Mededeling

Collapse
No announcement yet.

11 Okt: Drive 2 Live

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 11 Okt: Drive 2 Live

Over Drive2Live

Trotse eigenaren en liefhebbers van exclusieve auto’s worden de mogelijkheid geboden om deze passie en liefde te delen met elkaar. Door het samenbrengen van deze liefhebbers op meetings, road-trips in samenwerking met GP-Elite, berijderdagen en andere grote evenementen staat Drive2Live voor een samenkomst in een ongedwongen sfeer op een unieke locatie in Nederland, waar het niet zal ontbreken aan sfeer en ambiance.

Drive2Live biedt deze sfeer en ambiance niet alleen op een unieke locatie, ook wil Drive2Live via het internet trotse eigenaren en liefhebbers bij elkaar brengen. Via deze website bestaat binnenkort de mogelijkheid om deze passie te delen met exclusieve foto's en een forum.

Op de website vindt u informatie over aankomende evenementen van Drive2Live, professioneel beeldmateriaal, van Thijs van Wijk Automotiveart, impressies van alle voorafgaande evenementen, sponsoren en partners van Drive2Live en de mens achter de auto.

Drive2Live is het centrale punt voor eigenaren en liefhebbers van exclusieve auto's. Indien u meer wilt weten over de organisatie of de evenementen van Drive2Live, dan kunt u Drive2Live via de contactpagina bereiken.

zondag 11 oktober 2009
    10:00 uur tot 13:00 uur
    Verzamelen:
    Rotterdam, Parkeerterrein Willem Egmondstraat

Terug naar die oude goede tijd

Deelnemers die hebben genoten van de eerste C&C meetings zullen zich hier weer op hun plaats voelen.

Comment

Helemaal niemand ? ...

Comment

...gezien de geschiedenis waaruit het ontstaan is leeft het niet zo, maar ik zal mijn vooroordelen aan de kant zetten en toch een kijkje komen nemen.

ter info:
        € 15,00 entree per wagen op meeting
        € 5,00 voor parking bezoekers

Comment

Spreek me even aan!

Comment

Bij deze toch even mijn ongenoegen uiten over het evenement.

Aanvankelijk werd er niet gesproken over een toegangsprijs...

Dan werd er 15 euro gevraagd per wagen...

Dan blijkt dat wij moesten betalen maar de ferrari's die net voor ons binnenreden dat niet moesten doen...

Wat is dat hier eigenlijk allemaal?!

Ofwel vraag je inkom ofwel niet...

En als je dan inkom vraagt, laat dan iedereen betalen...

Ondanks alle vooroordelen zijn wij speciaal vanuit belgië afgezakt (meer dan 200km) en dan worden we er nog zo opgelegd...

Gelukkig konden we nog met z'n allen onze dag wat goed maken met een tunnelrit door Rotterdam.

By the way... Hoeveel was de opbrengst voor het goede doel? Ik geloof wel dat het de gewoonte is dat er achteraf wordt bekend gemaakt hoeveel er wordt geschonken...

Ziezo... Even mijn gedachten geventileerd...

Comment

Haha, al die C&C uitmelkingsgedoe.

Back to basics, simpele meetings met geen inkom.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
                Aanvankelijk werd er niet gesproken over een toegangsprijs...

Dan werd er 15 euro gevraagd per wagen...

Dan blijkt dat wij moesten betalen maar de ferrari's die net voor ons binnenreden dat niet moesten doen...

Wat is dat hier eigenlijk allemaal?!

Ofwel vraag je inkom ofwel niet...

En als je dan inkom vraagt, laat dan iedereen betalen...
                ...
                Er was weldegelijk op voorhand bekend gemaakt dat er betaald moest worden, daardoor ook de lage opkomst.

De Ferrari's moesten niet betalen, omdat ze naar daar gegaan waren met de gedachte:"als we moeten betalen zetten we ons voor de ingang"
                en blijkbaar heeft men hen dan maar gratis binnen gelaten...

Hoeveel keer heeft Natasha nu eigenlijk al een autogerelateerd evenement onder een andere naam opgestart?
                C&C, Life in the fastlane, nu dit,...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Haha, al die C&C uitmelkingsgedoe.

Back to basics, simpele meetings met geen inkom.
                  +1
                  Trouwens, de naam bekt niet goed. Drive to life zou wel gaan, maar dat zegt inhoudelijk dan weer niks.

Comment

Het werd inderdaad bekent gemaakt... een week voordien of zo...

De ferrari's zouden inderdaad buiten parkeren maar dat waren wij ook van plan (we hadden met hen wat afgesproken). Alleen reden de ferrari's toch door en wij, die volgden, mochten betalen...

Flauw... maar we weten het nu...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thijs van Wijk Bekijk Berichten
                      Spreek me even aan!
                      next time ... maar dat zal dan niet meer op een D2L event zijn. Gisteren niet gedaan, omdat ik daar geen behoefte meer aan had, na het zoveelste zaakske wat niet zuiver was. No offence naar jouw

ach .. nadat we besloten hadden om rond 11.30 het terrein 'en mas' te verlaten, heb ik me super geamuseerd met het groepje Ferrari's, Porsche's, Aston Martin, BMW's, Focus RS etc. in de Rotterdamse tunnels, georganiseerd door een vriend van me (en dat dan ook nog gratis).

Comment

Working...
                      X