Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De Internationale Old Timer Fly-In - Schaffen 15 & 16 augustus 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtenbedoel je deze matra bagheera.....
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtenfotoke gisteren genomen in Schaffen,van mn Alpine...
Hier nog eentje
Was weer een super geslaagde dag!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenOp oldtimersweb staan een dikke 400 foto's waaronder die van mij en van Chummy dank ik
http://www.oldtimerweb.be/fotos-oldt...092.aspx?ppage=
Comment
-
Btw, bij carroserie Jefke Lemmens in Molenbeek-Wersbeek, stond verleden vrijdag zo"n Bagheera buiten een beige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtenwaarde van een bagheera is rond de 1500 eur...voorzichtig zijn met deze wagens,meestal is het onderstel helemaal rot..
opelfreak je moet is in Heultje gaan zien,bij die opel garage clissen,staan redelijk wat kadettjes...zelfs een blauwe coupe zag is daar straks
Als ik me niet vergis is dat waar die groene ascona b en rode corsa gsi staan?Last edited by opelfreak; 18/08/2009, 12:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtenfotoke gisteren genomen in Schaffen,van mn Alpine...
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtentip voor vant weekend is te doen
Als ik me niet vergis is dat waar die groene ascona b en rode corsa gsi staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtenja ik denk het wel...als je dan toch daar bent,moete is voort rijden,de baan van hulshout naar booischot,daar staat een rode kadett als de uwe in een toonzaal...
Comment
-
Opelfreak, pak dan uwe kodak mee. wil ook zien, wil ook zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtensigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
ik denk van niet....maar de streek rond schaffen is mooi,om in je ééntje te toeren....
als je volgend jaar komt....,en vervelen ga je u er zeker niet doen...er is van alles tezien...
al mn fotos nu ook op http://www.bloggen.be/chummydj/
Comment
Comment