Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA GT 2009 Zolder. 25 okt.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vandaag eens langsgeweest, was maar frisjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
      Vandaag eens langsgeweest, was maar frisjes.
      Ik ook
      Heel de namiddag..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
        Ik ook
        Heel de namiddag..
        Heb u niet gezien!

Comment

kaarten (incl. paddock) liggen klaar voor ons!!!!!!!

zaterdag: is dat vrije toegang of is dat nu ook al betalen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            kaarten (incl. paddock) liggen klaar voor ons!!!!!!!

zaterdag: is dat vrije toegang of is dat nu ook al betalen?
            Zaterdag is betalen denk ik. Even langst de Morgan trucks gelopen, er stond er geen buiten.

Comment

Zaterdag is't 10 euro, zondag 15.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                Zaterdag is't 10 euro, zondag 15.
                Zondag is het ook 10 euro in voorverkoop. Kaarten te betalen en af te drukken via internet. www.circuit-zolder.be

Comment

Er lagen verleden week gratis kaarten bij mijn seat-verdeler in Aarschot. Ik heb er toen 2 meegenomen en ga misschien zondag kijken.
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Het hele weekend ook ter plaatsen. Op de track nog een foto's nemen en voor de liefhebbers, er gaat zondag een C6 ZR1 Corvette de track op tijdens presentatie rondje!

Comment

ik ben er morgen ook ...we mogen even een rondje maken op circuit , als er niks tussenkomt...want bij vertraging van het schema vallen we uit de boot....
                      zou om 10 voor 12 zijn ...net op tijd dus om tegen 12 uur te voldoen aan de motorstilte...
                      dan ga ik op de middag een stukje eten in de pits ( zeer lekker) en tegen een uur of drie is er een vervolg van de rondrit met de kankerpatientjes .

Comment

Is daar al wat te zien zaterdag?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                          ik heb vandaag mijn tickets gekocht (2,58eur) en ga dus zondag kijken.

zal er druk zijn waarschijnlijk!
                          Op de zwarte markt ?

Ik zou ook wel es durven rijden morgen, nog mensen van de west of oostvlaanders ? Zou graag treintje rijden naar Zolder Kan in principe parkeren voor hotel de Pits, daar ter plaatse rond half tien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                            ik ben er morgen ook ...we mogen even een rondje maken op circuit , als er niks tussenkomt...want bij vertraging van het schema vallen we uit de boot....
                            zou om 10 voor 12 zijn ...net op tijd dus om tegen 12 uur te voldoen aan de motorstilte...
                            dan ga ik op de middag een stukje eten in de pits ( zeer lekker) en tegen een uur of drie is er een vervolg van de rondrit met de kankerpatientjes .
                            ... onder begeleiding van 2 motoragenten de stoet CorVETtes zien vertrekken uit Zolder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                              Op de zwarte markt ?

Ik zou ook wel es durven rijden morgen, nog mensen van de west of oostvlaanders ? Zou graag treintje rijden naar Zolder Kan in principe parkeren voor hotel de Pits, daar ter plaatse rond half tien
                              wij (Sam325,Tuningmaster,Moyaert & Putje) vertrekken om 8u30 vanuit kortrijk met een kolonne swift sports (2 stuks)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                Hmm, ik hoop ook dat het doorgaat.

Vandaag stonden we aan de start/finish klaar voor de fotoshoot van de wagens die meedingen vr de titel. Alles was klaar tot de dames van SRO besloten dat het toch niet zo'n goed weer was (het was droog).

Dat moet dus morgen nog doorgaan, weet niet of ze dat in de plaats van dat rondje gaan doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                                  Op de zwarte markt ?

Dat mag je zo goed als vergeten. Media en VIP staan daar samen, tstond vandaag al knoervol!

Comment

Ziet er mij de moeite uit, ik zal er jammergenoeg niet bijzijn .
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Foto's Fia gt Zolder 2009

Comment

meer

Comment

Guara

Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
                                          Het hele weekend ook ter plaatsen. Op de track nog een foto's nemen en voor de liefhebbers, er gaat zondag een C6 ZR1 Corvette de track op tijdens presentatie rondje!
                                          En een DeTomaso Guara

Comment

Working...
                                          X