Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuningsalon 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tuningsalon 2009

voor de liefhebbers van tuning is er dit jaar weer het international tuning salon in de nekkerhal
    14 november van 11-19u
    15 november van 10-18u
    www.internationaltuningsalon.be
    porsche 4ever
    '06 Skyteam Dax 50cc

Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
    voor de liefhebbers van tuning is er dit jaar weer het international tuning salon in de nekkerhal
    14 november van 11-19u
    15 november van 10-18u
    www.internationaltuningsalon.be
    ik ga mss eens afzakken, alhoewel ik het veel geld vindt voor wat het maar is.

Comment

Het is een stuk verder maar dan ga ik liever naar Essen, zelfde inkomprijs trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wattman007 Bekijk Berichten
        Het is een stuk verder maar dan ga ik liever naar Essen, zelfde inkomprijs trouwens.
        idd, veeeeeeeeeeeeeeel meer te zien voor hetzelfde geld en het is er 100 keer beter dan op het tuningsalon.
        ik vind trouwens dat het daar elk jaar slechter en slechter word daar in Mechelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten
          idd, veeeeeeeeeeeeeeel meer te zien voor hetzelfde geld en het is er 100 keer beter dan op het tuningsalon.
          ik vind trouwens dat het daar elk jaar slechter en slechter word daar in Mechelen
          ik ben 2 jaar geleden al afgehaakt; en zeker na essen eens te bezoeken. daar staan ook de echte tuners; techart; brabus; 9ff; prachtige klassiekers; ... niet van die in in een tuinhuis in elkaar geknutselde cliokes; golfkes,...

Ben aan het overwegen om dit jaar nog eens naar essen te rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
            ik ben 2 jaar geleden al afgehaakt; en zeker na essen eens te bezoeken. daar staan ook de echte tuners; techart; brabus; 9ff; prachtige klassiekers; ... niet van die in in een tuinhuis in elkaar geknutselde cliokes; golfkes,...

Ben aan het overwegen om dit jaar nog eens naar essen te rijden.

ik heb vandaag zo een flyer gekrege
            is dit echt de moeite in esse ???
            anders zou ik er ook wel eens een bezoekje wille brenge

Comment

Ik ben 3 of 4 jaar geleden afgehaakt. Toen de West Coast Customs er (voor de eerste keer?) zaten. Kerels hadden dus niks staan. Deelden enkel handtekeningen uit . Ik ben voor smakelijke tuning in de zin van pmmke zen m3! Maar die was er de laatste jaren ook al ver te zoeken vond ik....
              My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                ik heb vandaag zo een flyer gekrege
                is dit echt de moeite in esse ???
                anders zou ik er ook wel eens een bezoekje wille brenge
                Bijgaande link mag wel denk ik. Hier vind je een impressie van de editie 2008.
                Even googelen levert nog meer fraais op.

Comment

Ik heb gehoord dat er een DeLorean Back to the Future-replica zou gestaan hebben? Iemand foto's?

DeLorean
                  The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Working...
                  X