Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAB autohappening

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VAB autohappening

Gaat er iemand naar zolder op 19 en 20 september??
    Ik heb me alvast ingeschreven om ritjes te doen op 't cirquit voor diegene die goesting hebben...

CIRCUIT

Comment

Normaal gaat mijn broer (en mss ikzelf ook is ) rijden voor Lotus, de 2 dagen dus.
      Als ze ons toelaten na vorig jaar

Comment

vertel, was het (te) leuk

Comment

De 21ste ben ik jarig, dus ik doe mezelf dit daguitstapje mss wel kado

Ist daar inkom ofzo? Kan er nie direct iets van terugvinden...?! En valt er daar wat te doen/zien om een namiddag te vullen?
          Honda Civic Type R EP3 - 200pk
          Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
          Honda Civic Type R EP3 - 250pk
          Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
            vertel, was het (te) leuk
            De laatste dag was er iets minder volk op het einde van de dag, er waren al veel mensen vertrokken na al 2 dagen gereden te hebben. dus wou Alex een beetje de limet van grip testen, dus een beetje driften enzo.

De druppel was toen ik de grindbak in dook
            Ik was wel normaal aan het rijden maar door een klein "misverstandje" met een andere lotusrijder moest ik hem ontwijken.
            Ik was hem eig aan het volgen (hij had meer ervaring en ik wou "leren" van hem) maar hij deed een paar keer teken dat ik hem moest inhalen en dat deed ik dan na de S-bocht. daar is een bergop, en op de top was ik naast hem om hem dan in te halen en dan gaf hij gas, alleen reed hij in een 211 en ik in een Elise S, hij was dus een pak sneller.
            Ik was alles aan het geven en toen ik door had dat hij van gedachte was veranderd kon ik niet meer achter hem staan want daar reed iemand die me er niet wou tussen laten dus ik moest is goed remmen en kiezen voor de grindbak.

een beetje gênant, en de veiligheidsdienst dacht dat ik te wild reed. dus moesten we terug de pit in.

Comment

Moogt ge daar tegenwoordig al zelf rijden met zo'n karren? Of was dat een privé kar van familie/kennis?

Kleine 10 jaar geleden heb ik zo eens als bijzitter in een Elise gezeten. Zou wel plezant zijn om nu zelf eens achter het stuur te kruipen van zo'n bolide.

Comment

Eigen auto. 't Zou een heel zootje worden moest iedereen zonder enige ervaring direct met dergelijk materiaal mogen rijden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                  De laatste dag was er iets minder volk op het einde van de dag, er waren al veel mensen vertrokken na al 2 dagen gereden te hebben. dus wou Alex een beetje de limet van grip testen, dus een beetje driften enzo.

De druppel was toen ik de grindbak in dook
                  Ik was wel normaal aan het rijden maar door een klein "misverstandje" met een andere lotusrijder moest ik hem ontwijken.
                  Ik was hem eig aan het volgen (hij had meer ervaring en ik wou "leren" van hem) maar hij deed een paar keer teken dat ik hem moest inhalen en dat deed ik dan na de S-bocht. daar is een bergop, en op de top was ik naast hem om hem dan in te halen en dan gaf hij gas, alleen reed hij in een 211 en ik in een Elise S, hij was dus een pak sneller.
                  Ik was alles aan het geven en toen ik door had dat hij van gedachte was veranderd kon ik niet meer achter hem staan want daar reed iemand die me er niet wou tussen laten dus ik moest is goed remmen en kiezen voor de grindbak.

een beetje gênant, en de veiligheidsdienst dacht dat ik te wild reed. dus moesten we terug de pit in.

hehe ja ofzo :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                    Moogt ge daar tegenwoordig al zelf rijden met zo'n karren? Of was dat een privé kar van familie/kennis?

Kleine 10 jaar geleden heb ik zo eens als bijzitter in een Elise gezeten. Zou wel plezant zijn om nu zelf eens achter het stuur te kruipen van zo'n bolide.
                    ja tuurlijk, gewoon lief vragen :p
                    J/K

Comment

De kans bestaat dat ik een langs kom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Eigen auto. 't Zou een heel zootje worden moest iedereen zonder enige ervaring direct met dergelijk materiaal mogen rijden!
                        Het was duidelijk te mooi om waar te zijn. Ook wel de moeite om met je eigen auto te doen, maar mag je ook met een alledaagse wagen dus BMW '1 / Volvo V50 daar een toerke maken?

Comment

niet bij dit event, maar er zijn echt veel trackdays waar je aan kan meedoen. Moet je zeker is doen!

Comment

ik ben nu zaterdag ook rijder met de SRT10
                            heb nog nooit op circuit gereden , dus ik zal wel redelijk voorzichtig zijn

Comment

de Lotus zal moeten binnen blijven, hij staat dan in de garage. Ik kom wel langs en mss rij ik wel is mee

Comment

Ik kom naar jaarlijkse gewoonte ook zeker met de vriendin om enkele ritjes mee te pakken. Welke pk-monster van hier rijden allemaal mee en bieden mij/ons een ritje aan?
                                My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Ik heb 4 tikette gewonnen via autowereld. maar kan je daar zelf ook rijden op het circuit? eventueel met eigen wagen?
                                  en wat is er nog te doen daar?
                                  BMW X5 45e

Comment

zelf rijden kan niet daar zijn de trackdays voor , er is/was een beperkte inschrijving vooraf nodig om te mogen deelnemen.

Zaterdag rijden er 2 RAM srt's mee, zondag 3x. Welke deelnemers er nog zijn weet ik niet maar het zal wel in orde komen veronderstel ik.

Comment

zelf rijden kan niet daar zijn de trackdays voor , er is/was een beperkte inschrijving vooraf nodig om te mogen deelnemen.

Zaterdag rijden er 2 RAM srt's mee, zondag 3x. Welke deelnemers er nog zijn weet ik niet maar het zal wel in orde komen veronderstel ik.
                                      amai me zo'n RAM moge meerije moet wel zalig zijn
                                      BMW X5 45e

Comment

moete gij ni op all american weekend zijn zoals alle ami's

Comment

Working...
                                        X