Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buga Miglia II - 29 augustus 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Buga Miglia II - 29 augustus 2009

Na een zeer geslaagde eerste editie vind morgen de 2de editie van de Buga Miglia plaats.
    Een dag georganiseerd door Buga Ital Auto & Fiat Club Belgio voor Fiat 500, Abarth 500 & Fiat van de club Belgio!

Rond 10u00 kan er gestart worden voor de recreatieve rondrit, aan de hand van het roadbook. Onderweg is er een tussenstop voorzien welke absoluut de moeite waard is. De bedoeling is zeker niet om de snelste te zijn, maar wel om de vragen zo goed mogelijk op te lossen en vooral om te genieten van de dag. Reken op een kleine 2u rijden op rustige wegen. Aankomst Op de eindbestemming bij Buga Westerlo wordt u ontvangen, met drinks, pizza en pasta bar en de nodige randanimatie.

De stop zal het Abarth museum van Guy Moerenhout zijn te Lier!

Ik ben benieuwd naar deze editie, Ik ben alvast ingeschreven!
    Zijn er nog mensen die er bij zullen zijn?

Foto's volgen morgenavond!

Ik ben er ook bij met een Fiat 500. We zullen de lens nog eens laten werken en genieten van de dag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
      Ik ben er ook bij met een Fiat 500. We zullen de lens nog eens laten werken en genieten van de dag.
      Heb net gezien naar je foto's, da's die zalige bruine 1.4 demowagen van in Westerlo dat jij meehebt?

Comment

Yep, dat gaat goed voor een klein wagentje te zijn.

Comment

Wij waren er ook bij maar waren spijtig genoeg ons fototoestel vergeten.

@driesb : heb je de foto's op dit forum geplaatst?

Comment

ik was net telaat in Wijnegem..
            heb toch nog een folderke en prijslijst meegekregen voor de Abarth 500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pas65 Bekijk Berichten
              Wij waren er ook bij maar waren spijtig genoeg ons fototoestel vergeten.

@driesb : heb je de foto's op dit forum geplaatst?
              Vandaag geen tijd, heb er zelfs bijna geen getrokken, 3 of 4 JonnyC4 heeft heel de dag foo's getrokken, en zal er later wel wat online zetten geloof ik!

Comment

Het was een fijne dag, nog met heel wat mensen kennis gemaakt die het het Fiat-wereldje meedraaien.

Foto's volgen in de week en later ook nog op de Buga-website.

Comment

Working...
                X