Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Week-End de l’Excellence Automobile de Reims

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    nee, is niet dezelfde wagen
    wel hetzelfde model, maar ander s/n

& tja, wat verwacht je nu
    die gast koopt zo maar een dure wagen zonder er echt mee te gaan rijden, laat hem last minute preppen, ze hebben dan nog een camshaft bij iemand moeten gaan lenen die ze dan beschadigt hebben teruggegeven
    & had er echt niet genoeg ervaring mee om dat te gaan doen

ik vond dat die aflevering eigelijk een beetje een negatief beeld geeft over de de Mille Miglia
    Probeer via RR-lovers en zoek via mijn nick. : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=14626

Ik bedoelde natuurlijk hetzelfde model.

Ik vond ook dat het negatief overkwam.
    Als je die reportage ziet komt het over als een stel dikkenekken en rijkeluisventjes die eens moeten uitpakken met hun rijkdom.

Wat dergelijke types betreft spant James Martin de kroon,een blaaskaak die niets anders wil dat hij en hij alleen in de belangstelling staat.

De manier waarop hij tegen die man bezig was die die camera instaleerde,terwijl die gasten beter wisten waarmee ze bezig waren dan Martin zelf.
    Door dergelijke mensen die het VIP-gehalte belangrijker vinden dan het evenement zelf,komt zo een event slecht over bij het publiek

Terwijl er vooral ook echte liefhebbers aan meedoen.

Comment

We wijken af,terug naar Reims.

Diversiteit alom.

Jaguar XF ,zeer relaxerende auto,ook in Bonneville uitvoering.

De Techno F2 ooit bestuurt door Francois Cevert,de fransman die later op 29 jarige leeftijd het leven verloor tijdens de GP van Amerika.
      Op de achtergrond een prachtige Typo 33.

Ook nog enkele foto´s die mij door de organisatie toegestuurd zijn.

Helaas waren wij dan net vertrokken,we hebben dit spectakel nog kunnen zien vanop de autostrade.

Comment

Nog een prachtige foto gevonden van op Reims

Ondergetekende aan het werk op de startgrid.(rechts,rode T-shirt)

.

Comment

Working...
        X