Het was echt de moeite !! Zeker op het einde van de dag !!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spa Six Hours 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk BerichtenHet was echt de moeite !! Zeker op het einde van de dag !!
hier 3 foto'tjes:
Van die 2.7RS heb ik nog 30 foto's ofzo, can't get enough2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenFoto's van de classics aub... Precies weer veel spotterkes naar toe getrokken enkel voor het moderne spul...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNoem je mij nu een spotter???
Comment
-
Ik heb over de 560 foto's, en meer van classic's dan van moderne auto's ..
Maar ik post even deze foto's,omdat Gwen (waar ik gisteren en vandaag naar Franco ben geweest) vroeg om al een fotoke te verwerken2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenVorig jaar ondermeer mooie Veyron in de paddock en nog heel wat leuks
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHier Gwen, fotoke van 't einde: Deel van de groep: 2 Scuderia's en Bentley speed.
Mits bewerking , nog "geslaagde" foto, de originele was VEEEL te donker!
Comment
-
Ben dit weekend onverwachts in Francorchamps geraakt.
Een album hier : http://picasaweb.google.com/rufie968...gSixHours2009#
Comment
-
Gisteren geweest, volgend jaar zonder twijfel opnieuw.
De sfeer, de gekke Britse petrolheads , Porsche 356 Speedster, Bugatti, Bentley, Aston Vantage V8, de ik-weet-niet-hoeveel-Ford-gt40's, de Lotusjes die met het mes tussen de tanden het de zwaardere wagens moeilijk maakten, Jag E-types, Morgans die de Radaillon opgaan in een 4-wieldrift, JPS-livery racers, Cobra Daytona, Mustangs met een gigantische V8-rumble, Bizzarrini's(), Talbot-Matra Rancho (),... ==> Zo fel z'n geld waard!
Foto's volgen nog wel eens als ik m'n HDD terug aan de gang krijg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAls je meer foto's hebt van Classics dan van Scuderia's, AMG's..., dan niet
Dit slaat nergens op hé Brecht...
Je hoeft geen spotter te zijn om enkel moderne wagens interessant te vinden. Je bent voor classics, of je bent het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenInderdaad, als je geen foto's van classics maakt, ben je een spotter!
Dit slaat nergens op hé Brecht...
Je hoeft geen spotter te zijn om enkel moderne wagens interessant te vinden. Je bent voor classics, of je bent het niet.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDit was ook in Spa, maar 't is goed.. in dit topic post ik niets meer .
Als je comments leert te relativeren dan kom je al een stuk verder dan zoals je nu doet... OK
we weten ondertussen allemaal dat je Paps met een Porsche rijdt en dat je er trots op bent, maar jij hebt hem niet hé Ik doe het ook niet
Alexx, ik zeg je dit omdat ik het ook heb moeten leren en omdat ik weet dat je geen dommerik bent. Maar doe er aub iets aan
thnx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenSoms kan je zo kinderachtig reageren. Maar aub, leer eens bepaalde comments op te vatten als constructieve kritiek in plaats van afbrekende...
Als je comments leert te relativeren dan kom je al een stuk verder dan zoals je nu doet... OK
we weten ondertussen allemaal dat je Paps met een Porsche rijdt en dat je er trots op bent, maar jij hebt hem niet hé Ik doe het ook niet
Alexx, ik zeg je dit omdat ik het ook heb moeten leren en omdat ik weet dat je geen dommerik bent. Maar doe er aub iets aan
thnx
En wat heeft die Porsche hier mee te maken?? het is hier een autoforum,logisch dat ik hem voorstel.
Jij haalt hier argumenten naar boven die er niets mee te maken hebben... ook niet echt verstandig imo .
En btw: Ja ik nam dit aan als kritiek, omdat: men kan het ook anders zeggen
Ik post hier foto's, ik steek daar tijd in, en dan noemt meneer mij een "spotterke" ... beetje respect mag ook wel, en het is niet enkel MIJ dit je terecht moet wijzen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDoe nu aub niet alsof je me kent
En wat heeft die Porsche hier mee te maken?? het is hier een autoforum,logisch dat ik hem voorstel.
Jij haalt hier argumenten naar boven die er niets mee te maken hebben... ook niet echt verstandig imo .
En btw: Ja ik nam dit aan als kritiek, omdat: men kan het ook anders zeggen
Ik post hier foto's, ik steek daar tijd in, en dan noemt meneer mij een "spotterke" ... beetje respect mag ook wel, en het is niet enkel MIJ dit je terecht moet wijzen
Nee, je hebt gelijk, ik ken je niet. Maar ik heb wel al dingen over jou gehoord, ik heb al foto's op fb gezien en last but not least jouw commentaren gelezen hier. Dus ik kan me wel een bepaald beeld vormen.
Neem dit niet verkeerd op, laat het advies zijn van iemand die je niet kent, maar het misschien goed met u meent.
Advies hoef je niet op te volgen, maar ik denk dat het jou geen kwaad zal doen om er eens over na te denken.
Ciao
Comment
Comment