Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Week-End de l’Excellence Automobile de Reims

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
    ZALIG weekendje gehad! Ik ben nu echt wel verliefd op classics, zeker die Bugatti's Vergeet die VW Veyron... Stelt niets voor in vergelijking met Bugatti's die vroeger geproduceerd werden
    Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
    eindelijk begint met invloed goede afwerkingen op je te krijgen
    Ga da nu eens bij de Bugatti Lovers gaan zeggen zodat ze ook eens wat zeggen als ik daar wat classic bugs post in de plaats van altijd maar die kleurcombinaties op de veyron

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
      Ga da nu eens bij de Bugatti Lovers gaan zeggen zodat ze ook eens wat zeggen als ik daar wat classic bugs post in de plaats van altijd maar die kleurcombinaties op de veyron
      i convert them one at a time & with personal approach

tja, precies of ik reactie daar krijg buiten van jouw

Comment

we zullen eens beginnen met een replica T35

een lambo voor Brechtjes plezier

& een C-type meegebracht door de Heritage Trust

Comment

Schitterend event! Had er nog nooit van gehoord, maar komt erbij op de list.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            Morgenochtend om 5u30 à 6u vertrek ik naar Reims.

Als er iemand uit de streek zin heeft om mee te gaan en vroeg genoeg uit zijn bed geraakt,stuur mij een PM !!!
            Mohow zeg, had ik dit eergisteren gelezen was ik zeker meegekomen
            Mijne maat (en tevens chauffeur ,firmawagen) zag het vrijdag niemeer zitten om naar Reims te gaan.
            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Wat fototjes:

Comment

Comment

Comment

Mooie foto's Brecht!

Comment

De Delahaye

Comment

Nog enkele:

Comment

volledig correct als zijnde de 88 LM winner

die Ecosse D-Type waarvan die hollandse zij dat dat inderdaad de LM winner was
                          NOPE
                          op de plaat staat s/n 861409
                          dat is zelfs geen D chassisnr
                          de 56 winner van Ecosse is XKD501

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                            Yes ! http://www.roadbook.be/spasixhours/pdf/List9_PREWAR.pdf

Hij had hem al mee op de AvD Oldtimer GP maar heeft daar met de A-M DBR4 gereden.
                            Ziet dat daar staan zeg!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                              Ziet dat daar staan zeg!
                              die is van Koning Leopold geweest
                              volledige grand prix wagens juist met wat "lederen" stoeltje, koplampen & cycle fenders
                              schitterend gewoonweg

Comment

die is van Koning Leopold geweest
                                volledige grand prix wagens juist met wat "lederen" stoeltje, koplampen & cycle fenders
                                schitterend gewoonweg
                                I know, ik heb de C&SC met de hele geschiedenis en beschrijving hier liggen.

Comment

I know, ik heb de C&SC met de hele geschiedenis en beschrijving hier liggen.
                                  aha?
                                  welk nr?
                                  want die heb ik niet

Comment

aha?
                                    welk nr?
                                    want die heb ik niet
                                    november 2008

Comment

volledig correct als zijnde de 88 LM winner

die Ecosse D-Type waarvan die hollandse zij dat dat inderdaad de LM winner was
                                      NOPE
                                      op de plaat staat s/n 861409
                                      dat is zelfs geen D chassisnr
                                      de 56 winner van Ecosse is XKD501
                                      die D dat er stond was dus oorspronkelijk een E-Type Fixed Head Coupe in RHD

Comment

Ziet dat daar staan zeg!
                                        Nog beter als je dat ziet rijden inderdaad gezien in C&SC en daarna overal in europa !
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 01/10/2009, 01:11.

Comment

ZALIG weekendje gehad! Ik ben nu echt wel verliefd op classics, zeker die Bugatti's Vergeet die VW Veyron... Stelt niets voor in vergelijking met Bugatti's die vroeger geproduceerd werden
                                          Dirk & Corvettejongen,spijtig dat ik jullie niet ontmoet of herkent heb.
                                          Het was een mooi evenement,maar toch had ik er meer van verwacht.
                                          Ik zou die Veyron toch niet afslaan hoor.

Na een bezoek aan Mulhouse is de exclusiviteit van een oude Bugatti imo wat geminderd.Iemand gaat mij toch die adoratie moeten uitleggen.

De Jaguars vond ik toch een stuk sierlijker en aantrekkelijker.

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten

Schitterend event! Had er nog nooit van gehoord, maar komt erbij op de list.
                                          Één raad moet ik je bij deze toch geven.
                                          Bezoek dit evenement volgend jaar en je zal het inderdaad schitterend vinden.

Bezoek dan het jaar erop Goodwood en dat ga je dan ook terug schitterend vinden.

Ikzelf ben reeds 8 maal naar Goodwood geweest,zodat Reims voor mij toch wat meer down to earth overkwam.
                                          Ik had zo iets van been these,seen that before,.....

Hoewel het een stuk amateuristischer en chaotisher overkwam dan bij onze Britse vrienden,toch groot respect voor de organisatie en hun inspanningen,ze zijn op weg om een topevenement te worden.

Zoals ik het evenement een beetje had aangekondigd,zo heb ik het ook ervaren.Een mini-Goodwood,Goodwood op schaal 1/30....

In een paar uurtjes was ik er dan ook door.Ik ben natuurlijk niet een superkenner wanneer het over type´s en chassisnr´s gaat zoals DJ Dirk.

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                          Mohow zeg, had ik dit eergisteren gelezen was ik zeker meegekomen
                                          Mijne maat (en tevens chauffeur ,firmawagen) zag het vrijdag niemeer zitten om naar Reims te gaan.
                                          Sorry dat ik het zo laat heb laten weten.

Nu enkele foto´s,spijtig genoeg ga ik de kwaliteit van de 2 andere boys niet halen.Ik kwam daar met mijn besheiden materiaal ook maar over als een beginner natuurlijk.

We kregen wel een mooie verwekoming.

Blijkbaar de enige overgebleven Leon Bollee.

Prachtig gerestaureerde Jag.

Mijn volledig verslag: http://www.gamequarter.be/new/v4/for...ead.php?t=2793

.

Comment

Working...
                                          X