Er zou een nieuwe organisatie zijn momenteel (Life in the Fastlane) die alles probeert op te pikken. Die Runway Day is helaas verleden tijd.
    Last edited by ; 04/08/2009, 02:26.

was toch 75 euro ofzo zeker?

ben toch blij dat ik de schitterende roadtrip heb mogen doen, dat vond ik (globaal) gezien toch wel in orde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      was toch 75 euro ofzo zeker?

ben toch blij dat ik de schitterende roadtrip heb mogen doen, dat vond ik (globaal) gezien toch wel in orde

Inderdaad.

Comment

Viel te verwachten..
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Jammer. Weer op en top belgisch natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
            ...Weer op en top belgisch natuurlijk.
            .. je bedoelt toch zeker Nederlands! Jammer, maar inderdaad zoals Dennis aangaf te verwachten. Voor de rest maar geen comment op C&C/life in the fastlane ..

Comment

Euh, idd

Comment

Dat is toch al geweest, niet?

Comment

je hebt nu dit
                  is voor niets voor mensen met super cars
                  wordt nu wel al geboycot door meeste auto forums op internet
                  wegens organisatie met ne dikke nek

da vind ik nog het ergst:

Entree € 15,-
                  Vip 1 persoon € 55,-
                  Vip 2 personen € 75,-
                  Parkeerkosten € 5,-
                  Er zijn verschillende mogelijkheden tijdens Dutch Quarter Mile.
                  Voor € 15,- kunt u genieten van alle actie op de drag strip. Op onze moderne tribune zit u midden in de actie. Op het terrein zullen verschillende bezienswaardigheden zijn. U heeft als toeschouwer voldoende mogelijkheden tot het nuttigen van consumpties. Bovendien zal staat Dutch Quarter Mile garant voor een spectaculair dagvullend programma.

Als VIP geniet u net van het beetje meer. Uiteraard heeft u gewoon toegang tot onze standaard voorzieningen voor bezoekers. Buiten dit, heeft u de mogelijkheid de deelnemende voertuigen van dicht bij te zien. U heeft toegang tot een afgesloten VIP box met luxe voorzieningen. Ook zal er een groot terras langs de dragstrip staan. Een VIP kaart kost € 55,-. Indien u met een partner, familielid, vriend of vriendin een VIP kaart wilt aanschaffen, krijgt u 35 euro korting. U betaald dan slechts € 75,-

die 15 euro sava ma die vip ticketten wa ne rip off

Comment

ik vind dat niet meer dan normaal

Comment

in brustem sint-truiden reden ze tot 2000 pk ( de echte draggers )
                      dit was 10 euro inkom en iedereen mocht in de pits rondlopen.
                      vanaf daar waar de voertuigen starten tot het einde van de runway was natuurlijk wel afgesloten met hekken ( minstens 30m verwijdert van de draggers )
                      dit uit veiligheid moest er eentje uit de bocht gaan.
                      ook was er nog een driftshow en een meetinggedeelte.

dat waren tenminste dragraces.
                      en ik denk zelfs dat je tijdens de middag zelf mocht runnen met je auto ( of toch de dag ervoor , heb het programmaboekje ni meer )

het enige da nog beter dan toen zou geweest zijn is alst was zoals in amerika, every friday. $10 and dragrace all night long.
                      gewoon zien dat je vanaf 14 secs een helm had
                      en vanaf 12 secs rolkooi enz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                        http://www.dutchquartermile.nl/index.html

je hebt nu dit
                        is voor niets voor mensen met super cars
                        wordt nu wel al geboycot door meeste auto forums op internet
                        wegens organisatie met ne dikke nek

da vind ik nog het ergst:

Entree € 15,-
                        Vip 1 persoon € 55,-
                        Vip 2 personen € 75,-
                        Parkeerkosten € 5,-
                        Er zijn verschillende mogelijkheden tijdens Dutch Quarter Mile.
                        Voor € 15,- kunt u genieten van alle actie op de drag strip. Op onze moderne tribune zit u midden in de actie. Op het terrein zullen verschillende bezienswaardigheden zijn. U heeft als toeschouwer voldoende mogelijkheden tot het nuttigen van consumpties. Bovendien zal staat Dutch Quarter Mile garant voor een spectaculair dagvullend programma.

Als VIP geniet u net van het beetje meer. Uiteraard heeft u gewoon toegang tot onze standaard voorzieningen voor bezoekers. Buiten dit, heeft u de mogelijkheid de deelnemende voertuigen van dicht bij te zien. U heeft toegang tot een afgesloten VIP box met luxe voorzieningen. Ook zal er een groot terras langs de dragstrip staan. Een VIP kaart kost € 55,-. Indien u met een partner, familielid, vriend of vriendin een VIP kaart wilt aanschaffen, krijgt u 35 euro korting. U betaald dan slechts € 75,-

die 15 euro sava ma die vip ticketten wa ne rip off
                        Jammer van je reactie vol met vooroordelen...
                        Ik begrijp niet waar je die 'boycot' vandaan haalt en/of je verdere argumentatie.
                        Het is natuurlijk makkelijker om dit hier te reageren / oordeel te vellen, dan gewoon even een emailtje te zenden met je vragen als je die hebt

55 Euro is goedkoper dan de Runway Day was?
                        Er komt bij voldoende aanmeldingen gewoon een blok rijtijd voor de VIP mensen in het dagprogramma...

Wat betreft de 'gedupeerde' mensen.
                        Indien je kan aantonen dat je ingeschreven/betaald hebt voor de Runway Day van de (inmiddels verdwenen) Cars&Coffee willen we dit overzetten naar de Dutch Quarter Mile....

