Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa Six Hours 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
    Ik heb het niet enkel over "dit". In bijna alle topics waar ik eens iets lees, kom ik comments van jou tegen en sommige zijn goed, maar er zijn andere. Of moet ik je even herinneren aan je discussie met Adrih, deze is nog niet zo lang geleden en kan ik me net te boven halen. Een man van 50 (dacht ik, anders sorry ) heeft volgens mij wel al iets meer levenservaring en meer mogelijkheid om iets te interpreteren en in een context te plaatsen dan een jongen van 17.

Nee, je hebt gelijk, ik ken je niet. Maar ik heb wel al dingen over jou gehoord, ik heb al foto's op fb gezien en last but not least jouw commentaren gelezen hier. Dus ik kan me wel een bepaald beeld vormen.
    Neem dit niet verkeerd op, laat het advies zijn van iemand die je niet kent, maar het misschien goed met u meent.
    Advies hoef je niet op te volgen, maar ik denk dat het jou geen kwaad zal doen om er eens over na te denken.

Ciao
    Een man van 50 heeft inderdaad meer levenservaring dan iemand van 17.
    Maar als je de discussie deftig leest, merk je ook dat levenservaring hier niets mee te maken heeft.. dus ik snap totaal niet waarom je weer zoiets naar boven haalt
    En nog even over mijn "belachelijke" commentaar..

Ipv gewoon te zeggen: Kan je ook foto's posten van de classic cars?
    Dan had er geen probleem geweest.
    Maar als men zegt: Foto's van de classic's aub... er waren percies weer veel spotterkes voor de parking foto's.

Je kan dat ook anders zeggen, en moet men niet direct zo aanvallend beginnen. Want aangezien ik die foto's post, is "spotterkes" ook naar mij gericht Zoals ik reeds zei: je moet niet enkel mij terecht wijzen, ma bon.
    back ontopic..
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      ontopic..

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Meer volgt ooit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
          Mijne maat rijdt ook weer mee, in de Thunder Road Cobra... Pole Position
          Die RAM Cobra is een klasse apart !!! was weer gelijk een raket !zoals gewoonlijk

Comment

Schoon foto's !

Comment

Mijn reactie was niet afbrekend bedoeld. Ik vind het gewoon jammer dat je eerst moderne wagens gaat posten van op een Classic event. De foto's zijn goed hoor, daar heb ik geen commentaar op.
              Ik maak tijdens zo een events ook foto's van moderne wagens, maar post dan wel eerst wat van die classics, en dan pas wat modern spul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                Mijn reactie was niet afbrekend bedoeld. Ik vind het gewoon jammer dat je eerst moderne wagens gaat posten van op een Classic event. De foto's zijn goed hoor, daar heb ik geen commentaar op.
                Ik maak tijdens zo een events ook foto's van moderne wagens, maar post dan wel eerst wat van die classics, en dan pas wat modern spul.
                Als je dat zo had gezegd, was er geen enkel probleem geweest.
                Ik vond enkel je eerste post tegen mij nogal aanvallend
                Maar kom, even goei vrienden he

Comment

(Moest er iemand foto's hebben van deze 911 mag je deze altijd posten )
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Toch ook vlug een pic posten :
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

(Moest er iemand foto's hebben van deze 911 mag je deze altijd posten )
                      Yup :
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Nog een laatste voor vandaag :
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Heb deze nog gevonden van nr 37.
                          Vond dat een gek zicht om die strijdende wagens te zien stoppen bij het benzinestation

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Doe nu aub niet alsof je me kent
                            En wat heeft die Porsche hier mee te maken?? het is hier een autoforum,logisch dat ik hem voorstel.
                            Jij haalt hier argumenten naar boven die er niets mee te maken hebben... ook niet echt verstandig imo .
                            En btw: Ja ik nam dit aan als kritiek, omdat: men kan het ook anders zeggen
                            Ik post hier foto's, ik steek daar tijd in, en dan noemt meneer mij een "spotterke" ... beetje respect mag ook wel, en het is niet enkel MIJ dit je terecht moet wijzen
                            Brecht en respect voor andere fotografen gaat heel moeilijk samen.

Comment

Mannen pft, alles té serieus opvatten is ook een vak apart hé... Als er ene iets verkeerd zegt, springt alleman er tegelijk op.

Gaat er dan gwn ni op in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                Mannen pft, alles té serieus opvatten is ook een vak apart hé... Als er ene iets verkeerd zegt, springt alleman er tegelijk op.

Gaat er dan gwn ni op in.
                                Het was enkel ik "tegen" Brecht. Eigenlijk zoals je zegt: hoeft niemand zich daarmee te moeien.
                                Even goei vrienden met Brecht.. dus snap al de heisa niet

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                          Brecht en respect voor andere fotografen gaat heel moeilijk samen.
                                          Ik heb wel respect voor andere fotografen. Zeker mensen zoals Alex, Glenn, Dennis, Neel...
                                          Niet voor mensen die denken dat ze goed kunnen fotograferen, 14 jaar zijn en een camera met lenzen van zoveel duizenden euro's rond hun nek hebben hangen. En dan nog niet eens 50 % van hun cameramogelijkheden benutten.

Vriendelijke groeten,
                                          Brecht

Comment

Working...
                                          X