Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAB autohappening

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

mijn zoontje van 5 is ook aan het zagen om te gaan ...wanneer is het er het minst druk ..zaterdag of zondag? ik haat drukte....maar ik kan niet weerstaan aan zijn fonkelende oogjes....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
      mijn zoontje van 5 is ook aan het zagen om te gaan ...wanneer is het er het minst druk ..zaterdag of zondag? ik haat drukte....maar ik kan niet weerstaan aan zijn fonkelende oogjes....
      Ik vertrek er ook naar toe OM 12 u vandaag met mijn kids.Ze kunnen hun daar goed amuzeren maar wees maar zeker dat het daar druk zal zijn.
      Vorig jaar was de zaterdag vipdag en de zondag voor het grote publiek
      maar dit jaar zijn de 2 dagen voor iedereen open.
      ik ben geen twijfelaar
      allez ik denk dat toch

Comment

zal zondag worden ..vandaag ga ik te laat klaar zijn met mijn werk vrees ik .

Comment

alee tot morgen mss dan... Hopen dat ik weer geen zwarte vlag krijg owv geluid

Comment

Kan zijn dat ik ook eens afkom met de vriendin
            Honda Civic Type R EP3 - 200pk
            Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
            Honda Civic Type R EP3 - 250pk
            Honda Del Sol - 120pk

Comment

is't een knappe ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                is't een knappe ?
                tuurlijk datte...en als ge nie akkoord zijt, dan is alles knap!
                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                Honda Del Sol - 120pk

Comment

allee ge geeft er ene morgen, ik weet je wel te vinden... anders RAM SRT in't oog houden YYM 970

Comment

Voila, zaterdag geweest naar de happening en het was zeer goed te doen.Ik had meer volk verwacht maar er waren maar korte wachttijden en zo was het aangenaam te doen.Ik ben nu al verscheidene jaren geweest en ik vond het dit jaar toch een stukje minder qua activiteiten(crisis zeker).Andere jaren was er veel meer te doen.Op het circuit waren er dan weer verschillende beauty's te bewonderen. Van een oldtimer alfa en Lancia stratos,een bende lotussen tot porsche's en nissan gtr enz enz.Het was de moeite.Mijn dank aan Frederick en Nicolas van FKM voor de goede ontvangst en het zeer snelle ritje met een Lotus elise sc(supercharged).Het was verslavend.
                    ik ben geen twijfelaar
                    allez ik denk dat toch

Comment

Den deze heeft met die Lancia Stratos meegereden.
                      Daar ingeraken was al een spektakel, helaas was het na 2 rondes al gedaan. Die Brit kloeg wel een beetje over het feit dat die Donkervoorts aan het racen waren achtereen, terwijl dat toch niet de bedoeling was. Idem Lotussen :-)
                      Anyway ... die GTR ging HARD, amai, bye bye Porsche GT2/3 :-)
                      Ook dat tereinparcours gaan doen met die Defenders, man, die bakken kunnen echt wel wat, nie normaal. Een hoek van 45° ofzo tussen de zijkant en de grond en rijden. 'k Dacht dat em alle momenten kon kantelen ... impressive.
                      Voor de rest was 't lunch- en dessertbuffet redelijk goed :-)
                      Een leuk dagje gehad daar in Zolder.

Comment

Hoi,
                        Zalig zaterdagske achter de rug. Lekker smullen bij KBC en de nieuwe Octavia RS 2.0 TSI getest. Prachtige motor, vooral in Sport. http://www.youtube.com/watch?v=c-iPumZPrek
                        De Volvo S80 die ik daarna testte stond na 20min al terug op de parking. Kon me echt niet boeien.

De Westfield was ook tof. Verleden jaar al met een Elise mogen meebollen maar dit heeft toch een groter fun gehalte vind ik.
                        't filmke: http://www.youtube.com/watch?v=814583UkxGI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                          Die Brit kloeg wel een beetje over het feit dat die Donkervoorts aan het racen waren achtereen, terwijl dat toch niet de bedoeling was. Idem Lotussen :-)
                          Wij Lotussen racen niet, wij rijden gewoon vlot ;-)

Ik was er ook met mijn oudje, veel mensen brede glimlach op hun gezicht getoverd. Veel keken er positief van op.
                          Last edited by ; 07/10/2009, 20:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XiPHiAS Bekijk Berichten
                            Wij Lotussen racen niet, wij rijden gewoon vlot ;-)

Ik was er ook met mijn oudje, veel mensen brede glimlach op hun gezicht getoverd. Veel kenen er positief van op.
                            Het ritje met de lotus was het beste van de dag!
                            My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk Berichten
                              Het ritje met de lotus was het beste van de dag!
                              Met welkeen ben je meegeweest ?

Comment

Ne gele lotus elise met een andere uitlaat (denk janspeed) en zachter bandjes. Verder geen modificaties.
                                My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Working...
                                X