Neem dan even contact op via email: inne [at] dutchquartermile . nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inne Bekijk Berichten
                          Jammer van je reactie vol met vooroordelen...
                          Ik begrijp niet waar je die 'boycot' vandaan haalt en/of je verdere argumentatie.
                          Het is natuurlijk makkelijker om dit hier te reageren / oordeel te vellen, dan gewoon even een emailtje te zenden met je vragen als je die hebt

55 Euro is goedkoper dan de Runway Day was?
                          Er komt bij voldoende aanmeldingen gewoon een blok rijtijd voor de VIP mensen in het dagprogramma...

Wat betreft de 'gedupeerde' mensen.
                          Indien je kan aantonen dat je ingeschreven/betaald hebt voor de Runway Day van de (inmiddels verdwenen) Cars&Coffee willen we dit overzetten naar de Dutch Quarter Mile....

Neem dan even contact op via email: inne [at] dutchquartermile . nl
                          55euro is goedkoper ja, maar die 75euro vo runwayday was om deel te nemen. 55euro als bezoeker vind ik ook wel wat belachelijk.

En in een ander topic beweert iemand dat dit niets met C&C te maken heeft, maar toch willen jullie de mensen die betaald hebben toelaten tot jullie event? Kan even niet goed volgen.
                          Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                          Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                          Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                          Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                            55euro is goedkoper ja, maar die 75euro vo runwayday was om deel te nemen. 55euro als bezoeker vind ik ook wel wat belachelijk.

En in een ander topic beweert iemand dat dit niets met C&C te maken heeft, maar toch willen jullie de mensen die betaald hebben toelaten tot jullie event? Kan even niet goed volgen.
                            Bezoeker is 15 Euro, je bent helemaal niet verplicht om als VIP aan te melden oid, alleen als je wenst te rijden in het blok. Dus het antwoord staat gewoon in het gedeelte dat je gequote hebt.

Dit heeft idd niets met C&C te maken (integendeel), maar het is niet fijn om gedupeerd te zijn in deze situatie lijkt ons.
                            Daarom bieden we een reikende hand om bij ons een leuke dag mee te maken... Niet meer, niet minder...
                            Ik begrijp je reactie, maar meer moet je er niet achter zoeken.

Even een edit: voor mensen die meer willen weten, mail gewoon even. Ik kan namelijk niet de hele discussies hier altijd snel volgen en reageren !
                            Last edited by ; 07/08/2009, 00:25.

Comment

Begrijp me trouwens niet verkeerd, was gewoon een opmerking/vraag.
                              Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                              Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                              Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                              Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                Begrijp me trouwens niet verkeerd, was gewoon een opmerking/vraag.
                                no problem
                                ... en een toelichting !

Comment

Ik vind dit een zeer mooi aanbod! Ik heb zopas op uw PM gereageerd maar bij deze wou ik nog even en plein public "dank u vriendelijk" zeggen

Comment

mijn enige opmerking ter informatie .. vanuit mijn korte (zwarte) periode bij de andere org., kan ik bevestigen dat dit niks met de runway day te maken heeft (tenzij ik helemaal blind ben geweest).

Ik hoop (daarom ventileer ik mijn eigen gedachten er verder niet bij) dat dit een mooie .. en vooral snelle dag wordt!

.. het aanbod voor de inschrijvers van RD vind ik alvast een goede zaak.

Comment

Message from Cars and Coffee, Inc.

The former members and original organizers of Cars and Coffee Benelux (GT-V8 and 500), have been banned from this Forum and Community. Unfortunately they have ruined the Cars and Coffee experience and reputation in the area.

I am so saddened that this has happened. Cars and Coffee is about enthusiasts everywhere. Unfortunately a select few have chosen and continue to use others for their own benefit. Taking advantage of whomever they can to get what they want.

When we started Cars and Coffee in the Netherlands we had to put our trust in someone to do what was right and lead Cars and Coffee Benelux in an honorable, and trustworthy manner. Unfortunately they have betrayed us as well as you.

GT-V8 has now taken the Life in the Fastlane name, logo, and concept away from Cars and Coffee, Inc. He said that the reputation of the Cars and Coffee Benelux name had been tarnished and that people no longer wanted to be affiliated with it or attend any of the events because of the previous negative decisions that they had made and that they needed a fresh start with a new name. So we at Cars and Coffee, Inc. came up with the entire Life in the Fastlane brand. Unfortunately he has that taken from us. I know that he is now attempting to move our audience here to his new site at www.lifeinthefastlane.nl and to his new forum.

Danielle van den Bosch was recently brought onto the new Life in the Fastlane team by GT-V8. Please know that she is in no way affiliated with the choices of this new group currently being run by GT-V8.

Please know that we are in no way affiliated with Life in the Fastlane Ltd. or any of its organizers, events, or websites, and ask that you take their previous actions into account when visiting their site and/or attending any events put on by this organization.

Obviously only members of this forum will read this. I ask that you will help spread the word of these actions for us.

If you have any questions please send me a message.

BMF
                                      Cars and Coffee, Inc.

Comment

... het doek gaat op! Jammer dat 2 mensen zo een mooi concept om zeep helpen.

Wat ik echter nog niet snap is dat carsandcoffee.be linkt naar lifeinthefastlane, maar uitkomt bij c&c
                                        forum .. carsandcoffee.be rechtstreeks naar lifeinthefastlane gaat.
                                        Last edited by ; 08/08/2009, 19:31.

Comment

Working...
                                        X