Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Galleria Ferrari
Collapse
X
-
Het was leuk om eens te zien, maar ik zou nooit speciaal van België rijden om 't te zien, zoals vele andere ook zeggen.
Ook is het een (te) groot commercieel spel, de shop die er bij en die 2 straten verder is veel groter dan het museum zelf...
Maar voor een warme middag op te vullen en als je er toch bent, waarom niet, je hebt het er fris en het zijn nog mooie dingen om naar te kijken.
De volgende keer dat ik er ben (met de auto) zal ik wel eens proberen heel die Motor Valley af te rijden, ICEFARMER-style...Last edited by Spillies; 26/08/2009, 04:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
die is van Alfa Museo Storico
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEn als laatste nog was scoopfoto's:
Maserati GranTurismo break (of iets dergelijks )
voor die scoop moet je niet helemaal tot in italie te rijden hoor rijd hier al een paar jaar rond(maar is gewoon een test body hebben er een paar van die rond rijden overal ter wereld) in oostkamp op de tereinen van het transport bedrijf gheeraert en het klein wegje ernaast (hebben daar een "geheime" tesbank)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenwhat the hell is die 8C2.9B Lungo daar aan het doen?
die is van Alfa Museo Storico
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDirk, hebt gij eigenlijk info over de toekomst van het Museo Storico en de Alfa-fabriek van Arese?
dus heb daar nog niets geks over gehoord
zo ver ik momenteel weet blijft dat nog steeds ginder.
& het is te hopen want is een schitterend museum (gratis toegang & meeste wagens onafgeschermd)
daarbij doet Storico veel met de wagens, een van de weinige manufs die ook effectief zowat elke maand met hun wagens naar buiten komt & er mee rijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHet was leuk om eens te zien, maar ik zou nooit speciaal van België rijden om 't te zien, zoals vele andere ook zeggen.
Ook is het een (te) groot commercieel spel, de shop die er bij en die 2 straten verder is veel groter dan het museum zelf...
Maar voor een warme middag op te vullen en als je er toch bent, waarom niet, je hebt het er fris en het zijn nog mooie dingen om naar te kijken.
De volgende keer dat ik er ben (met de auto) zal ik wel eens proberen heel die Motor Valley af te rijden, ICEFARMER-style...
Het bezoek aan de Lamborghini fabriek vond ik veel toffer.
Veel te dure shops,en veel minder sfeer dan ik verwacht had.
De Galleria is voor een leek indrukwekkend,maar voor veeleisende autoliefhebbers als wij net niet indrukwekkend genoeg vind ik.
Ik had er veel meer one-off modellen verwacht.
Maar inderdaad,je bent er en dan ga je toch langs.
Ook bij Toni-auto langsgeweest,vond ik ook meer de moeite.
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenMore pics from the chick ...
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDirk, hebt gij eigenlijk info over de toekomst van het Museo Storico en de Alfa-fabriek van Arese?Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenhet museum is op een apart gedeelte van de fabriekstereinen met ervoor nog een kantoor gebouw van hun dat nog steeds in gebruik is
dus heb daar nog niets geks over gehoord
zo ver ik momenteel weet blijft dat nog steeds ginder.
& het is te hopen want is een schitterend museum (gratis toegang & meeste wagens onafgeschermd)
daarbij doet Storico veel met de wagens, een van de weinige manufs die ook effectief zowat elke maand met hun wagens naar buiten komt & er mee rijd
Wij waren toch niet van plan om binnen te gaan,en de dag erop zijn we redelijk vroeg naar huis gereden.
Maar ik heb eventjes met de portier gepraat en hij wist te vertellen dat het de laatste week was dat het museum open was.
Vanaf 1 augustus zou het sluiten voor een volledige verbouwing
Het zal dus we de bedoeing zijn om tegen hun 100 jaar viering klaar te zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIn het motorbroertje van de S6...
Comment
Comment