Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Marques Monaco 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik ga het ook eens bekijken...voo 68 € kan je idd niet blood lopen....en dan zorgen dat je minstens 1 nacht kan blijven slapen voor de sfeer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
      Zou je het dan in één dag doen? (het is eigenlijk te doen hoor) Maar ik raad je aan om voor 2-3 dagen te gaan. Geloof me er is daar in Monaco zoveel lekkers te zien op straat, ja gaat er echt spijt van hebben dat het allemaal zo snel is moeten gaan...
      Je kan in Nice een goedkoop hotel boeken en van daar dan naar Monaco afzakken. (En moest je daar met een bendeke zijn, het nachtleven in Nice is ook wel aan te raden hoor )

Die vluchten van 68€ zijn op zaterdag heen en op zondag terug

En in Nice valt inderdaad wel wat te beleven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
        Oja, ik zie op dat plannetje dat koenigsegg er weer niet zal staan Zo ne CCX zou ik wel graag es in het echt zien.

Als Koenigsegg komt ga ik zeker gaan, komen ze niet dan zal ik pas enkele weken/dagen op voorhand beslissen of ik al dan niet ga.
        Er zijn nog een paar grote stands vrij .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
          Die vluchten van 68€ zijn op zaterdag heen en op zondag terug

En in Nice valt inderdaad wel wat te beleven
          in saint tropez moet je zijn maat...daar ken ik een restaurant waar er na en tijdens het eten serieus dikke ambi is fuiven dat laatste is erover

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            in saint tropez moet je zijn maat...daar ken ik een restaurant waar er na en tijdens het eten serieus dikke ambi is fuiven dat laatste is erover
            Alleen ligt dat er wel een eindje van uit de buurt...

In Nice is er anders wel een uitstekende busdienst naar Monaco...

Comment

Héhé, ik zie al het helemaal zitten, AW goes Côte d`Azur (zon, zee, vrouwen, feesten en exclusieve wagens... Wat kan het leven toch mooi zijn )

Comment

we kunnen al met 5 in de bimmer en daarmee kunnen we perfect van monaco naar st tropez....

Comment

M'n ouders hebben besloten van er gezellig met z'n allen een lang weekend van te maken dit jaar .

Nadeel: een beetje minder vrijheid
                  Voordeel: alles op hun kosten .

Maar als jullie ook allemaal komen moeten we zeker eens afspreken .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    In Nice is er anders wel een uitstekende busdienst naar Monaco...
                    ook met de trein
                    een klein 25 min op nen stoptrein en kost iets van een €5
                    en je stopt int midden van Monaco hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                      ook met de trein
                      een klein 25 min op nen stoptrein en kost iets van een €5
                      en je stopt int midden van Monaco hé
                      Neenee, je stopt onder het midden van Monaco .

Comment

mmm, hier wil ook wel 'ns naartoe gaan
                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                          mmm, hier wil ook wel 'ns naartoe gaan
                          pfff,, ik ook
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

ik ga het ook eens bekijken...voo 68 € kan je idd niet blood lopen....en dan zorgen dat je minstens 1 nacht kan blijven slapen voor de sfeer
                            Er komen natuurlijk nog taksen bij (+reservatiekosten) die samen

84.38 € bedragen...

Comment

Een beetje (vage) info over de supersportwagen van het Zwitserse Weber, die op TMM '07 in wereld première gaat.

Weber Sportcars: That stands for state of the art Swiss technology developed by Formula 1 engineers. 18 years experience in the manufacturing of automotive components. In the forefront of our super sport cars are well-balanced aerodynamics, extreme lightweight construction and an intelligent all-wheel drive: which shows particularly well in the acceleration values and the top speeds.
                              The philosophy of Weber Sportcars lies in only utilizing high-tech materials, such as are usually only utilized in formula 1 or in aviation and space travel. Our superb sport cars are virtually only made of carbon, aluminum and special steel. Almost everything is manufactured at Weber Sportcars in Switzerland. The transmission and the differentials have also been developed by us and are built in Switzerland.
                              The world premiere and additional exclusive pictures can be seen here for the first time at Top Marques Monaco.
                              Height: 1'150 mm, 45.3"
                              Length: 4'500 mm, 177.2"
                              Width: 2'040 mm, 80.3"
                              Wheelebase: 2'900 mm, 114.2"
                              Performance Data
                              Acceleration 0-100 km/h, 0-62 mp/h 2.7 sec. estimated
                              Top Speed 400+ km/h, 249+ mp/h
                              Dry weight 1,100 kg
                              Engine
                              Our 7.2l V8 supercharged mid mounted and inercooled engine is very unique. Dry sump and a coil for each zylinder like race engines.
                              At this point we do not want to give away what the maximum power is.
                              Dus: een lichtgewicht sportwagen (1100kg), met een 7.2 liter supercharged V8 (vermogen nog niet vrijgegeven), die sneller dan 400km/h gaat, en van 0 naar 100 zou moeten raken in 2.7 seconden...
                              Ik ben benieuwd .

Comment

Koenigsegg staat op de kaart .

Bristol ook .
                                Last edited by ; 04/12/2006, 18:33.

Comment

het staat dus vast , ik ga zeker gaan en misschien nog wel op een zeer exclusieve manier ( ik kan jullie al verklappen dat het met de auto zal zijn...)

Comment

het staat dus vast , ik ga zeker gaan en misschien nog wel op een zeer exclusieve manier ( ik kan jullie al verklappen dat het met de auto zal zijn...)
                                    Hoe, jij gaat niet met de helikopter van Nice naar Monaco of wat?
                                    Ik ga er 90% zeker ook weer zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                      Hoe, jij gaat niet met de helikopter van Nice naar Monaco of wat?
                                      Ik ga er 90% zeker ook weer zijn.
                                      Ik ook, ik ook, ik ook

Khoop dat Koenigsegg er met een testwagen zal zijn (Dan heb ik op een Mclaren F1 na ongeveer alles wat zich supercar mag noemen al gezien, dju na Monaco ga ik geen doel meer hebben in m'n leven )

Ah, vanaf nu wil ik meerijden... (Daar moet je rijk, rondborstig blond of journalist vr zijn, da eerste ben ik (nog) niet om me te laten ombouwen heb ik niet echt ambitie, dus rest er alleen nog het laatste... Kan er me iemand valse perskaarten bezorgen??? )

Comment

Voornemen voor dit jaar: een ritje in de Wiesmann lospeuteren.

Ohja, volgens mijn bron komt de Wiesmann GT V10 ergens in de zomer van 2007 op de markt, dus het zou best kunnen dat er in Monaco al een pre-productie exemplaar staat, net zoals dat een paar jaar terug met de gewone GT gebeurde .
                                        Last edited by ; 04/12/2006, 22:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                          Voornemen voor dit jaar: een ritje in de Wiesmann lospeuteren.
                                          Ja da zou echt vet zijn. Mss maken we wel meer kans bij die hollanders met ulderen donkervoort...

Comment

Working...
                                          X